Foto
Inhoud blog
  • Volle maan
  • Brand te Vleuten
  • De oude spoorlijn Nijmegen/Kleve
  • Steenstraat 28 Boxmeer
    Zoeken in blog

    Hans van Dartel
    Hartelijk welkom
    16-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.winterwit in Vleuten deel 3
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.winterwit in Vleuten deel 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.winterwit in Vleuten deel 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rijp geeft mooie beelden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wit in het winters Vleuten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    12-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Showdown
    Wel eens van van Showdown gehoord?
    Reageer en vul in:
    *    Uw naam: voornaam is voldoende.
    *    Uw e-mail adres.
    *    Bij titel: man of vrouw.
    Bij reactie: ja of nee.  Indien ja dan geen omschrijving geven, want dan kunnen anderen dit lezen en de neestemmers beinvloeden.
    Over enige tijd zal ik u in een wetenswaardig artikeltje vertellen wat Showdown is en u zult zeggen "hee dat wist ik niet, dat dat mogelijk is".
    Het betreft hier geen reclame of iets dergelijks. Ik wil alleen weten in hoevere Showdown bekend is.
    *  Daar dit verplichte vakken zijn moet u hier wat invullen, maar ik maak totaal geen gebruik van uw adres.
    Voor uw medewerking hartelijk dank.

    11-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gemeente toren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De toren bij de NH kerk te Vleuten is eigendom van de gemeente Vleuten-De Meern, thans gemeente Utrecht.
    Veel torens bij kerken in Nederland zijn eigendom van de gemeente. De meeste inwoners weten niet dat de toren bij hun kerk eigendom is van de gemeente. Napoleon heeft destijds de toren bij kerken  ingepikt. Dat heerschap heeft nog meer op zijn naam staan. Hij heeft in die tijd ook ingevoerd dat men een naam moest hebben.
    Als ik wat meer op het web ben ingeburgerd zal ik t.z.t. wat uitgebreider in gaan op de maatregelen die Napoleon heeft genomen.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn huis
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.winter in Vleuten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    08-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom op mijn blog

    Dit is mijn eerste bericht op mijn blog. IK zal het een en ander nog moeten uitzoeken en de instructie bekijken om  leuk en overzicht geheel te creëren. Foto's en andere afbeeldingen komen pas in een volgende stap.




    Archief per week
  • 11/08-17/08 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Gastenboek
  • Fijne donderdag gewenst vanuit Druten.
  • Een heel fijn weekend,dikke knufjes.Veel liefs Mieke
  • Hallo Hansje.

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Start sudoku, klik hier!
    In samenwerking met QuizPlezier.com.

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs