Handwerkjes
Inhoud blog
  • Gehaakte beer
  • Gehaakte aap
  • Vriendschapsbandje
    Categorieën
    Archief per week
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
    Zoeken in blog

    01-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vriendschapsbandje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn eerste bericht 😃
    ik heb voor een vriendin een vrienschapsbandje gemaakt. Het is heel eenvoudig gewoon even googlen en je vindt hoe het moet ☺️ Ik maakte een bandje in regenboogkleuren.
    grtz Silke
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-11-2015, 13:07 geschreven door Silke  
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs