Inhoud blog
  • Welkom
  • Beschrijving afleveringen seizoen 6 deel 1
  • Seizoen 6 komt eraan
  • Afleveringen kijken
  • DVD BOX seizoen 5 deel 2
  • Beschrijving afleveringen seizoen 5 deel 2
  • FORUM niet zo heel actief
  • Nieuwe afleveringen van het huis anubis
  • De Toorn van Balor
  • 3de anubisfilm
  • Opnames het huis anubis: 2 augustus
  • GROOT NIEUWS OUDE CAST!!!!!!!!!!!
  • Nieuw spelletjesboek en fotoboek
  • DVD box seizoen 5 deel 2
  • 2 boeken over de nieuwe cast
  • DS game: De donkere strijd
  • Het huis anubis en het mysterie van het verborgen symbool
  • Ons eigen forum
  • Beschrijving afleveringen seizoen 5 deel 1
  • Het Huis anubis in Amerika
  • Alle filmpjes van het volgend seizoen
  • Wie speelt de nieuwe cast
  • Beschrijving eerste 2 afleveringen seizoen 5
  • Karakterbeschrijving nieuwe bewoners
  • Foto van de spelers en logo
  • Nieuws over het nieuw seizoen
  • Das haus anubis krijgt een maandelijks magazine
  • Beschrijving afleveringen seizoen 4 deel 1
  • Beschrijving afleveringen Seizoen 1 deel 1
  • Beschrijving afleveringen seizoen 3 deel 2
  • Beschrijving afleveringen seizoen 3 deel 1
  • Beschrijving afleveringen seizoen 2 deel 2
  • Beschrijving afleveringen seizoen 2 deel 1
  • Beschrijving afleveringen seizoen 1 deel 2
  • Upload zelf jouw fanvideo's naar megaupload
  • Songtekst liedje ik ben nienke
  • Songtekst liedje het geheim
  • Songtekst liedje Hij
  • Songtekst liedje tot ziens lieve dochter
  • Songtekst liedje Sarah
  • Songtekst liedje zondag
  • Songtekst liedje liefde is een raadsel
  • Songtekst liedje wonder
  • Songtekst liedje de schat van anubis
  • Songtekst liedje mooi, lief, zacht
  • Songtekst liedje ik wil zingen
  • Songtekst liedje het huis anubis
  • Artikel over Anubis en de wraak van Arghus...
  • Winnaars bioscoopkaartjesactie
  • Winnaars van de anubisgame
  • Interview anubis in supernick
  • Songtekst liedje sibuna
  • Liedjes anubis en de legende van het spook
  • Cast anubis en de legende van het spooktheater
  • Das Geheimnis des Osiris
  • Tweede Anubis-film voor kinderen onder de 9 jaar?
  • Anubis acteurs die roken
  • De spulletjes (nieuwe cast)
  • Anubis widget
  • Groepsfoto oude cast
  • De nieuwe dvd box
  • Das haus anubis
  • Nieuwste anubisgame
  • Anubis en de graal van de eeuwige vriendschap
  • Anubis en de legende van het spooktheater
  • Het pad der 7 zonden
  • Cover dvd anubis en de legende van het spooktheater
  • Cover dvd anubis en de wraak van Arghus
  • De spulletjes (oude cast)
  • Anubis en de wraak van Arghus
  • het huis anubis in mexico
  • Leuke extra's
  • Toffe fanvideo's
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    broedereverard
    www.bloggen.be/broeder
    Rondvraag / Poll
    Wat vind je het beste seizoen?
    Seizoen 1 deel 1
    Seizoen 1 deel 2
    Seizoen 2 deel 1
    Seizoen 2 deel 2
    Seizoen 3 deel 1
    Seizoen 3 deel 2
    Seizoen 4
    Seizoen 5 deel 1
    Seizoen 5 deel 2
    Seizoen 6
    Bekijk resultaat

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ziekenhuizen
    www.bloggen.be/ziekenh
    Het huis anubis
    Een leuke fansite
    14-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Songtekst liedje zondag
    Hier de songtekst van het liedje zondag van het huis anubis:

    ZONDAG

    Zeven dagen in een week
    dat zijn er veel te veel
    Liefste vriendje ik mis je zo
    Ik bel je en ik mail

    Jij woont heel ver weg van mij
    de tijd kruipt traag voorbij
    Maar 's zondags stap jij op de trein
    en dan kom je naar mij

    REFREIN
    Want het is zondag
    Zondag is jou en mij dag
    Zondag is voor ons vrijdag
    oh-oh-oh
    omdat ik jou en jij mij mag
    Op zondag
    Zondag
    Zondag is jou en mij dag
    Zondag is voor ons vrijdag
    oh-oh-oh
    omdat ik jou en jij mij mag

    Mijn leven hier alleen is flauw
    dat merk ik dag na dag
    Ik zou toch willen dat ik jou
    een beetje vaker zag

    Ik trek streepjes op de muur
    alweer een week voorbij
    En stilaan raak ik overstuur
    want straks ben je bij mij

    REFREIN

    Schuif de dagen van de week opzij
    en maak van elke dag gewoon een zondag voor mij

    Want het is zondag
    Zondag is jou en mij dag
    Zondag is voor ons vrijdag
    oh-oh-oh
    omdat ik jou en jij mij mag
    Op zondag
    Zondag
    Zondag is jou en mij dag
    Zondag is voor ons vrijdag
    oh-oh-oh

    Want zondag
    Zondag is jou en mij dag
    Zondag is voor ons vrijdag
    oh-oh-oh
    omdat ik jou en jij mij mag

     

    14-02-2010 om 00:00 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (22 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Songtekst liedje liefde is een raadsel
    Hier de songtekst van het liedje liefde is een raadsel van het huis anubis:

    LIEFDE IS EEN RAADSEL

    Eén blik in je ogen
    en ik weet niet meer wat ik wou vragen
    een kus van jou en je mag me in je armen dragen
    Ik weet niet hoe het komt
    maar ik ben stapelgek verliefd op jou
    verliefd jou

    Hoe kan iemand zo opeens op één seconde plots zijn hoofd verliezen
    na één moment weten dat je voor elkaar zal kiezen

    Nee, ik weet niet waarom
    maar ik ben stapelgek verliefd op jou
    verliefd jou

    REFREIN
    Liefde is een raadsel
    elke zoen zo mooi en mysterieus
    Liefde grijpt je in je hart
    en laat je geen keus
    Liefde is een raadsel
    op een dag ontcijfer ik het heus
    Liefde grijpt je in je hart
    en laat je geen keus

    Zeg me wat je met me doet
    ik wil al je geheimen weten
    ik kijk je aan en ik ben mijn eigen naam vergeten
    Misschien vind je het dom
    maar ik ben stapelgek verliefd op jou
    verliefd jou

    REFREIN

    Liefde is raadsel
    niet op 1-2-3 snel uit te vissen
    en als je gaat
    zal ik jou mijn hele leven missen
    Ik smeek je draai je om
    want ik ben stapelgek verliefd op jou
    verliefd jou

    REFREIN 2x

    14-02-2010 om 00:00 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Songtekst liedje wonder
    Hier de songtekst van het liedje wonder van het huis anubis:

    WONDER

    Jij bent een wonder
    zo bijzonder
    jou leven kan ik niet
    Jij bent een wonder
    als een donderslag die je soms bij heldere hemel ziet
    Kom we duiken in de liefde kopje onder
    Jij bent een wonder

    Ik zag je op het schoolplein staan
    je was hier nieuw en zo verlegen
    Ik ben toen naar je toegegaan
    van toen af liepen onze wegen altijd samen
    want ik wist
    dat jij voor mij gekomen was
    dat jij was wat ik had gemist
    die nieuwe jongen in de klas

    REFREIN

    Met jou is elke dag een feest
    je tovert leven in mijn leven
    Je bent de schone en het beest
    Ik woon in hemel nummer zeven
    daar heb jij mij heengebracht
    het is er zalig om te wonen
    Nee, dit had ik nooit verwacht
    dat mij dit ooit zo overkomen

    REREIN

    Nu ik je zo goed kent
    schreeuw ik het luid
    De wond'ren zijn de wereld nog niet uit

    Jij bent een wonder
    zo bijzonder
    jou leven kan ik niet
    Jij bent een wonder
    als een donderslag die je soms bij heldere hemel ziet
    kom we duiken in de liefde kopje onder

    REFREIN

    Jij bent een wonder

    14-02-2010 om 00:00 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Songtekst liedje de schat van anubis
    Hier de songtekst van het liedje de schat van anubis:

    DE SCHAT VAN ANUBIS

    Soms dwaal ik hier uren rond
    en ben ik het noorden zoek
    is er een geheim verbond
    vind ik straks een oud en stoffig magisch boek
    leid me naar de schat van Anubis
    leid me naar Anubis

    Ach, wat zijn die mensen raar
    waarom doet het leven pijn
    Hoe zit alles in elkaar
    zal ik ooit weer
    zorgeloos gelukkig zijn
    Leid me naar de schat van Anubis
    leid me naar Anubis

    REFREIN
    We slaan handen in elkaar
    - we slaan de handen in elkaar -
    Samen door de duisternis
    - gaan samen door de duisternis -
    Alle wegen leiden naar
    naar Anubis
    We slaan handen in elkaar
    - want alle wegen leiden naar -
    Samen door de duisternis
    Alle wegen leiden naar
    naar Anubis
    - Anubis -

    Ach, wist ik het antwoord maar
    wie weet wat er straks gebeurt
    en of ooit mijn hart bedaart
    ik zie spoken
    achter elke nieuwe deur
    Leid me naar de schat van Anubis
    leid me naar Anubis

    REFREN

    Niemand kan me helpen
    hier sta ik dan
    wat voel ik me toch
    eenzaam en verlaten
    niemand om me heen
    een wond die niet is te stelpen
    wat voel ik me vanavond zo alleen

    REFREIN 2x

    14-02-2010 om 00:00 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Songtekst liedje mooi, lief, zacht
    Hier de songtekst van het liedje mooi, lief, zacht van het huis anubis:

    MOOI, LIEF, ZACHT

    Als je sprookjes leest in boeken
    komt er steeds een prins voorbij
    Maar hoe lang ik ook bleef zoeken
    er kwam nooit een prins voor mij

    'k had de moed al opgegeven
    ik dacht niet dat het nog kon
    Maar toen kwam jij in mijn leven
    en mijn sprookje dat begon

    REFREIN
    Jij bent mooi, lief, zacht
    ja, alles tegelijk
    Ik zie het eindeloos geluk
    als ik in je ogen kijk
    Jij bent mooi, lief, zacht
    ja, alles tegelijk
    Met jou ben ik
    geloof me maar
    de koningin te rijk

    Ik wou niet meteen gaan zweven
    ik was best een beetje bang
    Misschien duurde dit maar even
    maar dit duurt dit al zolang
    Want we lachen en we huilen
    alles kan en alles mag
    Ik kan altijd bij jou schuilen
    op een druilerige dag

    REFREIN

    En ik hoop dat ik nog jaren
    lekker dicht bij jou mag zijn
    Al kan ik het niet verklaren
    maar bij jou is het zo fijn
    want die lichtjes in m'n ogen
    branden echt alleen voor jou
    Ik hoop dat je blijft geloven
    dat ik zielsveel van je hou

    REFREIN 2x

    14-02-2010 om 00:00 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Songtekst liedje ik wil zingen
    Hier de songtekst van het liedje ik wil zingen van het huis anubis:

    IK WIL ZINGEN

    Wanneer de wekker gaat
    hoor ik de vogels fluiten
    Mijn nacht begint goed met een ochtendlied
    Als ik mijn huis verlaat
    zie ik het leven buiten
    dan moet ik zingen
    anders leef ik niet

    In de vroegte van de morgen
    dan verzing ik al mijn zorgen

    REFREIN
    Ik wil zingen in de straten
    Ik wil zingen op de trein
    Nee, ik kan het echt niet laten
    't leven moet een feestje zijn
    Ik wil zingen en niet praten
    Ik wil zingen op het plein
    Nee, ik kan het echt niet laten
    't leven moet een feestje zijn

    En loopt de dag weer fout
    kan me dat echt niet raken
    ik heb het allerbeste medicijn
    Het is goed voor jong en oud
    ik schreeuw het van de daken
    je zingt gewoon met mij een blij refrein

    Valt het weer een beetje tegen
    dan verzing ik alle regen

    REFREIN 2x

    Als de nacht dan is gekomen
    en m'n wereldje wordt stil
    ga ik zingen in mijn dromen
    dat is alles wat ik wil

    REFREIN

    14-02-2010 om 00:00 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Songtekst liedje het huis anubis
    Hier de songtekst van het liedje het huis anubis:

    HET HUIS ANUBIS

    In een duister ver verleden
    vond een man een oude schat
    Aan zijn dochter Sarah zei hij
    waar hij die verborgen had
    En dat schreef ze op in raadsels
    dus wie sluw en listig is
    zal ontdekken deze schat
    ligt hier in het Huis Anubis

    REFREIN
    Eén mysterie, duizend vragen
    dit is het Huis Anubis
    meer geheimen, alle dagen
    dit is het Huis Anubis
    Kom wees dapper en ontrafel die geschiedenis
    van het Huis Anubis

    Is die zoektocht vol gevaren
    nu wel echt de moeite waard
    kan er iemand mij vertellen
    wat dit huis voor ons bewaart

    Geef een antwoord op mijn vragen
    alleen dan vind ik weer rust
    ik wil eerst zijn want ik voel het
    hier zijn kapers op de kust

    REFREIN

    Alle dagen, alle nachten
    hoor ik Sarah in mijn hoofd
    dus ik moet die schat echt vinden
    dat heb ik haar beloofd

    Ik laat me niet misleiden
    ik ga voor haar door het vuur
    ja mijn leven wil ik geven
    voor dit spannend avontuur

    REFREIN 2x



    14-02-2010 om 00:00 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    13-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Artikel over Anubis en de wraak van Arghus...
    hha_wraagarghus.jpg
    De tweede bioscoopfilm van de succesvolle serie Het Huis Anubis die te zien is op Nickelodeon, is een schot in de roos.

    Sinds de première van de film 'Anubis en de wraak van Arghus' op 16 december zijn inmiddels al zo'n 500.000 mensen in België en Nederland naar de film gaan kijken.

    Tijdens de komende krokusvakantie loopt er nog een leuke actie waarbij je bij aankoop van een ticket voor de film een gratis en exclusief
    Anubis-stickerpakket krijgt. Ook de andere Studio 100 productie, Plop en de Kabouterbaby doet het nog steeds uitstekend. Voor deze kinderfilm staat de teller inmiddels op ruim 275.000 bezoekers.

    Na twee maanden staan zowel Anubis en de wraak van Arghus als Plop en de Kabouterbaby nog steeds in programmatie in diverse bioscopen.
    Studio 100 bewijst eens te meer dat hun filmproducties massaal gesmaakt worden door het jonge publiek.

    In
    Anubis en de wraak van Arghus vertolkt Peter van den Begin de rol van Arghus. Arghus is de bewoner van een oud landhuis die verbitterd is door gebeurtenissen uit het verleden. Manus, de vader van Arghus, wordt vertolkt door Bram van der Vlugt, o.a. gekend van de televisieserie Keyzer en De Boer Advocaten. De overige cast van Anubis en de wraak van Arghus bestaat onder andere uit Iris Hesseling (Amber), Kevin Wekker (Appie), Lucien van Geffen (Fabian), Marieke Westenenk (Joyce), Vincent Banic (Mick), Loek Beernink (Nienke), Gamze Tazim (Noa), Vreneli van Helbergen (Patricia) en Sander van Amsterdam (kleine Robbie).

    Met dank aan Hetanubishuisje & Anubis4ever1

    13-02-2010 om 11:19 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (18 Stemmen)
    05-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winnaars bioscoopkaartjesactie

    De winnaars van de Anubis bioscoopkaartjesactie zijn bekend.

    De hoofdprijswinnaar is: Daphne Bakker


     

    De overige winnaars zijn:

    Esmee Tesselaar,  Melissa Tempelaars, Nikita Driessen, Romy Ennenga, Veerle Gelderblom, Roos van Nieuwkoop, Hans Zegers, Vera Star,  
    Chantal van Oossanen,  Mylou Pieterse, Loes Kramer, Iris Kremer, Tom van Beerendonk, Fabienne Post, Jennifer Sier, Berthe Zegers, Paul Werker,  
    Sann Schotting,  Daan, Esmee Hellenberg, Ilse van Beerendonk, Bob Koudijs, Bram van Velzen, Suzanne van Westrenen, Veronica Versteegh, Jasmijn van Leest, Denise Meeuwis, Jade Huijsman, Ilse, Dominique Soesterbroek, Vicky Pinheiro Keulers, Evelien Bosscher.

    Gefeliciteerd met jullie prijs! 

    De prijzen zijn verstuurd en binnen twee weken zul jij je prijs thuis ontvangen! Heb jij je prijs dan nog niet ontvangen? Stuur dan een mailtje naar: info@nickelodeon.nl.

    05-02-2010 om 21:08 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (14 Stemmen)
    30-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winnaars van de anubisgame
    Hier de winnaars van de anubisgame anubis en de vloek van victor

    Arjen Blaauw (arjenarjen) is de gelukkige winnaar van de Super Hoofdprijs: 4 kaartjes voor de Anubis Theatershow!


    Arjen, heel erg gefeliciteerd met je prijs en heel veel plezier!




    De top 5
    van de higscore lijst is als volgt:
    1. xxnicolaxx
    2. yamina11
    3. 1anubis5
    4. sjolly2
    5. arjenarjen


    Arjen heeft de Super Hoofdprijs gewonnen omdat xxnicolaxx, 1anubis5 en sjolly2 drie zusjes zijn die helaas niet naar de theatershow kunnen komen. yamina11 was de winnares van de vorige game, daarom kon zij dit keer niet de Super Hoofdprijs winnen.


    Voor de duidelijkheid hebben we de spelregels van deze game nog een keer op een rijtje gezet :) :

    - Je maakt alleen kans op de hoofdprijs als je MyNick gegevens compleet & juist zijn ingevuld!
    - Je maakt alleen kans als je niet vals hebt gespeeld en de scores worden allemaal vooraf gecheckt voordat de winnaar wordt gekozen.
    - Je maakt alleen kans op de hoofdprijs als je de game de vorige keer niet al gewonnen had
    - Als je de prijs niet wil hebben, gaat deze automatisch door naar de eerstvolgende gamer in de highscore lijst


    Tot slot goed nieuws: De finale is afgelopen, maar je kunt de game gewoon nog blijven spelen! Veel gameplezier :)

    30-01-2010 om 20:40 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Interview anubis in supernick
    Hier wat informatie over het interview met anubis in supernick

    Afgelopen zaterdag hadden we drie acteurs uit Het Huis Anubis te gast en dat waren.... Lucien, Iris en Klaartje! Zij kwamen naar de SuperNick studio om te vertellen over de nieuwe film; Anubis en de Wraak van Arghus!

    Jullie hadden allemaal vragen ingestuurd via de website voor Lucien, Iris en Klaartje. Na de show mocht ik ze interviewen en heb ik een aantal van jullie vragen aan hen gesteld. Lees het interview hieronder!

    Het Interview

    1. Wat is de spannendste scene in de film?

    Iris: Ik vond het heel erg spannend toen we erachter kwamen dat het spookhuis een echt spookhuis was!
    Lucien: Ik vond de scenes in de nacht echt heel spannend. Soms moesten we midden in de nacht filmen in een groot bos en dan zag je echt helemaal niets!

    2. Lucien: Wat is je grootste blooper in de film of tijdens de opnames?

    Haha! Nou, tijdens een pauze tussen het filmen door pakte ik een kleedje en legde die op het gras. Ik wilde even rustig gaan zitten op het kleedje, komen er opeens heel veel kikkers en padden langslopen, dat was echt heel raar! 

    3. Iris: Wat zou je doen als Appie je een zoen gaf?

    IEELLLL! Wegduwen natuurlijk!

    4. Als jullie voor een dag een andere rol zouden mogen spelen in Het Huis Anubis, welke rol zou je dan willen spelen?

    Iris: Appie!
    Klaartje: Amber
    Lucien: Jeroen

    5. Klaartje: Wat is je lievelingskleur?

    Blauw! 

    6. Lucien: Welk vak op school vond je het leukste? Welke het stomst?

    Geschiedenis vond ik altijd erg leuk. En een vak dat ik niet zo leuk vond was Duits.

    7. Iris: Wat wilde je vroeger worden?

    Ik wilde altijd al actrice worden!

    8. Klaartje: Wat is je favoriete huisdier?

    Een hond.

    9. Wat is jullie favoriete Nickelodeon karakter?

    Iris: Aang van Avatar
    Lucien: Patrick van SpongeBob
    Klaartje: Dora

    10. Als je één ding mee zouden mogen nemen naar een onbewoond eiland. Wat zou dat zijn?

    Iris: Slingers! Dan ga ik daar een feestje bouwen!
    Klaartje: Mijn zusje
    Lucien: Iris

    30-01-2010 om 20:37 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (30 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Songtekst liedje sibuna
    Met dank aan Studio100fan.eu
    Met dank aan anubis4ever1

    NIENKE :
    Oude kastelen of een ridderroman
    Duizenden raadsels hielden ons in bedwang

    FABIAN :
    Wij blijven samen
    Want wat is ons geheim

    NIENKE EN FABIAN :
    Ons hele leven
    Echte vrienden te zijn

    REFREIN ALLEN :
    Eén voor allen
    Allen voor één
    Dat zijn de vrienden
    Van de club Sibuna
    Altijd samen
    Nooit meer alleen
    Dat zijn de vrienden
    Van de club Sibuna

    NIENKE :
    Alle mysteries worden een avontuur
    En wordt het zwaar gaan wij voor elkaar
    Door het vuur

    FABIAN :
    Wij zijn Anubis
    En we gaan nooit uiteen

    NIENKE EN FABIAN :
    Want door Sibuna blijven
    Wij altijd één

    REFREIN ALLEN

    Sibububunana
    Sibububunana
    Sibububunana
    Sibububunana

    NIENKE :
    In mijn droom ben jij
    De ware prins voor mij
    Want als ik in jouw ogen kijk
    Dan komen vlinders vrij

    FABIAN :
    En jij bent mijn prinses
    Ja, mijn liefste dat ben jij

    NIENKE EN FABIAN :
    Dus neem mijn hand
    En dans hier aan mijn zij

    REFREIN ALLEN 2x

    * Deze songtekst is gebaseerd op de versie die live werd gezongen in de theatershow de legende van het spooktheater

    30-01-2010 om 19:07 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (15 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liedjes anubis en de legende van het spook
    1. Het Huis Anubis
    2. Yo Appie (Rap)
    3. Kunnen stenen iets vertellen
    4. Het Pad der 7 Zonden
    5. Sibuna
    6. Medley: De Schat Van Anubis en Het Huis anubis

      Met dank aan anubis4ever1

    30-01-2010 om 19:06 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (23 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cast anubis en de legende van het spooktheater
    Hier de cast van anubis en de legende van het spooktheater:

  • Nienke Martens
  • Fabian Ruitenburg
  • Patricia Soeters
  • Amber Rozenberg
  • Appie Tahibi
  • Jeroen Cornelissen

    Met dank aan anubis4ever1
  • 30-01-2010 om 18:59 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (28 Stemmen)
    27-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Das Geheimnis des Osiris
    De pc game anubis en het geheim van osiris 18 maart ook in duitsland te verkrijgen is onder de naam
    Das Haus Anubis - Das Geheimnis des Osiris
    (Bron: amazon.de)

    27-01-2010 om 13:56 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tweede Anubis-film voor kinderen onder de 9 jaar?

    Tweede Anubis-film voor kinderen onder de 9 jaar?

    'Anubis en de wraak van Arghus' zal in Nederland afgeraden worden voor kinderen onder de 9 jaar. Studio 100 kreeg verschillende klachten over kinderen die nachtmerries kregen.

    Vele kinderen, vooral uit Nederland, krijgen na het zien van 'Anubis En De Wraak Van Arghus' nachtmerries. Zo meldt Studio 100, die dit helemaal niet had zien aankomen.

    In Nederland zal de film dan ook afgeraden worden voor kinderen onder de 9 jaar. In België zal er een waarschuwbanner op de DVD worden geplaatst. 'Er kwamen reeds vele klachten van ouders van jongere kinderen binnen', zo meldt een Vlaamse krant.

    Anubis en de wraak van Arghus lokte inmiddels al meer dan 465.000 bezoekers naar de Vlaamse en Nederlandse bioscopen.

    Met dank aan studio100fan.eu

    27-01-2010 om 13:55 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    24-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anubis acteurs die roken
    Hier een aantal foto's over de acteurs die roken,











    Bijlagen:
    http://blogimages.bloggen.be/deschatvananubis/307510-10bb9721632e10e4959517a7094e3529.jpg   
    http://blogimages.bloggen.be/indras_beste_sibuna_blog_ooit/630645-5a8bd457e5234a01b2e80247a8211a2c.jpg   
    http://i47.tinypic.com/b3t0t4.jpg   

    24-01-2010 om 00:00 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (48 Stemmen)
    22-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De spulletjes (nieuwe cast)
    hier een paar fotos van de nieuwe merchedndise lijn van het huis anubis

    Anubis laken en kussen:



    Anubis bekers:



    Anubis schrijfset:


    Anubis posterboek:

    22-01-2010 om 00:00 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (13 Stemmen)
    20-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anubis widget

    Download nu de widget van Het huis Anubis en blijf altijd op de hoogte van de laatste nieuwtjes!

    Met behulp van deze widget ben je altijd op de hoogte van alle ontwikkelingen in de online game en nog veel meer. Zo krijg je bericht van:
    - Nieuwe blog berichten van de club van de oude wilg
    - Nieuws over de tv-serie
    - Video’s van Het huis Anubis
    - Overzicht van de Anubis Rabo Munten kluis

    Wil jij ook op de hoogte blijven van Het huis Anubis? Download de widget dan snel!

     

     

    20-01-2010 om 00:00 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    17-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groepsfoto oude cast
    Hier nog een laatste groepsfoto van de oude cast:

    17-01-2010 om 11:16 geschreven door luchtavatar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (50 Stemmen)


    Hallo bezoeker,
    je zit nu op HGVA versie 1.0,
    ondertussen is deze al geüpgraded naar versie 2,
    klik hier om naar de recentste versie te gaan
    Veel plezier verder,
    Luchtavatar


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    marketingonline
    www.bloggen.be/marketi

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    integrated_management
    www.bloggen.be/integra

    Andere sites die door mij gemaakt zijn
  • Avatartrance (in constructie)
  • Anubisstore
  • FC de kampioenen
  • Mediaplace


  • Stem op deze site

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs