Nu de reclame campagne, als ik het zo mag noemen, volop gestart is volgen de eerste informatievragen. Heel fijn natuurlijk, maar ook reuze spannend. Geef ik wel voldoende informatie of schrik ik de ouders af? Is het normaal dat mensen meer dan een week nadenken of niet? Natuurlijk is het een hele opdracht om de geschikte opvang te vinden voor je kleine spruit! Het is niet gemakkelijk om daar de gulden middeweg in te vinden aangezien je niemand wil pushen maar toch ook graag deze mensen tot je toekomstige klanten wil rekenen. Om mensen wat persoonlijker te laten kennismaken stellen we nu ook voor om eens een verkennend gesprekje te hebben alvorens in te schrijven. Dat is altijd persoonlijk aangezien je in e-mails een beetje kort of afstandelijk kan lijken. Warmte uitstralen via e-mail en toch professioneel blijven is geen gemakkelijke combinatie. De website is nu ook volledig online, wat fijn is aangezien de mensen er toch achter vragen en we zelf ook op hete kolen zaten. Maar aangezien wij er niet zoveel van kennen, hebben we beroep gedaan op onze schoonzoon. Het is wel een fijn idee te weten dat je ganse gezin je zo steunt in alles wat we ondernemen!
We hopen nu de eerste inschrijvingen binnendruppelen er nog vele mogen volgen! We hebben plaats voor veertien à vijftien kindjes en er zijn er nog maar enkele bezet... Wij zijn er alvast klaar voor!