Foto
Inhoud blog
  • januari 19 foto-brabbelkrantje
  • dec 18 foto-brabbelkrantje!
  • november 18 foto-brabbelkrantje!
  • oktober 18 foto-brabbelkrant!
  • september2018 foto-brabbelkrantje!
  • augustus foto-brabbelkrantje 2018
  • juli 18 foto-brabbelkrantje!
  • juni 18 foto-brabbel-krantje!
  • mei2018 foto-brabbelkrantje!
  • april 2018 foto-brabbelkrantje!
  • maart 18 foto-brabbelkrantje!
  • februari 18 foto-brabbelkrantje!
  • januari 18 foto-brabbelkrantje!
  • dec 17 foto-brabbelkrantje
  • november 17 foto-brabbelkrantje
    Startpagina !
    Reddie Teddy kinderopvang in Kortrijk
    onder toezicht van kind & gezin,
    Mijnticker.com Tickers
    01-12-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dec16 foto-brabbelkrantje!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Welkom erbij lieve Helmer!





    Ifke zegt: Eerst en vooral

    van harte welkom in ons groepke Helmer!

     maar wat is hij ontzettend liefff!

    Jabraïl zegt: wij zijn toch allemaal 

    “ontzettend lief “!!!! of nie...

    Alexis zegt: ewel dat denk ik nu toch ook se!

    maar is dat het enige onderwerp dat jullie

    willen aankaarten deze maand?

    Niko zegt: ja precies ofdat ze niet weten

    wat te vertellen! ze zitten precies al in

    verlof-modus! ikke wel ze...

    maar Loreke mag het vertellen!

    Lore zegt: ik heb het kunnen denken dat het weer

    op mijn schouders zou terecht komen!

    Niko goe bezig jong...ge zijt nie veel beter

    precies! Maar ik heb meteen al goed nieuws

    voor ons kleine vriendje Helmer!

    want hij krijgt er een leeftijdsgenootje bij!

    Helmer zegt: jaja ik hoorde het al waaien,

    maar ik vermoed dat Ifke dit volgende maand

    wel in geuren en kleuren zal vertellen!

    (ze moeten nu niet gaan denken dat ze mij meteen

    hier voor hun kar gaan spannen hoor!)

    Marleen zegt:

    groot gelijk Helmertje je moet je

    niet laten doen hoor haha!

    en hiermee sluiten we 2016 af!

    en met welk nieuws we in 2017

    van start gaan dat zien en horen we

    volgende maand wel!

    nu eerst genieten van ons verlof!

    prettige feestdagen!!

    liefs van ons allemaal


    01-12-2016 om 00:00 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.november 2016 foto-brabbelkrantje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen












    ifke zegt: en hier zijn we weer met een nieuwe evaluatie
    van alweer een voorbije maand!
    Hoe ouder ik word hoe sneller vliegt de tijd!
     
    Jabrail zegt: Je klinkt precies als een volwassene?
    sedert jij ganse dagen  droog en proper door het leven gaat,
    en zelfs geen potje meer nodig hebt maar gewoon
    op toilet gaat ben jij echt veel veranderd hoor!
     
    Niko zegt: vrouwen Jabrail, typisch  vrouwen!
    zo beetje tonen dat ze meer kunnen dan wij!
    maar trek het je niet aan...
     
    Alexis zegt: ja Niko je slaat de nagel op de kop!
    Heb je Lore al eens in de gaten gehouden?
    net hetzelfde, ze loopt gewoon rond in haar park
    alsof ze dat al jaaaaren doet maar ze vergeet dat
    ze nu nog maar net 8 maand is!
    ze overdrijft gewoon op alle gebied!
     
    Lore zegt: jaloers ja??!!
    wat kunnen jullie mannen zagen maar zagennn!!
    binnenkort komt er nog versterking bij in het
    mannelijk geslacht, dan is de stand:
    vier mannen tegen twee vrouwen
    maar denk niet dat dit ons afschrikt hoor!
    integendeel, we nemen graag de uitdaging aan!
     
    Marleen zegt:
    inderdaad volgende maand hebben we verrassend
    nieuws te melden!
    nog eventjes geduld! nu op naar de laatste maand
    van het jaar!
    liefs Marleen & co


    27-11-2016 om 15:48 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oktober 2016 foto-brabbelkrantje!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen







    Ifke zegt: ik wil het eerst zeggen, ik kan niet wachten!

    pas gestart met oefenen op het potje en het lukt me

    al supergoed! en er staan ook al heel veel woorden en

    zelfs al hele zinnen in mijn woordenboek!

     

    Jabrail zegt: ja Ifke je bent dan ook een vrouw he!

    maar samen met Ifke oefen ik ook mee op het potje!

    en ik boek ook al aardig resultaten hoor!

     

    Niko zegt: hm potje? nee danku ... nog tijd zat daarvoor!

    maar wat het tetteren betreft!!

    dat is een ander paar mauwen!

    Ok ik geef toe, erg verstaanbaar is het nog niet, maar....

     

    Alexis zegt: Als wij elkaar maar verstaan he,

    dat is voldoende, laten we het hier maar nog

    wat bij houden! ik vind dit ferm leuk!

    ze moeten niet alles snappen wat wij vertellen!

     

    Lore zegt: maar ik heb ook nog wat nieuws over

    mezelf te vertellen!

    ten eerste mijn tandjes komen er goed door!

    en ook heb ik er alles voor gedaan om nog “ voor “

    mijn zevende maand mij recht te trekken in het park!

    en stappen aan de hand heb ik ook al goed beet!

    ook doe ik” poging “ om te kruipen maar dit hou ik

    nog effe in beraad tot volgende maand!

     

    Marleen zegt:

    jahoor ze doen het hier allemaal goed met hun

    vorderingen! ben alvast benieuwd wat volgende maand

    ons brengt! en met herfst-temperaturen van 16°

    sluiten wij deze maand oktober af!

    liefs van ons allemaal!



    31-10-2016 om 16:38 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.september 2016 foto-brabbelkrantje!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen







    Ifke zegt: Wat hebben we alle geluk deze maand
    met het mooi weer! wat een tropische temperaturen!
    (zie foto’s)
     
    Jabraïl zegt: Jahoor, dat is toch leuk!
    zo kunnen we nog steeds veel buiten spelen!
     
    Niko zegt: jaaaa...onze energie kwijtgeraken
    met lopen en rennen en fietsen en en en...
     
    Alexis zegt: Hebben jullie echt niks anders te
    vertellen dan over het weer?
    hm...ik eigenlijk ook niet
    Lore weet jij nog iets?
     
    Lore zegt: Welja, ik ben nu zes maand op de
    wereld en het bevalt me om allerlei nieuwe
    dingen te ontdekken! en ook om van alles
    uit te proberen zoals: ik zit nu helemaal
    alleen zonder moeite en eten is mijn hobby
    ik wil alles alles proeven!
     
    Marleen zegt:
    ze hebben gelijk, het waren uitzonderlijke
    temperaturen voor deze maand!
    overdag rond de 32° en s' nachts rond de 24°
    volgende maand zal het er beslist heel
    wat anders uitzien! tot dan...
    liefs Marleen & Co






    30-09-2016 om 15:01 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.augustus 2016 foto-brabbelkrantje!


    Het verlof is weer voorbij! Hiep Hiep Hoeraaa.... voor Ifke en Jabrail, twee jaar!

     

    Ifke zegt: Ik popel om te vertellen
    dat ik er een zusje bijgekregen heb,
    en later komt ze ook in ons groepke!
     
    Jabraïl zegt: jaaaa en ik een broertje en later
    komt ook hij ons groepke aanvullen!
     
    Alexis zegt: en ik wil er graag nog aan toevoegen
    dat er nog een babytje geboren is die binnenkort
    een vriendje zal worden van jullie broertje en zusje!
     
    Niko zegt: Daaraan kan je zien dat wij oud worden he!
    maar laten we het even hebben dat we allen erg blij waren
    om elkaar terug te zien na een zomers verlof!? ja toch?
    en Ifke en Jabraïl waren nog jarig op de koop toe!
    twee jaar al!
     
    Lore zegt: Amaai ja, wat een nieuws he
    maar dat houdt mij niet tegen om vlug groot te worden!
    Ik eet al flink mijn groentenpapje zonder enig probleem!
    en sta al flink op mijn voetjes!
    en laat ons nu nog maar verder genieten van de laatste
    zonnestralen!
     
    Marleen zegt:
    er is idd heel wat nieuws voorbij gegaan deze maand!
    en het verlof is voorbij gegaan met zomerse dagen!
    Dat was dan ook mooi meegenomen!
    tot ziens maar weer!
    liefs Marleen & co
     

    31-08-2016 om 14:30 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-08-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.en de ooievaar kwam nog eens langs op 23-08-16
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Proficiat aan de ouders met hun zoontje " Helmer " geboren op 23 augustus 2016!


    24-08-2016 om 14:07 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-08-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de ooievaar kwam langs op 10 08 16
    Klik op de afbeelding om de link te volgen







    Van harte gelukwensen aan de Ouders met de geboorte van hun " dochtertje " op 10 augustus 2016 



    17-08-2016 om 19:28 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-07-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto-brabbelkrantje juli 2016
    Klik op de afbeelding om de link te volgen



     





    Ifke zegt: Voila het is zover, we stappen het verlof in!
    en dat met tropische temperaturen!
    we konden eindelijk eens buiten spelen,
    in het water! zooo plezant!
     
    Jabrail zegt: Ja eigenlijk zijn wij wel blij,
    maar we gaan elkaar toch wel missen hoor!
    want elke dag kijken wij er zo naar uit
    om elkaar terug te zien! nu zal het eventjes duren!
     
    Alexis zegt: maar gelukkig kunnen Niko en ik
    nu al goed stappen,
    zo is het dubbel genieten tijdens het verlof!
    en overal op verkenning gaan!
     
    Niko zegt: jaaaa juist Alexis, gewoon onze gang gaan!
    zonder hulp van iemand! zalig is dat he!
     
    Lore zegt: elaba ... maar ik kan ook al iets alleen hoor
    zonder hulp van iemand!
    ook al ben ik “nog” geen vier maand!
    ik draai reeds van buik naar rug en ook terug!
    jaja je leest het goed!
     
    Marleen zegt:
    Zo dit was een kort verslag van een halve maand!
    maar ik ben zeker dat we eind volgende maand,
    terug verrassend nieuws te vertellen hebben!
    tot dan en fijn verlof aan allemaal!
    liefs Marleen & Co



    21-07-2016 om 15:02 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brabbel-fotokrantje juni 2016!

    Welkom erbij Lore!   Goed zo Niko...  en Wij gaan jullie missen Lucie en Julietje!


    Ifke zegt: Deze maand mochten wij
    een klein poppemieke  verwelkomen!
    welkom erbij kleine lieve Lore!
    Wat ben je toch schattig!
     
    Jabraïl zegt: tsssssss...
    ik denk dat haar moederinstinct naar boven komt!
    Ik zal het ook maar even hebben
    over twee andere lieve schattige meisjes!
    die ons helaas reeds, terug gaan verlaten!
    wij gaan jullie missen hoor!
     
    Lucie zegt: Uiteraard gaan wij jullie ook missen!
    Wat was dit een leuke maand met jullie!
     
    Juliet zegt: Ja Lucie, je zegt daar zoiets....
    dit was maar een blitz bezoek
    van ons tweetjes! het was kort maar  idd errruggg leuk!
     
    Niko zegt: Jullie waren een heel aangenaam gezelschap!
    meer nog, het feit dat ik nu kan stappen op mijn eentje,
    heb ik enkel aan jullie te danken!
    ik wou mij kost wat kost bewijzen en dat lukte mij nog ook!
     
    Alexis zegt: pfffff als je het daarvoor moet doen!
    en dat op jou leeftijd??
    jongens jongens de jeugd van tegenwoordig!
    Praat eens over echte mannenpraat
    de voetbal bijv. de “rode duivels” 
    zag je mijn T shirtje? chique dinges he!
     
    Lore zegt: Mag ik ook eens iets zeggen!
    ge moet niet zo stoefen met uw T- shirtje hoor!
    dat je maar af en toe kan dragen! ik geef toe,
    ik ben ook wel fan van die rode duivels..
    maar KVK Kortrijk dat zijn volgens mij de beste
    van de hele wereld!
    ook al ben ik maar drie maand he,
    breek mijn mond niet open over de voetbal he!
    kijk maar eens naar “mijn” T shirtje!
     
    Marleen zegt:
    Hoor ze weer bezig! best is even zelf de foto’s bekijken
    om te oordelen over hun T-Shirtje!
    en wat we zeker niet mogen vergeten te melden dat is:
    dat Jabraïl er een broertje bijgekregen heeft!
    En.....Wat was dit een leuke maand met jullie!
    Lucie en Julietje het gaat jullie goed verder!
    wij zijn blij jullie ontmoet te hebben! dikke knuff!

    30-06-2016 om 15:04 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    25-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de ooievaar kwam opnieuw langs!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

      Van harte gelukwensen aan de Ouders met de geboorte van zoontje " Iznaur "

      geboren op : 24-06-2016





    25-06-2016 om 18:26 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mei 2016 foto-brabbelkrantje!


    Hiep hiep hoeraaa..... deze maand voor Alexis! en welkom erbij Lucie & Juliet!

    Ifke zegt: ik heb nog maar pas de fakkel overgenomen
    en ik krijg al meteen een grote verantwoordelijkheid!!
    de overdrukke maand mei begonnen we met zomers
    temperaturen en volle zon, en we eindigen de maand
    met bakken regen en lage temperaturen!
    Ondertussen heb ik geïnformeerd naar Ada & Lio en die stellen het heel goed
    op school, wat ons dan ook gerust stelt! maar Jabraïl wil jij verder uitleg geven nu?
    mijn keel is wat droog!
     
    Jabraïl zegt: geen probleem Ifke, je weet... ik ben jou rechterhand he!
    Even denken wat hebben we nog te melden...
    owja Alexis vierde zijn eerste verjaardag!
    en eveneens zette hij zijn eerste stapjes!
    zal je wel kunnen meevolgen op de foto’s!
    ondanks de vele kille regendagen pikten wij er toch de goeie eruit
    om even van de buitenlucht te genieten!
    we zijn zelfs op stap kunnen gaan!
     
    Lucie zegt: mag ik even onderbreken aub!
    ik vind dat het beetje “te” laat duurt voor er iets gezegd word over mij en mijn zusje!
    dus zal ik het zelf maar doen! wel wij zijn namelijk op doortocht
    en aangezien we in een stroomversnelling zaten
    konden jullie ook niet weten dat wij hier net op het randje van de maand mei
    jullie groepke zouden komen binnenvallen!
     
    Juliet zegt: ja pas twee dagen nemen we in beslag in deze maand! 
    maar dat wil daarom niet zeggen dat we volgende maand alweer ons valies pakken hoor!
    neenee, maar wij zijn hier wel tijdelijk in opvang en ja wij  zijn toevallig ook een tweeling!
    wij zijn 2 maand jonger dan de oudsten van tgroepke 
    en zes maand ouder dan de twee kleintjes van tgroepke!
     
    Niko zegt: wel ik had de opdracht gekregen, om jullie van harte welkom te heten in ons groepke!
    en ik moet zeggen dat jullie het heel goed gedaan hebben vanaf de eerste dag hier!
    en wij vinden jullie keischattige en hele lieve meisjes!
     
    Alexis zegt: en ik kan dat enkel maar bevestigen!
    iedereen nog bedankt voor de leuke dag op mijn verjaardag! Niko we worden ouder man!
    en ja met de komst van Lucie en Juliet is de stand weer 3 – 3 dat betekent:
    (drie jongens en drie meisjes) maar dit evenwicht wordt binnenkort verstoort
    door een heel schattig meisje die ons...de stoere mannen terug in de minderheid zal brengen!
     
    Marleen zegt: inderdaad Alexis maar dit is iets voor volgende maand!
    nu nemen we afscheid van de maand mei en ....
    tot volgende maand dan maar weer!
    liefs Marleen & co


    31-05-2016 om 00:00 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.april 2016 foto-brabbelkrantje!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen











    lio zegt: dikke proficiat aan Niko die 1 jaar geworden is!
    en hebben jullie het gezien dat de ooievaar langs kwam met de kleine Lore?
    jammer genoeg gaan wij ze hier niet meer zien!
    Ada verteld jullie wel meer! en ik geef nu graag de fakkel door aan Ifke!
     
    Ada zegt: neen we gaan Loreke niet meer zien wij, want we mogen nu naar school!
    We gaan allebei netjes al op het toilet en hebben het potje
    in de vergeethoek gezet! we praten ook als eksters!
    Gelukkig konden we heel efkes een zonnige dag meepikken en konden
    we buiten spelen, want voor de rest was april kil en ijskoud brrrr!
     
    Ifke zegt: eerst en vooral dank voor de fakkel ik zal hem met volle trots overnemen!
    en zien dat alles hier verder op wieltjes verloopt!
    en dat lukt me vast wel, ik begin al aardig woordjes te zeggen!
     
    Jabraïl zegt: oei ik zal moeten recht rijden, ik hoor het al!
    gelukkig ben jij mijn allerbeste maatje!
    tja we zijn dan ook dezelfde leeftijd he Ifke!
     
    Niko zegt: bedankt voor de verjaardagswensen!
    maar Ifke heeft er waarschijnlijk nog niet bij stilgestaan
    dat ze hier nu voorlopig de enige vrouw is.....ze zal flink op haar strepen moeten staan!
     
    Alexis zegt: we doen toch niks verkeerd wanneer we achter ons loopkarretje trappelen?
    en door de tunnel kruipen? ja okeeee...., op de tafel klimmen en zo......
    maar we zullen erop letten, he NIkootje!
     
    Marleen zegt:
    en we starten de maand mei met een stralend zonnetje!
    wat moet een mens nog meer hebben!
    Ada & Lio veel plezier op school,
    we gaan jullie missen hoor!
    tot dan...... liefs Marleen & co
     

    01-05-2016 om 12:29 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de ooievaar kwam langs...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Van harte gelukwensen aan de ouders met de geboorte
    van hun dochtertje " Lore " geboren op 25-03-2016



    05-04-2016 om 14:14 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maart2016 foto-brabbelkrantje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen











    Ada zegt: hallo allemaal! iedereen genoten van de paasdagen!
    Lio....nog 1 maand te gaan voor ons, brrr bangelijk he... school is in zicht!
     
    Lio zegt: kweet kweet Ada, maar nu nog niet aan denken,
    laten we gewoon verder hier ons ding doen,
    vooral volop zingen en dansen onze favoriete bezigheid!
     
    Ifke zegt: jaaaa.... ik doe meee!!
    ondanks die vervelende doorkomende kiezen!
     
    Jabraïl zegt: aarghhh ja dat kan vervelend pijn doen he,
    maar we nemen zo weinig mogelijk de tijd om hier aan te denken,
    want we ravotten dan ook gans de dag door enne...
    stil zitten!? wasda??
     
    Niko zegt: wacht maar tot ook wij kunnen stappen,
    maar we lopen al goed rond in het park
    en schuiven zelf al langs de muren...
     
    Alexis zegt: jaja, we maken vorderingen hoor en daardoor
    zijn we dan ook keimoe en wat doen we dan?
    juist....slapen, dat klopt!
     
    Marleen zegt:
    tja de tijd staat helaas niet stil
    en in april verwachten we ook alweer goed nieuws!
    maar dat is voor volgende maand dan maar!
    liefs van tgroepke


    29-03-2016 om 19:08 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.februari 2016 foto-brabbelkrantje!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen












    Ada zegt:
    de maand is weeral om, en ik ben zo fier op mijn zus die het
    supergoed doet op haar potje!
     
    Lio zegt: maar Ada toch jij doet ook jou uiterste best toch! wat is dat nu!
    tegen dat we naar school gaan is voor ons alles in kannen en kruiken ,
    je zal wel zien!
     
    Ifke zegt: daar zeg je wat....naar school gaan..ik probeer er nog niet veel aan te denken,
    want als jullie naar school gaan dan ben ik hier de enige vrouw tussen allemaal mannen!
    besef je wel wat dat betekent? die halen alles overhoop en wie mag er op ruimen??
    ja juist.... bibi!
     
    Gabraïl zegt: vooral niet op letten wat Ifke uitkraamt , ze heeft immers beetje last van haar kiezen!
    bij mij zal dat beslist anders zijn, maar ja ik ben van het sterke geslacht he!
    wij mannen tonen dat niet! (denken wij toch?)
     
    Niko zegt: kiezen of geen kiezen ik vind dat ze ferm overdrijft,
    wij moeten ook nog wel kunnen blijven spelen he!
    aaarghhh vrouwen he!
     
    Alexis zegt: hallo zeg... beetje respect aub!
    ik probeer haar te begrijpen hoor wanneer ze alles voor onze neus opruimt!
    Ifke trek het jou niet aan wat ze allemaal zeggen,
    en als je jou hart wil luchten dan kan je steeds bij mij terecht....
    wacht tot ze zelf hun kiezen krijgen we zullen " dan " ne keer klappen!
     
    Marleen zegt:
    ja wat moet ik daar op gaan zeggen he!
    gewoon dat ze zich allemaal dik amuseren en
    de foto’s liegen er niet om, kijk maar!!!

    27-02-2016 om 14:22 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.januari 2016 foto-brabbelkrantje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Welkom erbij Jabraïl









    Lio zegt: We willen je graag kennis laten maken met Jabraïl
    onze kersverse vriendje, welkom erbij Jabraïl in naam van ons allemaal!
    en hij is al helemaal ingeburgerd zonder enig probleem,
    maar we hebben hem dan ook met open armen ontvangen!
     
    Ada zegt: ja tuurlijk zo zijn wij he hoe meer zielen hoe meer vreugde!
    maar ik ben superfier om te melden dat wij gestart zijn om te oefenen
    op het potje en echt waar he...dat lukt ons al aardiggg!
     
    Ifke zegt: zeker jullie doen het fantastisch! ik zie jullie maar stickers plakken en stickers plakken...
    maar ....ik kan niet laten om nog even terug te keren op Jabraïl
    ik kan het helemaal vinden met mijn leeftijdsgenootje,
    hij is tof tof tof net zoals Abdullah was!
     
    Jabraïl zegt: dankjewel ik vind jullie ook allemaal even super,
    ik voel me alsof ik hier al altijd ben geweest!
     
    Niko zegt: heyy joehoee mag ik ook eens.....is het nu mijn beurt....
    ben zo fier om te zeggen dat  Alexis en ik al flink meespelen met de grote,
    wij kruipen = lees: sluipen....onze speelruimte rond!
     
    Alexis zegt: mojazegg!! das keileuk! maar wanneer ze “te” uitbundig zijn ;
    krijgen we ook wel de kans om ons af te zonderen zodat we ons kunnen bevinden
    op een rustiger terrein, want soms zouden ze ons platwalsen hoor!
     
    Marleen zegt:
    en zo is er alweer een eerste deel van het jaar voorbij!
    een feestmaand gepaard met ook veranderingen in ons groepke
    maar dit is weer supergoed gelukt zoals je kan merken op de foto's
    kortom...wij zijn goe bezig...
    tot volgende maand....
    liefs Marleen & Co

    30-01-2016 om 22:10 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Marleen
    Ik ben een vrouw en woon in Kortrijk West-Vlaanderen (Belgie) en mijn beroep is gewezen onthaalmoeder .
    Ik ben geboren op 13/09/1956 en ben nu dus 67 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    na in totaal 20 jaar op jullie kleintjes te passen is het nu tijd voor een ander hoofdstuk in mijn leven! Liefs Marleen
    Archief per jaar
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

    Blog als favoriet !


    Julien Daniël Cyl Anna Emma Onno Jahninho Amani Naomi Kyliana Abu-Bakar Rayana Aliya & Tamerlan
    wij gaan jullie missen Arthur Louisa Amy Dario Hava Lobke Tyano Willemien
    Okenwa Manoe Lula Victor Ruwaida Otto Abdullah Ada, Lio, Lucie & Julietje
    Ifke ,Jabrail, Niko, Alexis, Lore, Lowie, Iznaur ,Helmer & Anaïs


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs