Inhoud blog
  • Weekend
  • 1ste
  • Turkije
  • raadseltje
  • Vakantie
    Kato Kato Kato Kato
    Blog als favoriet !
    Links
  • bloggen.be/zesdeleerjaarevenaar
  • Kato
    Kato
    20-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.klas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn klasje !
    Evelien , Jari ,Sven , Cel,Tuur, meester Johan , meester Wim ( directeur)
    Tim , Joppe,Joy,Warre,Oscar,Britt,Feena,Katrien,Yannick,Bryan
    Bregt,Kaya,Kato,Sara,Enver,Fien,Nathalie,Matthias,Steven,Stef.
    Alleen Melanie was ziek toen , ma die denken we derbij eh !

    20-10-2008 om 20:33 geschreven door Kato  


    18-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kaya

    Vrijdag ,na het school ben ik bij kaya gaan slapen !
    Zaterdag was ik dus nog bij kaya , en zijn we eerst spulletjes voor hun hondje gaan kopen en daarna gaan paardrijden
    na het paardrijden moesten we gaan trampoline springen
    Daar ben ik van teruggekomen met een blauw oog
    ik ben natuurlijk zo 'loemp' geweest om tijdens mijne salto mijn knie in mijn oog te zwieren.
    Maarja..
    Nu gaan we vertrekken naar een restaurant !
    bye byee x

    18-10-2008 om 18:58 geschreven door Kato  


    16-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen./
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Gisteren was het evenaar veldloop.
    De Warre van bij mij in de klas werd derdes.
    proficiat hé Warre.
     
                      
    Seffes trampoline springen ! Samen met Kaayaaaa myn beste vriendinneke
    nog 9 dagen en dan ligt Kato (hopelijk) te zonnen
    in Turkije

    16-10-2008 om 16:47 geschreven door Kato  


    13-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 oktober

    Hallo , vandaag 13 oktober 2008 !
    het jaar 2008 loopt heeeeeel stilletjes aan op zijn einde, hebben jullie dit jaar speciale gebeurtenissen meegemaakt ?
    je mag die hier altijd opschrijven als je ze speciaal vind.
    reageren maar !


    je mag ook nog altijd op één van mijn vorige berichten reageren over wat je de beste sport vind.
    maar niet vergeten hier ook te reageren !
    groetjes kato !

    13-10-2008 om 16:58 geschreven door Kato  


    11-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Vandaag voor de eerste keer naar de Catechese.
    soms plezant , en soms niet !

    En straks gaan trampoline springen
    Wa vinde jullie de leukste sport ?
    reageer maar ! =D


    11-10-2008 om 12:49 geschreven door Kato  


    07-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Peru
    vandaag , naar Peru , ( berchem)
    met de Trein
    super plezant , natuurlijk
    bijgeleerd , gelachen , en plezier gemaakt.
    toen da we thuis waren , 18.20u , heb ik gegeten en om 20.00u , is ons mama smoutebollen gaan halen !

    byee byee & tot morgen !

    07-10-2008 om 19:59 geschreven door Kato  


    06-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Peru
    Owyeaah , morgen Peru met onze klas.
    www.bloggen.be/zesdeleerjaarevenaar



    straks naar de kermis !

    06-10-2008 om 16:26 geschreven door Kato  


    30-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Kaayaaaa , bf ! (l)


    Its raining raining , oh baby it's raining.
    gho , stom weer ! Wa haatek da toch zo hard.

    30-09-2008 om 16:44 geschreven door Kato  


    29-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.!
    Chirostory
    twas de laatste chiro voor nieuwe leiding , dus wast iet speciaals^
    wij me onze fiets , naar herentals en daar aan een frituur gestopt.
    FRIETJES HALEE !
    Dan zijn we die gaan op eten int park , en daar nog wa 'avonturen'beleefd me os groepke
    (Lien-Lien verwimp-Margo-Mien-Marieke-Linde)
    & daarna os leiding , : wij hadden nog een idee om een ijsje te gaan eten in de mc donalds , ma de vraag is vindt gelle da een goe idee ?  uhum jaaa natuurlijk.
    wij met de fiets naar de mc donalds , en daar een ijsje gegete! x)
    Dan terug naar de chiro lokale , nog gedronke.
    & dan na de chiro benk bij Lien gaan slape , & maandag hadde we ne vrije dag vant school en zijn we gaan shoppe in wijnegem !
    haha , i love it.
    <3

    29-09-2008 om 19:21 geschreven door Kato  


    28-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..

    Oliver wint Junior Eurosong 2008.

    Chiromates-
    Linde-Lien-Margo-Lotte-Lien <3

    28-09-2008 om 11:37 geschreven door Kato  


    27-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shut up -
    Jouw lach deed mij smelten,
    En je ogen maakten mij blind.
    Ik liep voordurend op stelten,
    En jij ging steeds door het lint.
    Ik was het beu en dat had je wel gehoord,
    Maar je hoefde niets te zeggen, want ik was aan 't woord!
    Ik zei

    Shut up, shut up,
    geluk bestaat, maar niet voor ons
    't Is voorbij, 't is voorbij
    Shut up, shut up,
    't ging voor een tijd, maar niet voor lang
    't Is voorbij, 't is voorbij.

    Ik zag de liefde op je lippen,
    En verleiding in je blik.
    Je hoefde maar te knippen,
    Het was een vreemde kick.
    Ik was het beu en dat had je wel gehoord,
    Maar je hoefde niets te zeggen, want ik was aan 't woord!
    Ik zei

    Shut up, shut up,
    geluk bestaat, maar niet voor ons
    't Is voorbij, 't is voorbij
    Shut up, shut up,
    't ging voor een tijd, maar niet voor lang
    't Is voorbij, 't is voorbij.

    Ik was het beu en dat had je wel gehoord,
    Maar je hoefde niets te zeggen, want ik was aan 't woord!

    Shut up, shut up,
    geluk bestaat, maar niet voor ons
    't Is voorbij, 't is voorbij
    Shut up, shut up,
    't ging voor een tijd, maar niet voor lang
    't Is voorbij, 't is voorbij.





    http://www.een.be/extra/subsites/junioreurosong2008/programma/6september/index.shtml

    27-09-2008 om 16:50 geschreven door Kato  




    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Kato
    Ik ben een vrouw en woon in Olen (België) en mijn beroep is student.
    Ik ben geboren op 18/09/1997 en ben nu dus 26 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Trampoline <3 Chiro.


    Zoeken met Google




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs