manjotaar
een zucht... die van diep komt.... en soms grote verlossing brengt
Inhoud blog
  • https://youtu.be/WwHKgUMVMe4
  • gitaar
  • projecten
  • KUNST
  • PLANKEN is een werkwoord :-)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    06-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAMA en PAPA
    Acht kinderen hebben ze grootgebracht
    met zijn blik alleen, had hij ons in zijn macht
    zij was eerder zacht
    ja.. zij was diegene die met onze opstootjes lacht
    Hij was een knappe gast
    zijn charmes waren zoooo gepast
    zij was een fiere madam
    ik ben trots dat ik van hen afstam
    Ze hebben al hun acht kinderen hun perikkelen doorstaan
    met alle geduld lieten ze ons onze fouten begaan
    Ze gaven ons raad als geen ander kon geven
    ze begeleidden ons in dit moeilijk ondoordacht leven
    moelijke tijden kwamen ze tegen
    maar hun draagvlak was een zegen
    autoroutes die ze in de weekends met ons deden
    het zijn beelden om nooit meer te vergeten
    dan naar Frankrijk , Engeland en zee
    die beelden draag ik altijd met me mee
    dan kwam de leeftijd en de nadelen dat die met zich meebracht
    de zorgen waren zwaar, maar samen hadden we de kracht
    vader was moe................heel moe gestreden
    moeder, zeven jaar later, zij heeft erom gebeden
    Ze zijn nu terug samen in een andere dimensie
    samen met onze grootouders, god nee.... een hele aliëntie
    In gedachten zie ik ze zitten...... hier voor mij, in mijn woning
    Vader...voor mij  blijf je mijn koning
    en moeder ..... ik zit op je schoot
    net als toen ik kind was, en me had gestoot
    Ik mis jullie heel erg .... het gaat niet voorbij
    jullie blijven in mijn gedachten............ jullie blijven bij mij











    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    06-02-2016, 00:00 geschreven door yettie  
    Reacties (1)
    03-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WING CHUN
    Ik beoefen martial arts...... weet je niet wat martial art is?
    Hier leg ik het je even uit...
    Martial art is een soort van vechtsport.... zoals Karate.... Capoëra......Aikido etc...
    Ik heb héél vroeger , toen ik nog jong en leniger was... Shotokan Karate beoefend... vele jaren tot de graad van 1e dan.
    Daarna ben ik terug naar België gekomen en zocht een andere sport, daar ik een ongelukje heb gehad en mijn knie niet meer in orde komt.
    Ik heb Aikido geprobeerd, maar het vallen was niet mijn ding.... ik werd snel duizelig (ouderdom) dus ben hier maar met gestopt....
    Dan heb ik in het dorp waar ik woon een vereniging gevonden van Taichi en dit was de Sun style. Deze stijl is meer voor artrose en zo (oud worden) na enige periode vond ik dit niet intensief genoeg en wou meer aktie.
    verleden jaar in Januari 2015, heb ik via een collega van PZ Antwerpen gehoord dat er +/- 5OO meter van mijn huisje een wing chun vereniging is en het maar eens moest proberen.
    Nou..... ik doe dit nu een jaar.... verleden week heb ik de oranje gordel behaald (dus nog steeds beginneling) maar het is intensief, interactief, en evenzeer rustgevend.
    Ik weet niet of je Bruce Lee kent, maar deze beheerste de sport als geen ander...
    Ik ben blij dat ik deze stijl van Kung Fu heb leren kennen en hoop dit nog lang vol te kunnen houden.
    Toch tot aan mijn pensioen alleszins....






    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    03-02-2016, 17:34 geschreven door yettie  
    Reacties (1)
    02-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.opleiding AMOK
    Gisteren en vandaag had ik opleiding AMOK......
    Dit is voor die maffe personen die bijvoorbeeld een school binnenlopen en iedereen in het wild gaan neerschieten.
    of winkelcentra binnengaan en de mensen zonder reden omleggen in het wild.
    Wij moeten deze daders gaan zoeken ... vinden en neutraliseren....
    niet gemakkelijk...
    de foto's zeggen misschien niet veel maar ik kan je zeggen dat twee hele dagen hierop trainen zeer vermoeiend is....
    Je zit van s'morgens tot s'avonds met de adrenaline ... en het fixeren, want er mag niets fout gaan....
    Wel plezant.... maar in het echt .... ik hoop dat we het nooit moeten meemaken.....





    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    02-02-2016, 19:00 geschreven door yettie  
    Reacties (1)
    01-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pech onderweg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Na lang wachten en na lang zoeken, heb ik vernomen dat mijn vorige Blogs verwijderd zijn.
    Ik dacht eerst dat dit kwam door één of ander fout op de site....
    Dan begon ik te twijfelen........ ben ik nu echt zo onhandig of hoe zit het..........
    Nee hoor.............
    Ik ben gewoon héél erg verward soms..............
    Zeker als ik wat verdrietig ben of tegenslag heb ............. kan ik dingen doen zonder zelf te beseffen dat ik dit doe...
    Aldus........... meer is hier niet over te zeggen....... alleen .......... spijtige zaak..........
    Maar goed dat ik opnieuw kan beginnen............. het zal wel anders zijn dan de vorige Blogs..........
    Ik steek alles in één blog.............. is ook veel gemakkelijker en meer kans om minder fouten te maken............
    Ik zal regelmatig hier iets opschrijven......... anekdotes.......... of filmpjes opzetten via een YouTube link ..........
    ben maar zeker dat het plezant wordt................
    soms gezellig...............
    en soms emotioneel...............
    De foto zegt genoeg...........


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    01-02-2016, 00:21 geschreven door yettie  
    Reacties (1)
    Archief per week
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs