Gastenboek
  • Simsala Grimm
  • OMG
  • tja...
  • Jouw liefdesblogje
  • hey

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    als sprookjes bestaan... dan is dit een sprookje over jou en mij ...maar een sprookje dat nooit eindigen mag
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    winelabeltheekserge
    www.bloggen.be/winelab
    aan mijn liefste lief ...mijn ex lief
    deze blog draag ik op aan jou
    waarom jij.... waarom wij ...
    01-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 september...

    Af en toe zie ik mijn blog staan in de Top 10...
    Soms denk ik zou ik hem niet beter verwijderen.
    Maar iets in mij zegt nee...
    Waarom...
    Kan ik niet zeggen...
    Jij zal dit toch nooit lezen...

    Maar mijn zoetje heeft hem gelezen...

    Ja, ondertussen heb ik iemand anders leren kennen.
    En nu weet ik dat "echte liefde" ook bestaat.
    Nee, ik haat je niet.
    Maar ik weet wel als ik je morgen zou tegenkomen dat er niets meer is tussen ons.
    Dit...gevoel is voorbij.
    Ik hoop voor jou dat je ooit de ware liefde leert kennen.
    Zoals ik nu...

    Want echte liefde smaakt anders...
    Echte liefde is zuiver en puur...
    Als je ze niet tegenkomt kan je nnooit weten hoe het is...
     
    Maar ik weet sinds 8 maand ...hoe het is...hoe het smaakt...hoe het voelt...

    01-09-2010 om 13:39 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gisteren ...
    Hey...
    Gisteren uit eten in je buurt.
    Kon het niet laten om een kaartje achter te laten in je stamcafé...je zal het nu al hebben ontvangen.
    Mis ik je dan toch nog, ja soms sterker dan mezelf...

    xxx

    26-01-2010 om 07:48 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jij...

    Onrust in mijn hart,
    Onrust om jou...
    Laten we elkaar niet beter met rust,
    anders is er nog meer onrust...

    07-07-2009 om 09:00 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    27-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.meer dan een jaar...


    Een jaar ging voorbij,
    maar toch leef je soms nog in mij.
    Hoe zal ik jou ooit kunnen vergeten.

    Onze foto is onlangs gevonden...
    van ons samen....
    Is vernietigd...

    27-11-2008 om 12:19 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    24-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.even ...komen kijken

    Wat is er nu nog,
    tussen ons
    ik weet het niet...
    zijn mijn ogen eindelijk open.
    Ik hoop het.
    Vorige week bracht je me een bezoekje.
    Eerlijk.
    Ik geloof je niet.
    Het ergste is dat ik je zo moeilijk kan weerstaan.
    Hopelijk komt er ooit een dag dat ik jou vergeten zal zijn.
    En voor jou hoop ik.
    Dat je ooit beseft hoeveel je voor me betekende.
    Maar in stilte wens ik dan dat je weet.
    Hoe graag ik je zag...of zie...xje

    24-11-2007 om 00:00 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoe kan dit nu...

    Bijna 5 maanden leefde ik op een eiland,
    een eiland van jij en ik.
    Waarin alleen jij en ik de hoofdrol in speelden.
    En nu lijkt alles op een leugen.
    Zo voel ik het toch aan. Hoe kun je me dit aan doen.
    Je belt als je zin hebt.
    En ik heb het gevoel dat je dit doet om mij te sussen.
    Naar mij bellen...dan.
    Heb ik me echt in jou zo vergist.
    Je zei altijd dit is voor altijd.
    Ik begrijp het niet..nu niet..nooit ...
    Je hebt me pijn gedaan.
    Waarom ????

    10-11-2007 om 00:00 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    03-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zeg me...

    hoe het zonder jou zal zijn,
    zeg me
    hoe moet ik verder leven met deze pijn...
    maar een ding weet ik,
    dat weet jij ook,
    wat er ook gebeurd jij blijft altijd bij mij...
    in mijn hart xxx






    "misschien vandaag mijn laatste berichtje aan jou mijn liefste"

    03-11-2007 om 00:00 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag...
    Waarom heb ik zo een slecht gevoel.
    Ik hoor je zelden vandaag was het voetbal in de buurt.
    Je vrouw was erbij...maar blijkbaar vond je het niet erg als ik
    ook zou gekomen zijn.
    Sorry maar ik ga niet in iemand zijn gezicht spuwen.
    En dan nog iets zij weet toch alles...???
    Sorry schatteken, maar mijn geloof in jou zakt.
    Is dit het begin van het einde...???

    03-11-2007 om 00:00 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maandag
    ik hoor niets....
    15 u 30 een bericht of ik je kan bellen
    Je mist me...

    29-10-2007 om 00:00 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag...

    Naar zee...
    Nee niet alleen ik heb H maar gevraagd of hij meeging.
    Want jij kiest blijkbaar voor haar.
    Aan de kust zie ik overal je naam...of een afkorting ervan.
    En het snijd...
    Ja, in mijn hart
    ...
    Een bericht je staat ergens te wachten...
    Je werkt ? Ik begrijp het niet meer...

    28-10-2007 om 00:00 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    27-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zaterdag...
    Gisteren niets meer van je gehoord...
    raar...
    Een raar gevoel ook.
    Een voorgevoel misschien !
    Dan telefoon van jou.
    Je vrouw heeft berichtjes van mij gelezen.
    Je kan niet meegaan morgen naar zee.

    27-10-2007 om 00:00 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.je heb zo van die dagen

    Sorry mijn schat,
    voor gisteren...
    even was het kreng wakker in mij.
    En je weet ik kan niet zonder jou.
    Ik zie je zo graag.
    Een slechte dag gisteren ik weet het niet.
    Ja, ik weet het wel een rot humeur had ik.
    Ook tegen jou mijn schat.
    En daardoor bezorgde ik jou een ongerust gevoel.
    Sorry...

    Bijna had ik ons uitstapje verknald xxx
    Samen naar zee

    26-10-2007 om 13:25 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    20-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik begrijp...
    als je nu minder tijd zou hebben voor mij,
    je vrouw ligt in het ziekenhuis..
    Dit geeft nu voorrang volgens mij toch.
    Deze sms stuur ik je vandaag nog.
    Ok xje ik zie je graag

    20-10-2007 om 16:20 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    18-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag 18 oktober
    vandaag zijn we 4 maand geniepig samen,
    want zo is het wel,
    we hebben een verborgen relatie...

    En je weet mijn liefste schat,
    ik wil altijd van jou blijven,
    ook al is het op deze manier.
    Ik weet dat ik diep in mijn hart het anders zou willen,
    en elke avond in slaap vallen in je schoot.

    En nu wacht ik al heel de morgen op een seintje van jou xx
    Waar ben je...
    Of ga je me straks verassen xje

    18-10-2007 om 11:06 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    12-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oeie...

    te lang geleden,
    dat ik nog iets geschreven heb...
    nochthans alles is nog mooi tussen ons.
    Heel puur...

    Alhoewel de bitch was wakker in mij deze morgen...
    gisteren was je me vergeten.
    Dacht ik..
    Deze morgen een bericht dat je gisteren een blok aan je been had.
    Sorry schat,
    maar ik heb je een smsjes gestuurd dat niet klopte,
    ik wou je gewoon jaloers maken en stuurd je dat ik met H gedoucht had,
    en dat ik het daardoor zeer druk had...
    Gedoucht heb ik...alleen...
    Ik wou je gewoon raken en blijkbaar heb ik het gedaan
    Want straks kom je bij mij...

    12-10-2007 om 13:17 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn bericht aan jou...jouw bericht aan mij

    Dankzij alle mooie momenten,
    smsjes en telefoontjes,
    die jij me geeft.
    Weet ik dat het leven ook mooi kan zijn.
    En geniet ik ook terug van het leven maar ook van jou.
    xxx 




                             
    Jij bent mijn schat, 
                              eentje uit een gouden doosje,
                              ik blijf van je houden tot xxx

    03-10-2007 om 13:21 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn gevoelens voor jou...

    mijn gevoelens voor jou,
    groeien,
    groeien met de dag,
    waarom,
    waarom hebben we vroeger niet voor elkaar gekozen...
    ik weet,
    ik weet het zeker
    wij,
    wij horen bij elkaar..
    voor altijd...
    jij en ik xxx

    02-10-2007 om 11:19 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gelukkig
    zonder aarzelen ging je mee met mij,
    wij hebben dus geen  S.A.P relatie = Seks als het past

    xxx

    02-10-2007 om 11:08 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.v a n d a a g m a a n d a g . . .

    dag mijn liefste schat,
    normaal is dit onze dag,
    ik denk dat ik terug controle heb vandaag.
    Ik moet wel nog een verjaardags cadeautje kopen,
    wil je met me mee gaan...
    winkelen is wel iets anders dan een namiddagje stoeien.
    Of ben je tevreden met mijn gezelschap...
    Word vervolgd..xx

    01-10-2007 om 08:23 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.binnenkort...
    jij en ik,
    ik en jij...
    op zondag naar zee.
    Naar Koksijde...

    " ik voel je huid ik hoor je zachte adem,
      met mijn ogen dicht.
      het bonzen van mijn hart doet mij al raden.
      met mijn ogen dicht.
      hoe je mij wil verleiden,
      hoe je mij bekoren zou...."

    29-09-2007 om 13:08 geschreven door mijn meisje

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Inhoud blog
  • 1 september...
  • Gisteren ...
  • Jij...
  • meer dan een jaar...
  • even ...komen kijken

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     



    Foto



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs