Inhoud blog
  • Inspiratieloos
  • Uitdaging 20 LO's nummer 4
  • Uitdaging 20 LO's nummer 3
  • Uitdaging 20 LO's nummer 2
  • Uitdaging 20 LO's nummer 1
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    We zijn de 16de week van 2024
    Medwyn's scrapplekkie

    23-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitdaging 20 LO's nummer 2
     Image Hosted by ImageShack.us
    Nummer 2 van de 20. Er zijn 4 foto's gebruikt. Het is een enkele LO. Als achtergrond heb ik auberginekleurig cardstock van pipoos. De letters van de titel en het ornamentje in het midden zijn gemaakt van oranje cardstock van provocraft. Er zijn 4 verschillende dessinpapiertjes gebruikt, deze komen uit de mini stack. Het ornament is bestempeld met hartjes en zwarte inkt. In de hoeken van de foto's zitten in totaal 8 eyelets van MM. Ik zit bijna zonder lint dus ik heb nog twee kleine stukjes satijn lint gevonden wit en groen..

    23-11-2007 om 12:33 geschreven door Medwyn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitdaging 20 LO's nummer 1
     Image Hosted by ImageShack.us
    Ik ben lid van een aantal groepen op msn. Op een van die groepen was de uitdaging: maak 20 LO's. Dit is daarvan de eerste. Maar het is ook de maandsketch van een andere groep.

    23-11-2007 om 12:26 geschreven door Medwyn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mini boekje "our family"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    19-11-2007 om 16:56 geschreven door Medwyn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mini boekje "our family"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    19-11-2007 om 16:55 geschreven door Medwyn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mini boekje "our family"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    19-11-2007 om 16:53 geschreven door Medwyn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mini boekje "our family"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Afgelopen woensdag heb ik dit mini boekje in elkaar geknutseld. De voor en achterkant van de kaft moeten nog gescrapt worden. Zat ff zonder inspiratie.

    19-11-2007 om 16:50 geschreven door Medwyn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samen spelen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We zijn nu echt goed van start gegaan. Deze scrap heb ik vorige week dinsdag gemaakt. Mijn eerste scrap op 12"x12".

    19-11-2007 om 16:47 geschreven door Medwyn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn allereerste scrapje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dit is mijn allereerste scrapje. Toen ik deze hobby pas leerde kennen, wou ik er meteen invliegen. Ik had nog geen materiaal en kende er nog niet veel van. Dit is er het resultaat van. Ik heb dit gemaakt zonder sketches als voorbeeld.

    19-11-2007 om 16:41 geschreven door Medwyn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eerste blog-post
    Hallo allemaal,

    Mijn eerste blog-post. Sinds enkele dagen is Medwyn's Scrapplekkie in het leven geroepen. Dit blog zal voornamelijk gaan over scrappen.

    Vorig jaar leerde ik deze hobby kennen. Mijn ouders waren 25 jaar getrouwd en ik was op zoek naar een originele manier om een herinneringenboek te maken. Zo stuitte ik op scrapbooking.

    Het afgelopen jaar hebben we heel wat meegemaakt en heel wat tegenslagen te verwerken gekregen, maar nu ben ik dan toch eindelijk goed van start gegaan met de hobby.

    Ik wens je veel plezier met het lezen van mijn blog, voel je vrij om reacties achter te laten en kom zeker nog eens terug kijken.

    Liefs
    Medwyn

    19-11-2007 om 15:13 geschreven door Medwyn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Laatste commentaren
  • lootje (marjan)
        op Uitdaging 20 LO's nummer 1



  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs