Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • Ronde van Luik
  • GP Etienne De Wilde Laarne (BvB)
  • Breedhout-Halle
  • Podium Brabants kampioenschap
  • Brabants kampioenschap Wezembeek-Oppem
  • Herzele
  • Schepdaal
  • Schepdaal
  • GP Roeselare
  • Zellik-Galmaarden
    Archief per maand
  • 07-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 02-2010
  • 12-2009
    Volgende koersen:

    07/08/11 Meerbeke 114km start om 15uur Halsesteenweg, Meerbeke 15/08/11 Lennik 114km start om 15uur Frans Devolghellaan1, Lennik 20/08/11 Wambeek 110km start 15uur Langestraat, Wambeek 22/08/11 Wambeek 110km start 15uur Langestraat, Wambeek

    Kevin Crabbe
    2de jaars elite zonder contract - Wielerteam Van Eyck Sport Wambeek
    09-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Korte rustperiode

    Ik heb een korte rustperiode moeten inlassen toen ik het weekend van Breedhout-Halle en het Brabants kampioenschap te Wezembeek-Oppem 2maal vervroegd de wedstrijd verliet. Ik kwam er niet fris genoeg aan de start en had blijkbaar de zware rittenkoers Volta Castello in Spanje nog niet goed verteerd het was een zeer zware ronde en de heen en trugreis met de wagen hangde dan ook zwaar in de kleren. Na een doktersbezoek na het Brabants kampioenschap bleek dat ik al van in de maand april met een mucoplasma kiem in men bloed zat en dit kon wijzen op een virus in men bloed die ik waarschijnlijk begin april had opgelopen na de Triptyque des Monts et Chateaux waar ik nadien te maken had met een serieuze bronchitis. Vandaar dat ik de Spaanse rittenkoers zo moeilijk kon verteren en zo een vermoeid gevoel had in de week nadien vandaar de verklaring dat het vierkant draaide en in Breedhout-Halle en het Brabants kampioenschap. Ik heb onmiddelijk na deze diagnose het rustig aan gedaan en de fiets wat genomen speelderwijs zonder te forceren of lang te trainen gewoon kleine rustig trainingstochtje vandaar dat ik dit weekend een koersvrij weekend heb genomen en van de gelegenheid geprofiteerd van de verplichte maar verdiende rust! Donderdag  13/05 begin ik trug te koersen in de regionale wedstrijd te Oordegem de eerste volgende weken zullen er enkele regionale westrijden op het programma staat alvorens ik trug een grote interclub rijd! De eerste grote koers is normaal voorzien op 06/06 in Waver-Rijmenam Memorial Vanconingsloo dit is een wedstrijd tellende voor de Topcompetitie.

    09-05-2010 om 20:51 geschreven door kevve  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brabants kampioenschap Wezembeek-Oppem




    09-05-2010 om 20:22 geschreven door kevve  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Volta Castello (Spanje)










    09-05-2010 om 20:21 geschreven door kevve  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brabants kampioenschap tijdrijden Hoksem-Hoegaarden












    09-05-2010 om 20:19 geschreven door kevve  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoeilaart






























    09-05-2010 om 20:11 geschreven door kevve  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deinze-Ieper Kattekoers (Top)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    09-05-2010 om 20:08 geschreven door kevve  




    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mijn favorieten
  • Wielerteam Van Eyck Sport
  • Dieter Verbeek
  • Dieter Uyttersprot
  • Jurgen Roelandts
  • Matti Stiens
  • Francis De Greef
  • Fredje Penne
  • Mario De Koker
  • Joeri Stallaert
  • Garrit Broeders


    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs