Ik heb met voertuigen leren rijden toen ik 7 jaar was
Inhoud blog
  • Met deze voertuigen heb ik leren auto rijden
  • n° 1 eerste dag
  • n°2
  • n°3 op dag twee
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
  • INTERNET (1)
  • Op reis ergens (0)
  • Voertuigen (0)
  • {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Archief per maand
  • 09-2017
  • 10-2013
    We zijn de 17de week van 2024
    Categorieën
  • INTERNET (1)
  • Op reis ergens (0)
  • Voertuigen (0)
  • 24-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    dit is een test
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:INTERNET

    Reacties (0)
    18-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met deze voertuigen heb ik leren auto rijden
    Ik ben begonnen met leren rijden toen ik ongeveer zeven jaar oud was
    mijn ouders waren landbouwers en hadden een Ferguson tractor 27 PK die reed op petroleum
    ik had toen drie oudere broers die zetten me op het veld achter het stuur en ik mocht sturen wel zonder servo stuur dat was toen sleuren voor een 7 jarige
    daarna kwam er thuis een VW brilkever in deze tijd niet meer voor te stelen hij reed en stopte en dat was dat 
    daarna een Renault R 8 dat zat al beter in elkaar maar roesten na 4 jaar gaten in de bodem dan nog een bromfiets Flandria Sport en dat voor een 16 jarige
    dat ding ging toen + - 95 KM per uur als je er nu aan denk dat was niet goed twee jaar later mijn rijbewijs gehaald en ondertussen kon ik min of meer autrijden
    welliswaar zonder veel blutsen






               Ferguson 27 PK koude start op benzine dan overschakelen op petroleum als de motor warm was petroleum was goedkoper vandaar wat een tijden


               https://www.standaardboekhandel.be/seo/nl/boeken/hobby/9780857330109/pat-ware/ferguson-te-20-tractor-manual







              V W brilkever baanvast juist gelijk een slede en in de winter goed dik aankleden want de verwarming stelde niks voor







           Dit was de luxe uitvoering ik denk dat bloemetje voor het stuurwiel


             





             de motor wie vindt hem ?

          

          

          dat was al een stuk beter beetje meer comfort  maar roesten niet te doen na 5 jaar      
          gaten in de bodem
         
                                                 

            en dit was de bewuste Flandria Sport top snelheid 95 KM per uur
           je bent jong  en wil wat al bij al goed af gelopen


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)

    Reacties (0)
    23-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.n° 1 eerste dag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ergens in de maand juni op naar
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Reacties (0)
    22-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.n°2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen na + - 600 km aangekomen in ons eerst Gasthof in Hinterzarten                                                                                                                     waar onze auto blijft staan tot de laatste dag
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Reacties (0)
    21-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.n°3 op dag twee
    de fiets op voor ongeveer 55 km naar Stühlingen met de nodige stops voor rond te kijken
    want het is niet alleen fietsen wat telt








    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Reacties (0)
    20-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.n° 4
    aangekomen in ons tweede hotel in Stühlingen met onvoorziene omwegen
    ergens in een stadje een bordje gemist waarschijnlijk dan maar op de kaart gefiest







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Reacties (0)
    19-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.n°5 nog een verrassing
    aangekomen in het hotel van buiten traditioneel voor deze streek
    maar van binnen super modern
    waar ons fietsen plaatsen want het zat er sjokvol met fietsers
    de bazin
    zet ze maar in ons muzeum






    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Reacties (0)
    18-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. n° 6 dag drie +- 60 km 3
    na een lekker uitgebreidt ontbijt
    op naar Bad Säckingen waar we aan de rand
    van de stad een hotel geboekt hebben












    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Reacties (0)
    17-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.n° 7 dag vier + - 60 km
    op deze zeer warme dag doen we drie landen aan
    Duitsland Zwitserland Frankrijk
    en dwars door Bazel met de fiets
    ben benieuwd
















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Reacties (0)
    16-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.n° 8 dag vijf + - 60 km
    op naar ons voorlaatste hotel in Ehrenkirchen
    waar we s'avonds na een bezoekje aan een naburig stadje Staufen bijna in een onweer terecht komen
    op het nippertje dus niet












    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)

    Reacties (0)
    15-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.n° 9 dag zes
    met de fiets naar Kirchzarten + - 40 km en dan met de trein
    naar Hinterzarten waar we vertrokken zijn
    op een 20 tal km 800 m omhoog
    met de trein makkie
    maar eerst door Freiburg
    mooie stad lekker gebak








    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Reacties (0)
    Over mijzelf
    Ik ben Goossens Jos
    Ik ben een man en woon in Bilzen (Belgie) en mijn beroep is gep.
    Ik ben geboren op 06/06/1950 en ben nu dus 73 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: dansen, fietsen , wandelen.
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Welkom in het Zwarte Woud
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Bikeline
  • adfc
  • Archief per week
  • 18/09-24/09 2017
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fictiereeksen
    www.bloggen.be/fictier
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Categorieën
  • INTERNET (1)
  • Op reis ergens (0)
  • Voertuigen (0)

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs