Inhoud blog
  • oefening 3
  • 2de oefening
  • 2de oefening
  • oef1
  • het begin
    Archief per week
  • 29/09-05/10 2008
    Tips en oefeningen
  • Je eigen gratis blog?
  • Beginnersoefeningen
  • Vragen photoshop(pipo's site)
  • Foto's lessen 1-20 dotteken
  • Zoeken in blog



    View My Stats
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Fotobewerking
    een boeiend hobby
    oneindig veel mogelijkheden
    02-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.photoshop
    Naarmate het gebruik van de pc beter en beter begon te gaan vergrootte ook de interesse om mijn foto's een beter uitzicht te geven. Zo vond ik een programma om de foto's van tekst te voorzien. Voor mij al enorme vooruitgang. Natuurlijk zoek je verder. En zo kwam ik bij de mail groep photoshop initiatie van seniorennet in contact. De start van een hobby met oneindig veel mogelijkheden.

    02-10-2008 om 20:27 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)



    Over mijzelf
    Ik ben Eddy De Keuster, en gebruik soms ook wel de schuilnaam niliam.
    Ik ben een man en woon in Zwijndrecht (Belgiƫ) en mijn beroep is Metaalbewerker.
    Ik ben geboren op 12/04/1952 en ben nu dus 72 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: PC, aquarium(vissen), kinderen en kleinkinderen.
    Heb een fantastisch lieve vrouw ontmoet waar ik momenteel mee samenwoon.
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs