COOL CAT
TOFFE MEID
28-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wat ik vandaag ga doen
Klik op de afbeelding om de link te volgen hey,

allemaal bedankt voor jullie reactie en om te stemmen.
mijn vriendin anke effe beantwoorden.
ja natuurlijk heb ik al vrienden anke ! jij ! want jij bent mijn allerbeste vrienin.
en vandaag ga ik eens naar de kermis in zottegem.
en dan misschien tot daar!

xxx kyrah

28-05-2007 om 12:35 geschreven door kyrah  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
25-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom
Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey,

Leuk dat jullie op mijn site eens komen kijken. Je mag hier altijd een reactie achterlaten over je hobbies en of je al dan niet mijn vriend(in) wil worden.

Alvast bedankt voor jullie eerste bezoekje,

Kyrah




25-05-2007 om 19:26 geschreven door kyrah  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)


T -->

Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs