Mijn eerste werkdag startte op 24 oktober 2011 om 08.00 uur. Bij mijn aankomst heb ik eerst kennis gemaakt met het bedrijf. Mevrouw Mieke Morre heeft mij uitgelegd wat ze doen in het bedrijf en vooral wat ze doen op de afdeling administratie.
Mijn eerste werk was brieven die naar klanten moesten verzonden worden in enveloppen steken en deze voorzien van een postzegel. Daarna moest ik bestellingen klasseren. Ik heb ook nog papieren moeten invullen (plaatsingen). Deze dienen om de klant te laten weten wanneer zij de natuursteen bij hun klant gaan plaatsen. Deze papieren heb ik moeten verzenden via fax. Het laatste wat ik moest doen voor de middagpauze was het opstellen van een mail naar en klant (deze werd eerst nagelezen door mevrouw Sally Van Damme).
In de namiddag heb ik nog verder gedaan met de plaatsingsformulieren in te vullen en door te sturen via fax naar de klant. Daarna heb ik bestellingen moeten archiveren. Ik heb ook kopieën genomen van onderhoudsadvies (over de natuursteen) voor de klanten. Ik heb bestelbonnen opgezocht. Daarna heb ik leren werken met de scanner. Ik moest de 'werkbonnen voor levering en plaatsing' van vandaag in scannen en deze dan in een mail plaatsen. Deze mail moest ik doorsturen naar mevrouw Sally Van Damme (ter controle). Zij zond deze dan door naar de klant te bevestiging van levering en plaatsing bij hun klant. Van deze e-mail werd dan een kopie genomen en deze moest ik dan bij de juiste bestelbon plaatsen en ter facturatie leggen. Als laatste heb ik nog een beetje moeten klasseren en nog 3 faxen moeten doorsturen.