Inhoud blog
  • taatu de nieuwe versie
  • wk voetbal
  • manga!
  • TAATU
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Rondvraag / Poll
    wie wint het wk ?
    brazilie
    nederland
    engeland
    argentinie
    Bekijk resultaat

    Inhoud blog
  • taatu de nieuwe versie
  • wk voetbal
  • manga!
  • TAATU
    manga
    www.bloggen.be
    13-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.taatu de nieuwe versie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe interface

    Een nóg handigere interface zorgt voor nóg meer spelplezier!

    Kick-mogelijkheid in je eigen loft

    Jij bent de baas in je eigen loft. Jij bepaalt zelf wie er wel en niet op bezoek komt.

     
     

    Meer foto's dankzij de fotogalerij

    Maak je profiel nog persoonlijker. Je kan tot 4 foto's uploaden.

    Vriendenlijst verbeterd

    Je vriendelijst is nu erg gebruiksvriendelijk geworden.

     
     

    Wegwijzers in de hulprubriek

    Een handig filmpje legt je precies uit hoe je kan TATsen en hoe je je loft kan inrichten.

    Kleureneditor naast je tekstbalk

    Met één klik geef je je woorden de kleur die je wilt. Geef een persoonlijke touch aan je stem!

     
     

    Nieuwe look in  handomdraai

    De avatar-editor is vanaf nu rechtstreeks toegankelijk via het vuistje links onderaan je scherm.

    Vlieg met me mee...

    Breng vanaf nu een bezoek aan je Franstalige vrienden met het vliegtuig. Je vindt de reisbutton bij de luchthaven.

     

    Neem snel een kijkje en ontdek de nieuwe mogelijkheden van TAATU!www.taatu.com

    13-07-2006 om 23:39 geschreven door mangafreakske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    22-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wk voetbal
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ja het wk voetbal is begonnen en het is heel spannend tussen veel landen echt heel spannend ik zou graag willen weten wie het wk wint dus stel ik jullie de vraag wie wint het wk laat het gerust weten op deze blog


    groetjes mangafreakske

    22-06-2006 om 22:05 geschreven door mangafreakske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    17-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.manga!

    hey ik ben een echte mangafreak ben jij ok een laat het me weten ;)


    groetjes

    mangafreakske

    17-05-2006 om 20:46 geschreven door mangafreakske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAATU

    hey kom eens gezelig chatten op taatu laat je registeren op www.taatu.com
     veel plezier ;) hehe er is ok een geweldige forum van TAATU http://s12.invisionfree.com/A_Virtual_world/index.php?act=idx
    en de site taatu heeft zelfs ok een forum http://forum.taatunet.nl/  surf er maar eens gerust naar toe

    groetjes

    mangafreakske

    17-05-2006 om 20:45 geschreven door mangafreakske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    hey laat maar iets achter als je wil


    Startpagina !

    Foto

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben tina , en gebruik soms ook wel de schuilnaam mangafreakske.
    Ik ben een vrouw en woon in wetteren (belgie) en mijn beroep is student.
    Ik ben geboren op 25/05/1989 en ben nu dus 34 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fantaseren,manga.


    Foto

    Foto

    Foto

    Startpagina !

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Welkom op mijn blog! vergeet niet te stemmen op de poll!!!!
    Zoeken in blog



    Rondvraag / Poll
    wat is je favorite siezoen
    zomer
    winter
    lente
    herfst
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs