Inhoud blog
  • doelpuntensaldo
  • ohl-tubize
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    KSVO
    duiveltjes c seizoen 2006-2007
    Er zijn geen (recente) berichten meer...

    Klik op de pijl naar links voor het archief...


    Archief
  • doelpuntensaldo
  • ohl-tubize

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Over mijzelf
    Ik ben Decoutere Stephane, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Stef.
    Ik ben een man en woon in Sint Lambrechts Woluwe (Belgie) en mijn beroep is studiebureau topografie en ondergrondse opmetingen.
    Ik ben geboren op 29/04/1983 en ben nu dus 40 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: voetbal.
    voetbal is een leuke teamsport daarom proberen we dit zo aangenaam mogelijk te leren aan alle spelertjes als jullie id
    Zalig kerstfeest en een gelukkig en sportief nieuwjaar toe gewenst aan iedereen


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs