Mijn favorieten
  • Colours of Wales (mijn geboortehuis)
  • witjes verzendhuis
  • I car for my dog
  • Cavalier King Charles
  • site: Of Maesllyn (mijn papa's thuis)
  • oceans of happinnes
  • Over mijzelf
    Ik ben CINDY
    Ik ben een vrouw en woon in ZOTTEGEM (Belgie, Oost-Vlaanderen) () en mijn beroep is Huishoudhulp bij Green House.
    Ik ben geboren op 25/08/1980 en ben nu dus 43 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Cavaliers King Charles hondjes !.
    samen met mijn man , 3 kids en mijn ouders zorgen wij voor ons 2 cavekes
    Foto
    Inhoud blog
  • droevig nieuws
  • uitbreiding
  • zomervakantie foto's
  • Zomervakantie !!!
  • Paasvakantie !!
    Zoeken in blog

    Zoeken met Google


    Chris & Vera ,
    De baasjes uit ons
    geboortehuis samen met Diva
    op de arm

    Foto
    mijn speelkameraadjes Benicio
    & Cavaliertje Halley
    Foto
    Foto
    Foto
    moeke Betty met Jarco & Haelley op de schoot
    Foto
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Jarco's blog
    Caavkes Jarco & Halley
    20-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goed/Slecht niuews
    Hé bloggertjes allemaal .
    Wat kom ik toch goed bij ! Op de weegschaal staat */- 1600grammetjes.
    zeker al zo'n 300grammetjes meer dan vorige week.
    Mijn broers, zussen & ik hebben dan ook helemaal geen klagen met zo'n mama als Diva
    die ons steeds laat melk drinken; ook al durven we al eens bijten met de scherpe tandjes.
    mogen we ook onze baasjes danken die Diva en ons goed helpen .

    Jammergenoeg moeten we ook droevig nieuws melden :
    Ons baasje Chris is Woensdag ll.onverwacht overleden.
    Mogen Wij dan de komende weken voor bazinnetje Vera en Familie
    een steun /bezigheid zijn in deze moelijke dagen
    we zullen hem zeker missen ; Hij stond altijd klaar voor een
    fotoshoot hier of daar van al de Cavaliertjes.

    Tot de volgende bloggertjes.



    20-09-2010 om 16:58 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De buitenlucht

    Dag Bloggertjes allemaal.
    Ik mocht deze week de eerste maal in de frisse buitenlucht op het gras.
    Samen met mijn broers/zussen/tantes en ons mama konden we er naar hartelust ravotten.
    Al was het echter van korte duur ; ons bazinnetje riep ons vlug terug in huis, daar ze schrik had dat wij zouden een
    verkoudheidje opdoen.
    Alvast enkele foto's om Jullie laten mee te genieten.
    Groetjes JARCO.

     







    17-09-2010 om 11:21 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    14-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1300grammetjes
    Hé bloggertjes !
    De Jarco hier eens terug.
    weet je dat ik al zo'n */- 1300 grammetjes weeg.
    Ja ik ga goed vooruit hé, naast de melk van ons mama Diva
    mogen we ook al eens kennis maken met vaste voeding (DUCK).
    Al is dat wel eerst met veel gesnuffel en afgetast,
    Vera & Chris doen voor ons hard hun best.
    Volgende week krijgen we terug bezoek van mijn nieuw bazinnetje.
    Zij brengt terug het ganse gezin mee en dus ook voor het eerst Halley.
    Ben erg benieuwd naar onze ontmoeting; of wij het samen goed gaan kunnen vinden.
    Dag bloggertjes, tot de volgende...



    14-09-2010 om 22:23 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kleine Jarco & grote Halley






    05-09-2010 om 00:25 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kleine Jarco & grote Halley
    Hé bloggertjes , terwijl ik (kleine Jarco) vandaag met mijn broertjes en zusjes aan het spelen was in mijn
    geboortehuis , leefde Halley (mijn toekomstige speelkameraad) zich thuis uit met een familievriendje.
    Deze is een 8j oude franse buldog ; Tosca . Ook met speelvriend Benicio klikt het blijkbaar goed hé !
    Samen TV kijken bvb.





    05-09-2010 om 00:20 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    01-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Halley
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hé bloggertjes.
    Ben altijd maar over mezelf bezig maar....
    mag ik Jullie mijn toekomstige speelkameraad Halley eens voorstellen ?!
    Hij is ook een  Cavalier van 2j oud.

    01-09-2010 om 17:54 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bezoek van mijn nieuw bazinnetje
    Hé bloggertjes, gisteren kregen we in ons geboorehuis bezoek van mijn nieuw bazinnetje.
    Ook haar zoontje Benicio en haar ouders waren mee.
    Er werd heel wat afgebabbeld met Vera  & Chris en daarnaa ook wat geknuffeld met al de hondjes hier.
    Ik trok me daar niet te veel van aan hoor, als ik maar een warme schoot had om op te rusten was alles OK.











    31-08-2010 om 21:36 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.met mijn oogjes open
    Vera de dame uit mijn geboortehuis stuurde zo net een paar mooie foto's naar mijn nieuw bazinnetje.
    Willen Jullie meegenieten?






    28-08-2010 om 10:26 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn oogjes kan ik openen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hé bloggertjes, ik ben nu 14 dagen oud en begin mijn oogjes te openen
    zo krijg ik al een schim te zien van hoe mijn mama Diva en mijn broertjes & zusjes er uit zien
    Mijn gewicht is ook niet zo slecht ; +/- 500gr.
    Komende dinsdag krijg ik mijn nieuw bazinnetje te zien want dan komt deze met het gezinnetje
    op bezoek.

    28-08-2010 om 09:30 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De geboorte van Jarco
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hé hallo iedereen, hier ben ik dan :  JARCO
    Ik ben geboren op 13/08/10
    Mijn mama: Diva (Colours of wales ) mijn papa: (Loranka's) Aramis
    Nu woon ik noch bij mijn mama en haar baasjes Vera & Chris,maar binnen een 6tal weken krijg ik mijn officiele thuis.
    Daar wachten ze me al vol spanning op: mijn nieuw bazinnetje Cindy, haar zoontje van 5 en mijn speelkameraad Halley,
    ook een Cavalietje van 2j die zijn geboortehuis ook bij Vera & Chris was.

    zo, tot onze volgende babbel.
    Als ik wat groter ben en mijn oogjes al kan openen

    27-08-2010 om 00:00 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    onze Jarco met baasje


    Foto

    Archief per maand
  • 09-2018
  • 12-2014
  • 08-2013
  • 04-2013
  • 01-2013
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 05-2012
  • 03-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

    mijn mama Diva
    Foto

    Jarco 1 weekje oud
    Foto

    Betty & Vera met de pupjes
    Foto

    Halley in de tuin
    Foto

    Jarco 6weken oud
    Foto

    Jarco op schoot bij Benicio & Cindy
    Foto

    Afscheidsfoto van Chris (met jammie op de arm)
    Foto

    Halley & Jarco
    de boezemvrienden
    Foto

    Benicio met zijn 2 beste vrienden
    Jarco & Halley
    Foto

    2 DIKKE VRIENDEN

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs