Tijdens mijn vijfde en laatste observatiedag van het werkplek leren bij Gemar BVBA heb ik in de voormiddag de facturen mogen opmaken dit was eigenlijk een dagelijkse routine. Tijdens mijn middagpauze heb ik de info voor de opdrachten van mijn geïntegreerde proef afgewerkt zo kon ik in de vakantie alles verder afwerken. In de namiddag ben ik verder gegaan met het opstellen van facturen en offertes. Na dat ik deze opgesteld had ben ik voor de laatste keer deze naar de post gaan brengen om deze te laten versturen. Na deze week werkplek leren heb ik veel bijgeleerd.
Tijdens mijn vierde observatiedag op donderdag 29 oktober bij Gemar BVBA heb ik in de voormiddag facturen mogen opstellen en daarna heb ik deze mogen klasseren. Tijdens de middagpauze ben ik samen met mijn mentor bij één van de leveranciers geweest omdat er enkele goederen gehaald moesten worden. Na de middagpauze ben ik gestart met opdrachten van mijn geïntegreerde proef te maken zodat ik dat gedaan had. Nadien heb ik terug facturen mogen opstellen met het programma Handsoft en nadien heb ik deze ook mogen klasseren.
Tijdens mijn derde observatiedag op 28 oktober heb ik eigenlijk niets bijgeleerd. Dit komt omdat ik enkel facturen heb moeten opstellen. Nadat ik deze facturen opgesteld had mocht ik deze dan ook omniddelijk klasseren. Omdat ik iets eerder gedaan had met werken heb ik ook de facturen die klaar waren om verzonden te worden naar de post gedaan zodat deze verzonden konden worden.
Tijdens mijn tweede observatiedag op dinsdag 27 oktober heb ik nog altijd niet zoveel moeten werken. In de voormiddag heb ik mappen met facturen mogen leegmaken en in dozen stoppen, klasseren eigenlijk. Tijdens dit werk heb ik eigenlijk niets bijgeleerd. In de namiddag heb ik terug hetzelfde als op maandag moeten doen en dat is facturen en offertes opstellen en klaarmaken voor verzending. In de namiddag heb ik ook de facturen die klaar waren om verzonden te worden naar de post gebracht.
Op maandag 26 oktober had ik mijn eerste observatiedag bij het bedrijf Gemar BVBA. In het begin was ik wel wat zenuwachtig omdat ik niet goed wist wat ik ging moeten doen maar eenmaal dat ik daar was werd ik vriendelijk ontvangen door mijn mentor. Om 8.30 uur mocht ik beginnen met werken, Eerst kreeg ik een korte uitleg over hoe ik met het programma Handsoft moest werken om facturen en offertes op te stellen. Nadat de uitleg gedaan was heb ik de volledige voormiddag facturen mogen maken en klaar maken om te versturen naar klanten. Eenmaal in de namiddag heb ik nog enkele facturen mogen opstellen en enkele offertes. Met deze taken was ik al om 15.30 uur klaar en had ik nog een resterend uur om aan mijn opdrachten van mijn geïntegreerde te werken. Ondanks dat ik niet veel verschillende taken heb gekregen heb ik toch veel bijgeleerd.