Inhoud blog
  • Goeiemorgend
  • Hi
  • Mode ?!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    My story
    Live is a game
    03-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goeiemorgend
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Goedemorgen !

    love you all! <33
    xx Cilly

    03-05-2014 om 11:59 geschreven door Cilly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hi
    Hallo iedereen ,
    dit is mijn eerste blog.... jeey ! 
    Oke ik ben Cilly . Ik heb nu niet zo veel tijd dus mijn eerste "post" zal al niet lang zijn . 
    Ik hou van fotografie, muziek, vakantie, mode, dj(en), ...... , zingen en veel meer hopelijk jullie ook !?

    smakelijk?! 

    Love you  all <33
    xx

    02-05-2014 om 20:04 geschreven door Cilly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mode ?!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Hey mensjes,
    zijn jullie ook verliefd op vans ? 

    Ik zoek nog een outfit voor al die communie's
    en lentefeesten die eraan komen , 
    hebben jullie nog een idee? 

    Ps i love these dresses 

    love you all <33
    xx Cilly






    02-05-2014 om 00:00 geschreven door Cilly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Tags:Vans, mode, party, dress

    Archief per week
  • 28/04-04/05 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Inhoud blog
  • Goeiemorgend
  • Hi
  • Mode ?!

    Welkom op mijn blog! ;-)


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs