Willekeurig Bloggen.be Blogs
overgewicht
www.bloggen.be/overgew
Mijn favorieten
  • informaticatips
  • Blog als favoriet !
    GIP Delphine
    blog ivm de gip van 6 handel
    16-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stage

    Onze tijd is aangebroken om ons eens te bewijzen in het bedrijfsleven.
    Vanaf maandag moeten we gedurende 2 weken meedraaien in een bedrijf naar eigen keuze.
    Dus vandaag is ons laatste schooldagje...


    Je hebt maar 1 reden voor een geslaagde stage:

    GLIMLACH VOORALEER JE DE TELEFOON OPNEEMT!

    16-03-2007 om 14:16 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100-dagen
    Een 2-tal weken geleden hebben we met de hele klas ons laatste 100 daagjes van het schooljaar gevierd.
    De donderdag zijn we naar de karaoke geweest in de overpoort. Jammer genoeg was de klas toen niet voltallig.
    Op vrijdagochtend hebben we eerst alle andere mensjes van op school besmeurd met allerlei dingen
    Dan hebben we samen met de klas ontbeten en zijn sommigen naar huis gegaan om zich te douchen.Toen zijn we iets voor de middag vertrokken naar Gent, opnieuw naar de oerpoort, maar deze keer om te gaan bowlen.
    Rond 17u zijn we dan terug huiswaarts gegaan om dan nog eens te gaan eten in de eetfabriek. 's Avonds voor het eten hebben we ook enkele
    leerkrachten uitgenodigd.
    Na het eten, even naar huis en dan ons klaarmaken voor onze eigen 100-dagenfuif.

    Dit waren hele mooie dagen

    Groetjes...

    16-03-2007 om 14:12 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gip recht

    Deze week nog een aantal vraagjes bij opgelost van onze jaaropdracht van recht..
    Het begint echt meer en meer een geheel te vormen...
    Hopelijk is hij in de krokusvakantie afgewerkt zodat ik daar al niet meer naar om hoef te zien...
    grtz xxx

    09-02-2007 om 17:45 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen vooruitgang in de gip...

    Deze week nog niet veel gedaan voor mijn gip omdat het zowat in alle vakken stil ligt.
    Mijn jaaropdracht van recht gaat zeker en vast goed vooruit. Nog enkele vraagjes en we zijn er vanaf...
    groetjes....

    02-02-2007 om 17:46 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de voorstelling van onze gip

    Gisteren omstreeks 18u10 was het als aller eerste aan mijn beurt om
     mijn gip voor te stellen aan een jury van maar liefst 9 of 10 personen.
    De zenuwen liepen hoog op maar het verliep allemaal vrij vlot.
    De tien minuten die we kregen gingen heel vlug voorbij...
    Op naar het einde van het schooljaar voor onze tweede presentatie.
    groetjes....

    26-01-2007 om 17:18 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.recht
    Gisteren heb ik wat aan mijn gip van recht gewerkt. Dat ging  vooral over het huwelijk en de samenlevingscontracten.
    Voor de rest niet veel gedaan...
    grtz...

    23-01-2007 om 18:12 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorstelling aan de jury

    We zijn al meer dan een week bezig om ons voorstelling tip top in orde te brengen.
    Daarvoor moeten we een eigen powerpointvoorstelling maken en via die powerpointvoorstelling onszelf voorstellen.
    Ik vind dit wel een leuke opdracht omdat we eigenlijk niet weten hoe die mensen gaan reageren.
    Er zit dus nog wat mysterie aan.

    groetjes...

    19-01-2007 om 13:40 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom op mijn blog...
    Hey iedereen...
    Op mijn blog voor onze tweede gip-opdracht van informatica...
    Hier komen alle indrukken op van onze gip, onze stage, onze opdrachten en nog veel meer.
    groetjes...

    19-01-2007 om 13:30 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)



    Gastenboek
  • op bezoek in bloggenland

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Over mijzelf
    Ik ben Delphine, en gebruik soms ook wel de schuilnaam fientjeuh.
    Ik ben een vrouw en woon in Assenede (België) en mijn beroep is nog altijd een student...
    Ik ben geboren op 18/08/1989 en ben nu dus 34 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: dansen, pc,....

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs