Ik vond dit wel een leuke IO, ik heb Azra veel beter leren kennen nu. Ik wist wel dat ze afkomstig was van bosnië, maar ik wist niet dat ze er nog veel familie heeft en dat ze er elke zomer op vakantie gaat. Haar slechtste karaktertrek vond ik wel grappig, ik heb dat zelf al ondervonden bij haar. Ze is snel geïrriteerd. dus.. Het begon met het IK- Boekje. Ik had te weinig spullen bij dus ik kon de eerste 4 lesuren bijna niks doen. De 2e keer dat we eraan mochten werken had ik thuis al voorbereidend werk gedaan dus dat is al bij al nog goed afgelopen. Maar creatie is niet echt iets voor mij. Ahja de foto's hehe. Ik sta er wel een beetje raar op, ik wou liever even opnieuw die foto's trekken. Ons tijdschrift vind ik wel N.I.C.E. Nouja dat was het een beetje. greetz Leroy
Hallo iedereen ! Wij vonden io-spiegeltje heel leuk. We leerden elkaar beter kennen door de ik-boekjes te maken en daarna aan elkaar voor te stellen. De groepsfoto maken was ook heel leuk samen met de interviews. Eindelijk eens een toffe foto van de klasgroep. Om het resultaat van ons spiegellicous te zien, moeten we jammer genoeg nog een tijdje wachten ! Maar het resultaat zal zeker prachtig zijn. xxx Jolien W en Azra
Wat vonden jullie van io spiegels? ik vond het leuk om de vragen te stellen en jullie ? Toen we het ik-boekje moesten doen, dacht ik dat het makkelijk ging zijn maar het was niet zo
dit was lia
wat vonden jullie van io spiegels? ik vond het wel cool, omdat we ons eigen tijdschrift mochten maken. het was wel een leuk groepswerk en leuke leekracht
Dankzij Io spiegeltje leerden we elkaar nog beter kennen. Toen we de opdracht kregen dachten we dat de opdracht niet gemakkelijk zou zijn. Na lang zoeken en experimenteren met het nodige materiaal is het ons toch gelukt en bekwamen we een mooi eind resultaat. Bij de opdracht van het Ik-boekje was de opdracht te algemeen genomen. De leerkrachten moesten meer uitleg gegeven hebben voor de opdracht zodat we het nodige materiaal konden meenemen. De 2de week had iedereen het nodige materiaal mee en konden we veel beter doorwerken. Omdat we thuis meer konden nadenken over wat je in het Ik-boekje wou verwerken. Iedereen zette zich goed in om de opdracht te volbrengen. Er was een goede samenwerking tussen alle leerlingen.
Beste leerlingen van 4stw Jullie hebben ondertussen jullie interview afgewerkt. Nu is het tijd voor de volgende opdracht. Het is aan jullie om dit blog levendig te maken en te houden! Jullie krijgen van de leerkracht informatica de werkwijze om een bericht te posten op dit blog.
Wij, de leerkrachten, hadden graag van jullie geweten wat jullie van de eerste IO vonden. Één groepje schrijft een verslag van de inhoud van de eerste IO: Wat heb je gedaan? Wat was de bedoeling? Wat is het eindresultaat? ... Enkele groepjes geven een evaluatie van de opdracht: Wat vonden jullie van de opdracht? Wat was goed? Wat was minder goed? Wat zouden jullie veranderen aan de opdracht? Hoe was het eindresultaat? ... Geef duidelijk jullie mening. Anderen reageren op de geposte berichten.
Wij verwachten van iedereen een bericht of reactie.
Wat is de bedoeling van dit blog? Simpel. De leerlingen en leerkrachten van het 4e jaar STW van het Technisch Instituut Sint-Laurens Zelzate zullen hier op regelmatige basis berichten of reacties posten.
De leerkrachten zullen via dit blog de opdrachten rond Integrale Opdrachten kenbaar maken, verduidelijken, aanvullende commentaren en evaluatie geven ...
De leerlingen zullen hun eigen ervaringen over een IO-thema neerpennen, resultaten van hun opzoekwerk publiceren, reacties geven op andere berichten ...
Leerkrachten en leerlingen van andere scholen waar ze ook Integrale Opdrachten geven, mogen ook steeds een reactie posten of iets schrijven in het gastenboek. Ideeën, ervaringen zijn steeds welkom.