Foto
Inhoud blog
  • januari 19 foto-brabbelkrantje
  • dec 18 foto-brabbelkrantje!
  • november 18 foto-brabbelkrantje!
  • oktober 18 foto-brabbelkrant!
  • september2018 foto-brabbelkrantje!
  • augustus foto-brabbelkrantje 2018
  • juli 18 foto-brabbelkrantje!
  • juni 18 foto-brabbel-krantje!
  • mei2018 foto-brabbelkrantje!
  • april 2018 foto-brabbelkrantje!
  • maart 18 foto-brabbelkrantje!
  • februari 18 foto-brabbelkrantje!
  • januari 18 foto-brabbelkrantje!
  • dec 17 foto-brabbelkrantje
  • november 17 foto-brabbelkrantje
    Startpagina !
    Reddie Teddy kinderopvang in Kortrijk
    onder toezicht van kind & gezin,
    Mijnticker.com Tickers
    31-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2019 einde opvang!

     

    Een kind is als een vlinder
    in de wind,
    de ene vliegt hoog
    de ander vliegt laag,
     maar ieder doet het op zijn eigen manier 
    het leven is geen competitiestrijd
    ieder kind is anders

    *****************************************************




     

     

    31-01-2013 om 00:00 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (13 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    28-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.januari 19 foto-brabbelkrantje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen












    imke zegt: deze maand was ook de laatste
    maand voor mij! nu nog paar daagjes meer!
    en ondanks ik nog helemaal alleen was
    in de opvang heb ik mij goed geamuseerd!
    er viel ook zoveel te beleven zie maar op de foto’s
    maar nu tel ik ook mijn laatste dagen af!
    en binnenkort mag ik mee met mijn zusje naar school!
    Maar dat betekent dat ook Marleen aan het aftellen is!
    Want haar taak zit er nu helemaal op!
    Maar ik laat haar zelf even aan het woord nu!
     
    Marleen zegt:
    Dankjewel Imke en ja de tijd om afscheid te nemen
    komt er aan! Het zijn mooie jaren geweest waar ik nog
    heel vaak zal aan terugdenken! lees: elke dag!
    Want dagelijks word je wel aan iemand herinnerd door
    gewoon alledaagse dingen in het leven!
    Ook mijn jaarlijkse boekjes die ik heb gemaakt
    met een jaaroverzicht van de gebeurtenissen
    daar zal ik graag in wegdromen!
    en genieten van alle foto’s
    en dat zijn er heel wat hoor,
    welgeteld zijn het 70 kinderen die ik heb helpen
    groot worden tot peuter!
    Zo nog een laatste keer wuiven naar iedereen!
    en je weet, afscheid nemen is niet zo mijn ding!
    We komen elkaar nog wel eens tegen ...ergens..
    en.... fb is er ook nog!
    heel veel liefs Marleen xxx

    28-01-2019 om 12:27 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dec 18 foto-brabbelkrantje!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen










    Imke zegt: Het was een korte maand deze maand:
    december! met heel wat feestdagen in zicht!
    Dat is ook de reden dat wij deze maand
    een beetje vroeger afsluiten!
     
    Iznaur zegt: En helaas was het ook de laatste
    maand voor mij hier bij mijn vriendjes!
    Heel eventjes nog genieten van het verlof
    en dan mag ik net als Lore naar school gaan!
    ik ben zeker dat ik dit en jullie zal missen!
     
    Anaïs zegt: Ook voor mij waren het mijn laatste
    dagen, maar we hebben er nog alles uitgehaald
    wat we konden! we hebben er volop van genoten!
    en natuurlijk zal ook ik jullie missen....
     
    Helmer zegt: En ook ik was al bezig met stillekes
    mijn boekentas klaar te zetten maar eerst nog
    beetje genieten van mijn vrije tijd, vooraleer
    ik ook richting school ga!
    Ik ga jullie ook allemaal missen!
     
    Marleen zegt:
    Alweer moet ik zeggen: afscheid nemen is niet
    en nooit leuk! Maar af en toe staan we voor dit feit!
    Dan kunnen wij dit enkel in een positief kader plaatsen,
    wetend dat fb er is zodat ik jullie kan volgen via jullie
    mama en via foto’s zien hoe jullie verder opgroeien!
    Wij wensen jullie veel plezier in jullie nieuwe
    hoofdstuk van jullie leventje!
    dikke knuff en heel veel liefs Marleen & co
     

    20-12-2018 om 13:58 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-11-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.november 18 foto-brabbelkrantje!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    gefeliciteerd Anaïs van ons allemaal!
    hiep hiep hoeraaaaaa één jaartje







    imke zegt: Hiep hiep hoeraaaa ons kleinste
    vriendinnetje is één jaartje geworden!
    groepsssknuffff voor Anaïs xxxx
    en als nieuwe leidster van ons groepke wil ik
    maar meteen ook even melden dat Lore en Lowie
    het heel goed stellen!
    en dat vinden wij dan ook weer fijn om te vernemen!
     
    Iznaur zegt: zeker weten, het was wel even wennen!
    En deze maand zijn we allemaal ziek geworden
    een virus maakte zich baas over onze bovenste
    luchtwegen, maar zo koud en kil dat het ook was!
     
    Anaïs zegt: ja en nat brrrr!
    Ow en bedankt voor de verjaardagswensen
    en om te zingen voor mij!
    we worden snel groot zegt Marleen!
     
    “ Helmer liet even weten dat hij dit jaar
    niet meer aanwezig zal zijn! “
     
    Marleen zegt:
    leuk te horen dat Lore en Lowie het goed stellen
    en ja stilletjes aan loopt ons groepke uit!
    we slaan allemaal een andere weg in!
    maar eerst gaan we dit jaar afwerken!
    en dan pas zien we wel wat 2019 in petto heeft!
    tot volgende maand!
    liefs Marleen & co


    28-11-2018 om 16:34 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oktober 18 foto-brabbelkrant!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen





    Lore zegt: Zo, de laatste maand zit erop!
    Ondanks ik heel erg uitkijk om naar school te gaan
    zal ik jullie allemaal ontzettend missen hoor!
    Graag geef ik dan ook de fakkel door aan Imke
    die nu de leiding van tgroepke van mij zal overnemen!
     
    Imke zegt: dankjewel Lore ik zal mijn best doen om dit evengoed
    proberen te doen zoals jij! In naam van ons groepke wens ik jou
    heel veel plezier toe op school! eveneens aan jou broertje Lowie
    wensen wij een hele fijne tijd toe met een nieuw hoofdstuk
    in jullie leventje!
     
    Iznaur zegt: We zullen jullie beide missen dat staat vast!
    maar vergeet nooit: aan elk einde start een nieuw begin!
    waar je alweer het beste kan van maken!
     
    Helmer zegt: wat zijn dit wijze woorden van jou Iznaur!
    maar deze laatste maand hebben we ons samen
    nog heel goed geamuseerd, ondanks er zich heel wat zieke
    bevonden onder ons!
     
    Anais zegt: ja we kregen allemaal wel een veeg uit de pan!
    zelfs Marleen moest hierbij het onderspit delven!
     
    Lowie zegt: tja zo zie je maar he zelfs onthaalmoeders
    kunnen al eens ziek worden!
    Maar ook ik, wil jullie nog eens bedanken voor onze fijne
    vriendschap die we hier samen hebben gehad!
    maarrrr.... uit het oog is niet uit het hart he!!!
     
    Marleen zegt:
    inderdaad Lowietje, zo is dat!
    We komen elkaar zeker en vast nog tegen!
    en gelukkig hebben we fb!
    Het gaat jullie goed, en met een supperdikke
    groepsknuf nemen we afscheid!
    geen vaarwel maar tot ziens!

    31-10-2018 om 07:15 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.september2018 foto-brabbelkrantje!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen








    lore zegt: joepyyy nog 1 maand te gaan en dan naar
    school, het aftellen kan beginnen!
    wat zal ik mij daar amuseren!
     
    Iznaur zegt: ik probeer er nog niet aan te denken
    maar zolang is het ook niet meer voor mij!
     
    Imke zegt: ja we volgen allemaal kort op elkaar,
    maar laten wij er hier eerst nog alles uithalen
    wat we nog kunnen! en ook ons potjes training
    niet vergeten, maar het lukt mij al aardig goed hoor!
     
    Helmer zegt: heel goed idee Imke laten we er in
    deze korte periode dat we nog samen zijn er het
    allerbest van maken!
     
    Anais zegt: wij moeten er nog niet aan denken
    he Lowietje, we hebben nog een eind te gaan
    eerst moeten we nog veel leren en daar zijn we
    goed mee bezig! ik kruip al aardig rond hoor!
    en probeer me ook al recht te trekken in het park!
     
    Lowie zegt: jaaaa en laat nog maar wat zonnige
    dagen komen, dan spelen de grote buiten en hebben
    wij binnen het terrein voor ons alleen!
    kijk maar op de foto’s hoe leuk wij dat vinden!
     
    Marleen zegt:
    En alweer een maand voorbij!
    de zomer hebben we alweer gehad
    en de winter staat voor de deur maar
    eerst maken we plaats voor de herfst
    met hopelijk nog veel zonnige dagen!
    zo tot volgende maand!


    28-09-2018 om 18:39 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.augustus foto-brabbelkrantje 2018
    Klik op de afbeelding om de link te volgen



    lore zegt: verlof was pas uit en meteen mochten we al
    twee verjaardagen vieren! hiep hiep hoeraaaa....
    Imke en Helmer twee jaar geworden!
     
    Iznaur zegt: en na 4 weekjes ertussen uit te zijn hebben we
    al snel de draad weer opgepikt alsof we nooit
    waren weggeweest!
     
    Imke zegt: jaaaaa en wat maakten we ook alweer
    vorderingen in dat maandje , onder andere ik praat nu
    bijna zoals een volwassene! en samen met Lore heb ik
    flink gezongen voor Helmer van lang zal hij leven.....
    maar hij vond het niet zo leuk dat we maar
    bleven zingen hahahaha! (zie foto’s)
     
    Helmer zegt: Ja Imke we zijn nu ook al de twee jaar voorbij he!
    onze volgende stap is flink oefenen op het potje
    want ook voor ons ligt de schoolpoort al op de loer!
     
    Anaïs zegt: Lowietje en ik gaan er ook op vooruit hoor!
    we zitten al goed recht en kruipen staat ook al op
    onze agenda nog een klein beetje oefenen!
     
    Lowietje zegt: We kennen al de knepen van het vak he
    Anaïs, nog een beetje oefenen maar het lukt ons wel
    snel hoor! en owja de tandjes zijn ook al zichtbaar!
    dus.....we staan echt niet stil he!
     
    Marleen zegt:
    de maanden volgen elkaar snel op!
    voor we het beseffen is het jaar alweer om!
    maar nu nog niet bij stil staan en nog nagenieten eerst
    van een supertropische zomer die we gehad hebben!
    tot de volgende.....liefs Marleen & co

    31-08-2018 om 17:02 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.juli 18 foto-brabbelkrantje!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen










    Lore zegt: het was een korte maand juli want het is
    vakantieeee....... dat betekent dat we elkaar een
    paar weekjes zullen moeten missen!
     
    Iznaur zegt: ja dat hoort er helaas bij he Lore!
    maar laten we even vertellen hoe we de maand juli
    doorgebracht hebben! Imke aan jou het woord!
     
    Imke zegt: Wel we  hebben flink geknutseld om te supporteren
    voor onze Rode Duivels! maar dat zie je wel op de foto’s
     
    Helmer zegt: ja en het was zo zalig om buiten te spelen met
    dit zomerweer van wekenlang tropische zonnige dagen!
    zonder een spatje regen!
     
    Anaïs zegt: Maar soms ook wel lastig voor ons
    die hitte, maar neeeeen we gaan niet klagen hoor,
    We nemen dit er graag bij!
     
    Lowie zegt: zeker weten want voor we het weten
    komen de koudere dagen er weer aan!
    maar daar gaan we nu eventjes niet aan denken
    en met volle teugen genieten van ons verlof!
     
    Marleen zegt:
    ben ik helemaal met jou eens Lowietje, dus we gaan
    de maand juli alvast even vervroegd afsluiten!
    we wensen iedereen alvast een deugddoend verlof!
    tot dan.....liefs Marleen & Co

    22-07-2018 om 16:29 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.juni 18 foto-brabbel-krantje!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Hieperdepiep voor Iznaur  "twee jaar" 










    Lore (27m) zegt: Hiep hiep hoeraa!!!!!! voor Iznaur!!
    twee jaar is hij geworden! en daarbij was er gans
    de maand een stralende zon van de partij
    met zuiderse temperaturen!
     
    Iznaur (2j) zegt: Dankjulliewel allemaal ook, om zo mooi
    te zingen voor mij! en inderdaad supermooi weertje
    dat maakte ons nog vrolijker dan kunnen we veel
    buiten vertoeven!
     
    Imke (22+) zegt: Het was ook een drukke maand met ook
    feest voor onze papa’s! we hebben een mooie bus
    samengeknutseld!
     
    Helmer ( 22+) zegt: Ik vond de handjesbloempot voor de
    mama’s ook best wel leuk hoor vorige maand!
    en ja dan moesten we ook supporteren
    voor ons rode duivels!!
    GOGOGO  België....

    Anaïs (7m+) zegt: Maar willen we het even over een update
    houden over ons kunnen?
    De bijna 2-jarigen  zijn al aardig aan het oefenen op het potje
    en bij sommige lukt dit al prima! en Lowie vertel jij
    verder wat wij al kunnen?
     
    Lowie(5m) zegt: jahoor met veer plezier zelfs!
    Wel wij draaien al aardig van rug naar buik en zo
    en we observeren ook al graag wat de anderen
    uitspoken! maar we moeten ook nog beetje slapen!
    en de groentepap is ook al van de partij
    Maar Anaïs wat kan jij eten???? zoveeell?? 
     
    Marleen zegt:
    Einde maand juni en we rollen de maand juli in
    met in de verte een zicht op het komend
    zomerverlof! Van de zon mogen we alvast niet klagen!
    Het is nu al volop zomer met alles erop en eraan!
    Tot gauw! liefs van Marleen & co











    30-06-2018 om 00:00 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mei2018 foto-brabbelkrantje!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen









    Lore zegt: (26m)en ja hoor! heel fier kan ik vertellen dat
    nu ook mijn broertje bij ons groepke behoort!
     
    Iznaur zegt (23m) Welkom erbij Lowietje, van ons allemaal!
     
    Helmer zegt: (21m+) Deze maand kon ik nog geen kennis maken
    met hem maar komende maand gaat dat lukken hoor!
     
    Imke zegt (22m) Maar niemand die al één woord repte over
    onze vriend Billie he! misschien zagen jullie al iets staan
    tussen de banners? nee??? ga dan maar eens gluren!
     
    Anaïs zegt (6m+) wat een leuk nieuws allemaal
    en met Lowietje erbij heb ik er dan ook
    een leeftijdsgenootje bij!
     
    Lowie zegt (4m) en dat jullie een leuke bende zijn
    heb ik al opgemerkt hoor!
    Wat jullie wel allemaal niet uitspoken.....
    en wat vonden jullie ervan dat ik een stuk zomer
    heb meegebracht?
     
    Marleen zegt:
    Inderdaad Lowietje! wat een temperaturen
    deze maand die leunden tegen de 30° aan!!
    Best veel voor de maand mei , maar toch
    mooi meegenomen! Nu afwachten wat juni
    ons brengen zal!
    tot beetje laterrr
    liefs van ons allemaal!


    01-06-2018 om 18:45 geschreven door marleen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Marleen
    Ik ben een vrouw en woon in Kortrijk West-Vlaanderen (Belgie) en mijn beroep is gewezen onthaalmoeder .
    Ik ben geboren op 13/09/1956 en ben nu dus 67 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    na in totaal 20 jaar op jullie kleintjes te passen is het nu tijd voor een ander hoofdstuk in mijn leven! Liefs Marleen
    Archief per jaar
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

    Blog als favoriet !


    Julien Daniël Cyl Anna Emma Onno Jahninho Amani Naomi Kyliana Abu-Bakar Rayana Aliya & Tamerlan
    wij gaan jullie missen Arthur Louisa Amy Dario Hava Lobke Tyano Willemien
    Okenwa Manoe Lula Victor Ruwaida Otto Abdullah Ada, Lio, Lucie & Julietje
    Ifke ,Jabrail, Niko, Alexis, Lore, Lowie, Iznaur ,Helmer & Anaïs


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs