Herbalife Betere Voeding
Foto

Inhoud blog
  • Overgewicht in België
  • Afslanken met Herbalife én water

  • Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Sportvoeding.2link.be
  • 2link.be
  • Afslanken.2link.be
  • Online-shop.2link.be
  • Huidverzorging.2link.be

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    basosam
    www.bloggen.be/basosam

    Zoeken met Google



    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    overgewicht
    www.bloggen.be/overgew

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    wilfried1
    www.bloggen.be/wilfrie

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    trainermarnix
    www.bloggen.be/trainer

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aranil
    www.bloggen.be/aranil

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    peter_en_lenie
    www.bloggen.be/peter_e

    Herbalife Shop
    28-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Help je gewicht op peil te houden door vijf keer per dag te eten. Zo houd je je stofwisseling gans de dag aan de gang. Je moet natuurlijk de juiste voeding eten, want anders wordt je lichaam te zwaar belast. Het is ook belangrijk om je lichaam te zuiveren (ontgiften). Als je altijd moe bent is er veel kans dat je je lichaam onvoldoende tijd geeft om te ontgiften. Je ingewanden hebben tijd nodig om tot rust te komen als die naar behoren willen werken, dit kan alleen met gezonde voeding. Als je altijd moe bent is er veel kans dat je je lichaam onvoldoende tijd geeft om te ontgiften.

    Bijlagen:
    http://www.herba-shop.be   

    28-02-2013, 22:50 geschreven door Koen Van Lysebeth  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:gezonde voeding,gezond gewicht, dieet, vermageren, afslanken, herbalife, herbalife kopen
    Archief per week
  • 01/04-07/04 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Koen Van Lysebeth
    Ik ben een man en woon in Buggenhout (Belgie) en mijn beroep is Herbalife Welzijnscoach.
    Ik ben geboren op 13/09/1974 en ben nu dus 49 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Uitstappen met het gezin..

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    mnmradio
    www.bloggen.be/mnmradi

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    medicijn
    www.bloggen.be/medicij

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kwisfan
    www.bloggen.be/kwisfan

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    beurs
    www.bloggen.be/beurs



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs