De voorlaatste dag is aangebroken en dat begint zijn tol te eisen. Iedereen begon een beetje vermoeid aan deze dag want er stonden nog een heleboel taken op ons te wachten.
Een van de belangrijkste dingen die vandaag moesten gebeuren, was het interview met de CEO van LDV United. Kathy en Jade trokken vol goede moed naar de gebouwen van LDV United op het Eilandje om er Harry Demey te ontmoeten. Alles verliep zeer vlot en het eindresultaat mag er zeker wezen!
De anderen hebben ondertussen niet stilgezeten en hebben nog enkele vakopdrachten afgewerkt. Zo heeft Sharon voor de vakopdracht reclame en PRV een mooi logo met een daarbij horende slogan ontworpen. De groep keek toe en zag dat het goed was. Hanan verzamelde alle afgewerkte opdrachten om deze in het digitaal portfolio te steken. Ook aan de vakopdracht statistiek moest nog een laatste hand gelegd worden. Hanan en Maxime besloten om hier samen aan verder te werken en brachten ook dit weer tot een goed eind.
Ondertussen was Aurélie een beetje aan het brainstormen om een originele lay-out te vinden voor onze posterpresentatie. Na heel wat discussie zijn we er uiteindelijk uitgeraakt en vonden we een lay-out die wel heel toepasselijk is voor ons thema! Maar daar moeten jullie nog even op wachten want dit is en blijft een verassing voor morgen. The moment of truth! Wat zal de jury van onze posterpresentatie vinden?
Eenmaal het idee in onze gedachten verwerkt was, was het tijd om inkopen te doen! Aurélie en Hanan trokken naar de stoffenwinkel, Sharon en Maxime trokken dan weer naar AVA Papierwaren. Na deze winkeltocht was het tijd om onze ideeën op papier te zetten en een eerste hand te leggen aan de lay-out. Het begint er al aardig op te trekken!
Er stonden ons nog 2 vakopdrachten te wachten: Engels en Economie. Jade offerde zich op en stuurde verschillende mails naar een werknemer van Polsslag. Helaas kreeg ze geen antwoord, dus besloot ze om deze eens op te bellen. Met een diepe zucht en duidelijk met tegenzin bezorgde deze vrouw het mediaplan aan Jade. Oef! Missie geslaagd!
Nu nog Engels. De groep splitste zich in twee om ieders apart een reclamespotje op te nemen. Na heel wat gelach en meerdere pogingen zijn we er eindelijk in geslaagd om twee geslaagde reclamespotjes af te leveren. Het mag dan wel heel amateuristisch klinken, toch zijn we tevreden over het eindresultaat!