Inhoud blog
  • wedstrijd data's
  • parcour verkenning
  • helemaal terug
  • enkele elangrijke data
  • eerste training
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    wat vind je van de structuur van deze site?
    zeeeer overzichtelijk
    overzichtelijk
    het gaat er net door
    kan beter
    dit is een vuilnisbelt
    Bekijk resultaat

    Lorenzo heet je welkom op zijn site!
    Lorenzo Vancrombreucq

    29-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom
    welkom beste bezoeker, supporter,

    Ik heet je van harte welkom op mijn website.
    na een kleine fout op mijn vorige site heb ik een nieuwe site aangemaakt.
    Ik zit sinds vorige week al terug goed in de trainingsperiode.
    net zoals het einde van vorig seizoen zal ik in 2008 het rode truitje van Asfra Flanders aantrekken.
    het wordt een seizoen vol verwachtingen en doelstellingen.
    greatz Lorenzo,

    29-11-2007 om 21:07 geschreven door lorenzo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Archief per week
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 26/11-02/12 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs