gianni.bulcke
 
Foto
Inhoud blog
  • yolanda be cool &dcup-we no speak americano
  • geblesseerd
  • me even voorstellen
  • match 31 juli 2010
    Gastenboek
  • ahn cva
  • yo!
  • ?????
  • ksnap het nie
  • e leern

    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Blog als favoriet !
    Zoeken met Google


    Categorieën
    Mailinglijst

    gianni.bulcke@hotmail.com


    Mijn favorieten
  • www.spelspelen.nl
  • www.ksvd.be
  • www.funnygames.be
  • www.bloggen.be
  • www.facebook.nl
  • www.netlog.be
  • www.youtube.com
  • 04-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geblesseerd
    kben geblesseerd en zal een paar trainingen moeten missen

    04-08-2010, 18:52 Geschreven door gianni  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    03-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    http://www.bloggen.be/nat_u13diksmuide/ zeker eens deze site bezoeken (ik voetbal er bij) zeekr eens checkn

    03-08-2010, 15:26 Geschreven door gianni  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.me even voorstellen
    hallo,ik ben gianni bulcke!!
    ik ben 12 jaar ik ga naar het 1 middelbaar
    ik voetbal bij de nationale u 13 van diksmuide
    mijn e-mail adres is gianni.bulcke@hotmail.com
    voor verdere vragen conctacteer mij via mijn e-mail adres
    of via het gastenboek.

    tot later!!

    03-08-2010, 14:29 Geschreven door gianni  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.match 31 juli 2010
    we speelden op 31 juli een vriendenmatch tegen nat roeselare en hebben met 2-0 (ik scoorde het 2de doelpunt).

    03-08-2010, 13:35 Geschreven door gianni  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    halloo, welkom op mijn blog en kijk rustig rond en tot de volgende keer
    Over mijzelf
    Ik ben gianni bulcke
    Ik ben een man en woon in houthulst (belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 15/06/1998 en ben nu dus 25 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: voetbal,koersen.

    Foto


    {TITEL_VRIJE_ZONE}


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Een interessant adres?

    Archief per week
  • 02/08-08/08 2010

    Blog als favoriet !

     

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs