Bestekes, het komt nu wel akelig dicht bij hé. Hier alvast nog een herinnering voor wat moet gedaan worden Ook kopie van hetgeen ik gemaakt heb op foute achtergrond voor de drank- en eetlijst.
Vanavond heb ik normaal de mix en zal ik aparte post doen met de filmpjes van het dansje op (en maar oefenen hé -:))
K&K
Lijsten drank & eten
pijlen waar is het
Drank bestellen
Muziek opnemen op CD
Gekleurde doeken
Doos voor geld
Christophe of Kurt vragen voor fotos
Lijst favoriete muziek
Wim
Bonnetjes voor eten
Foute doekjes voor op tafel
Rietjes
Lijst favoriete muziek
Sien
Blad met muziek voor DJ
Verlichting navragen bij DJ
Jarne vragen voor fotos
Chips/nootjes/versnaperingen/
Al oké
Hamburgertent voor Ingrid is oké
20 Amp voor DJ is oké
Zaal vrij vanaf vrijdag 16/03 tot zondag 18/03 namiddag ( voor klaarzetten en opkuis)
Helpers (Kathleen 2, Wim 2, Sien 2, Kris 2)
? wanneer frigos vullen en zaal klaar zetten (zaterdag voormiddag)
? wanneer nog eens afspreken voor dans (na CD opname)
We spreken af zaterdag 27/02/10 om 16u bij Wim thuis. Sien en Hans komen tot bij Kris en Kathleen. Gaan van daar naar Aalst om ne keer te kijken voor een gepast kostuum.
Kaarten : de kaarten zijn klaar en beschikbaar op d' Huizekens vanaf vanavond 18/02 - kostprijs 90
Iedereen stelt tegen 27/02 een lijst op met uit te nodigen mensen zodat we eens onderling kunnen zien dat de onderlinge aantallen min of meer overeenstemmen.
Als iemand voor het een of het ander een betaling moet doen hou dan gewoon de gemaakte kosten bij dan rekenen we dat achteraf wel af.
Voila, hierbij de definitieve uitnodiging in hoge resolutie. We hebben met ieders commentaar trachten rekening te houden en het ziet er goed uit.
Den drukker drukt de kaarten en normaal heb ik die tegen donderdag 18/02. De pdf-versie kunnen jullie al gebruiken voor uitnodigingen per e-mail
We moeten ook nog eens samen komen maar hiervoor zal ik nog een aantal data voorstellen. ' T is misschien best om in de namiddag af te spreken zodat we kunnen gaan zien voor een kostuum.
Mensen, hierbij de proefdruk voor de uitnodiging. Indien jullie opmerkingen hebben graag zo snel mogelijk doorgeven. Als ik groen licht geef heb ik maximaal 2 dagen later de kaarten (ik dacht 250 stuks)
Mijn eerste opmerking is om de foto's scherper te zetten... Moet er op de kaart nog opstaan "Uitnodiging" ?
DEELNEMERS Sien, Wim, Kathleen en Kris Els heeft afgehaakt
UITNODIGING Kathleen heeft al wat schetsen klaar Graag nog een foto van Sien om op de kaart te plaatsen Kris vraagt prijs na voor drukwerk (250 kaarten ?)
HAMBURGERS en AANVERWANTEN Wim heeft de man van de hamburgers te pakken gekregen
Zaterdag 17 april is geen probleem voor hem.
Het volgende is te verkrijgen
Hamburger aan 2,5 euro
Escargots aan 2,5 euro
Hotdog (groot) 2,5 euro
Hotdog (klein) 2 euro
Braadworst (groot) 3 euro
Braadworst (klein) 2,5 euro
Wij zijn niet verplicht om alles in het gamma te nemen.
Daarom stel ik voor om gewoon alles aan 2,5euro aan te bieden, kwestie van gemakkelijk op te volgen.
Zo kunnen we met bonnekes werken en iedereen bvb 2 bonnekes geven.
WIM LEGT VAST voor 17 april - wat we juist aanbieden van eten bespreken we nog wel
DJ
Hans en Sien hebben Marc Van Den Steen gecontacteerd en die is nog vrij op 17 april Kostprijs 450 voor onbeperkt spelen tot einde fuif (all in)
Iedereen is akkoord met prijs en Hans en Sien leggen DJ vast. Nog navragen of hier al dan niet verlichting is inbegrepen.
Datum fuif 17 april 2010 - Thema wordt "foute party"
Kaarten klaar tegen midden februari met daarop : Datum, locatie met adres, aanvangsuur (20u -21u30u praatcafé / fuif vanaf 21u30) Op kaarten fototje voorzien van organisatoren Duidelijk vermelden dat er geen cadeaus worden ontvangen / wel vrijblijvende geldbus Dresscode op de kaarten : foute kledij Els : meedoen of niet - laat iets weten...
Organisatoren verkleed in zelfde kledij ?
Drank : Kris zorgt voor drank Pils (vat), palm, hoegaerden, kriek Cola, Cola light, Spa, Vittel, limo Witte en rosé wijn Drankenlijst voor op te hangen
Hamburgerkot : Wim informeert over mogelijkheden Alternatief: belegde sandwiches
DJ : Hans/Sien informeren bij Marc Van Den Steen - oké ? Verlichting ? alternatieven : Schepper
Versiering zaal Verlichting van gang naar zaal en trigger op straat Hoge tafels voorzien + zittafels Geldbus vast te zetten aan Disco bar Versiering voor plafond (lakens...)
Helpers Iedereen zorgt voor 2/3 mensen voor toog - geen bediening in de zaal frisdanken in kleine flesjes
Aangezien zaterdag 17 april 2010 blijkbaar voor iedereen haalbaar was is de knoop dit weekend doorgehakt. Noteer dus allemaal met stip zaterdag 17 april 2010 in jullie agenda 't Vertier was bezet dus de party gaat door in de zaal "Bij Ingrid" (we staan in den boek).
Vanaf nu kunnen we ons concentreren op de rest :
1. DJ vastleggen (zien voor discobar en verlichting want bij Ingrid is er niets...) Hans ziet bij Marc Van Den Steen - iemand anders contacten ?
2. Uitnodigingen klaar maken - Kathleen doet een voorstel
3. Nog ne keer samen komen om de rest te bespreken - ik stuur wel een uitnodigingsmail met een paar data.
Na wat rondvraag blijkt dat er al veel datums bezet zijn voor de diverse zalen. Wat nog kan de volgende mogelijkheden waarbij het falluintjeshof niet echt mijn voorkeur heeft... zaterdag 17 april in de zaal "Bij Ingrid": 100 euro voor de zaal, voor de rest trekken we onze plan (wel nog discobar en verlichting huren)
zaterdag 24 april in de zaal van " 't Vertier": 250 euro voor de zaal en discobar en verlichting 50 euro / drank aan +/- 1 Mei is niet meer mogelijk bij geen van de twee, in juni is er al schoolfeest en andere zaken die ook weinig speling laten.
Alles nog vrij in de zaal van het "Falluintjeshof": 1,50 euro per consumatie, niets voor de zaal
Ik stel voor dat we één van de twee datums houden, snel antwoorden aub zodat ik kan bevestigen...
Onze eerste vergadering zit erop ondanks het winterweer...
Aangezien het niet makkelijk zal zijn om iedereen tegelijk rond tafel te krijgen, is het idee gegroeid om een blog te maken zodat iedereen via het net up-to-date blijft en zijn ei kwijt kan.Ik zal de dringende zaken in vet zetten...
Tijdig een kijkje nemen op internet is dus de boodschap.
Wat is er zoal besproken....
Datum? de party gaat best door op een zaterdag ergens tussen begin maart en eind juni 2010. Een mogelijke datum is zaterdag 24/04 - kan iedereen dan? geef data door die kunnen aub.
Waar? Vertier : 250 en dranken aan +/- 1 Ingrid : te bevragen door Kris Ex-Kantine EM : te bevragen door Kris Nog mogelijkheden Gasthof Vonck ?
Thema? foute party met muziek uit 70/80/90... met dresscode voor iedereen ander idee?
Uitnodiging? Mensen moeten 1 1/2 mnd op voorhand uitnodiging krijgen Kathleen maakt voorstel uitnodiging - drukken kan bij drukkerij De Coninck
Om niet te vergeten? Toogpersoneel - iederen zorgt voor 2à3 mensen (ploegensysteem) Eetstandje voorzien (hamburgers/frietjes) - zelf of huren ? / Eventueel broodjes DJ Hans (van Sien) - David Beeckman - Joost (vertier). Alle drank gratis (gewone fuifdrank en witte wijn) - geen sterke dranken / zware bieren. Aantal zitplaatsen voorzien voor de oudere jeugd (50 plussers). Optreden door de jarigen...