Vorige donderdag op een laptop van de school gewerkt waar alles anders werkte dan thuis. grote frustratie - en dit na de gemiste poging tot plundering van mijn rekening door een oplichter die zich voordeed als iemand van 'cardstop' die me wou helpen om een oplossing te vinden voor de vermeende identiteitsfraude!
En gisteren ontdekt dat ik online niet meer kon werken met de postbank die nu Fortis is geworden . Ik had een app van Easy banking op mijn smartphone maar die werkte dus niet! Vooraleer ik naar de markt ging getracht geld af te halen op het postkantoor en dat ging nog! Ook gevraagd of de domiciliƫringen blijven bestaan. Men wist me wel te vertellen dat er veel problemen waren met de overschakeling. Op de markt betaald met de bankkaart en dat ging en bij de kapper met Payconiq wat ook ging. Maar thuis kreeg ik mijn account van Outlook (werk) niet weg- daar waar ik meestal werk met outlook persoonlijk! Ook blijft mijn pc "Edegem" aangeven i.p.v. Wommelgem.
Waarschijnlijk komt dit door het "gesukkel" in Mortsel waar ik 'Capcut' van mijn smartphone moest verbinden met Google wat dus niet lukte...
Uiteindelijk moet ik me woensdag a.s. naar LBC begeven om assistentie te vragen aan Chris Lioret. Hopelijk krijgt hij dit opgelost...
|