mijn gedichten
gevoelens en emoties
Foto
Foto
Inhoud blog
  • Stilte
  • Welkom
  • Een Gouden Hart
  • zal het missen .....
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    10-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een Gouden Hart
    Een gouden hart, een moederhart,
    het is altijd een plaatsje apart.
    Mams ik blijf steeds je kind,
    waar jij je ook bevindt.
    Ben soms hopeloos verloren,
    kon jij me maar eens horen.
    Ik weet jij kijkt elke dag op me neer,
    keer op keer.

    Zou zo graag nog eens met je willen praten,
    voel me soms eenzaam en verlaten.
    Is er dan niemand die het ziet,
    dat ik barst van verdriet.
    Maar jij geeft me de kracht,
    had niet anders verwacht.

    Om door te kunnen met m'n leven,
    heb jij me alle liefde gegeven.
    Hoop dat eens m'n kinderen zo zullen denken,
    want liefde is het mooiste wat je kunt schenken.
    Rust zacht je hebt je strijd gestreden.

    Schrijver: griet, 06-09-2002

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    10-03-2013, 22:41 geschreven door misslapassion  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zal het missen .....
    zal het missen ooit verdwijnen,
    zal de zon ooit weer schijnen?
    zal het zonder haar ontwaken,
    mij ooit minder kunnen raken?

    Nooit meer een kus,
    nooit meer haar lach,
    alles gaat terug naar die ene dag.
    Als verdoofd probeer ik te accepteren,
     dat ik het zonder haar moet proberen.

    Ik sleep me elke dag voort,
     denkend aan elk klein woord,
    wat zij tegen mij heeft gezegd,
    de ruzie's die we hebben bijgelegd.

    Die lieve gebaren, onverwacht,
    de bloemen die zij voor mij meebracht.
    De kleine dingen die haar zo konden storen,
    de tranen, die ze had om iets wat ze had verloren.

    Wat zou ik ze graag nog eens horen,
    hoe kan ik doorgaan zonder haar.
    Hoe moet het verder,zonder haar stem,
    ik zie en hoor haar telkens weer.
    Het gemis wordt niet minder,
    na zoveel jaren alleen maar meer.
    Ik voel mij soms gebroken en verscheurd,
    mensen zeggen: je hebt genoeg getreurd.

    Maar hoe kunnen ze weten van het verdriet,
    het ongeloof dat ik haar nooit meer zie.
     Zolang zij in m'n hart zal zijn,
    zal vreugde vermengd zijn met pijn.

    wetend dat ik door moet gaan,
    met in mijn ziel altijd een traan.
    De liefde die ik bij haar vond,
    is nu een litteken,een diepe wond.

    Maar het vertrouwen dat zij mij heeft gegeven,
    maakt dat ik nu doorga met mijn leven.
    En al ben ik haar in dit leven dan echt kwijt,
     haar herinneringen en liefde leven,
    in mij voort voor altijd.....

    Schrijver: griet, 24-08-2003

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    10-03-2013, 22:40 geschreven door misslapassion  
    Foto
    Foto
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Categorieën
    Archief per week
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs