me moatjes en men idolen
ken junder nodig!
Inhoud blog
  • sjieke film
  • nog een idool
  • idolen
  • Familie
  • Maar ik heb ook nog andere vrienden!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    Wat vind je van mijn web-log?
    verschrikkelijk gewoon
    kan het nog slechter?
    slecht
    is het nog de moeite dat ik daar nog iets over zeg
    het kan er wel mee door
    tof
    cool
    bangelijk
    nog nooit zoiets sjieks gezien
    Bekijk resultaat

    25-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.idolen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een van mijn idolen is Jake Gyllenhaal!
    E sneln é?
    Charlotte -xXx-!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-02-2006, 23:35 geschreven door lotje  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Familie

    Mijn familie is ook wel mijn beste vriend.
    Al mijn nichtjes, neefjes, tantes, nonkels, oma's en opa's heb ik ook super graag!
    Charlotte -xXx-!


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-02-2006, 23:31 geschreven door lotje  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maar ik heb ook nog andere vrienden!

     Ik heb ook nog andere vriendinnen buiten school.
    Lore en Shirley zitten in het VTI en zij zijn ook hele goeie vriendinnen. Ik zie ze misschien niet zo veel maar dat valt wel nog mee!
    Sorry kheb nu nog geen foto.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    25-02-2006, 00:00 geschreven door lotje  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorstellen van mijn klas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik zit dus in klas 2f op het college.
    Het is echt de tofste klas van het tweede jaar, vind ik toch.
    Natuurlijk zijn de vrienden uit 2f niet de enige die ik heb maar daar gaat het nu niet over he!
    We zitten met 24 in de klas
    Gelukkig komt iedereen met iedereen overeen, er zijn natuurlijk wel enkele uitzonderingen maar die noem ik nu liever niet.
    Onze klastitularis heet meneer Bonny en het is echt een toffe gast! ...nou ja...soms.
    Grapje!
    Lachen
    is een van de belangerijkste dingen in onze klas.
    Nu heb ik toch al veel gezegd zeker? Ja zeg dat is moeilijk hoor!
    Veel kusjes van Charlotte! -xXx-!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-02-2006, 00:00 geschreven door lotje  
    Archief per week
  • 20/02-26/02 2006
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Als jullie tips hebben voor mijn web-log zend dan zeker een e-mail!
    http://www.anouksweb.nl/scripts
    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs