GBS Haasrode klas 6A
Inhoud blog
Extra oefeningen
Frans
03-09-2014
woensdag 3 9 2014
t: rekenen: les 2(vierkant of driehoek) l: frans: u 5 u 8 ! fototoestel ! briefjes
03-09-2014, 11:12 geschreven door meester
02-09-2014
vrij 12/9
L:toets Frans(u1totu20)voc.
02-09-2014, 15:20 geschreven door meester
do 4/9
L+T:spelling wp1b(+blaadjes)
02-09-2014, 15:19 geschreven door meester
Agenda 2/9
di 2/9 T+L:Rekenen:les 1(zie blaadje) L:Frans:voc.u1totu4(uitknippen) !briefjes !voorwerp vakantie !zakdoekjes !oudercontact di 9/9 om 20u
02-09-2014, 15:16 geschreven door meester
03-06-2014
agenda3/2/14
Hallllllllllllllooooooooooooo T:rekenen:les 143(vierkantjes of driehoekjes) L:Taal:thema 12 les 9 herhalen naar keuze
03-06-2014, 15:35 geschreven door meester
28-05-2014
agenda28/5/14
Haaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllllllooooooooooooooooooooooooooooo
De agenda van vandaag is:
L:Français:U37+p92+93
T:OVSG+6D(elke dag 5blz.)
L:herhalen naar keuze.
goed feesten
28-05-2014, 11:31 geschreven door meester
20-05-2014
AGENDA20-5
WO:l: verkeer
T: zie bundel (sleutelwoorden + vragen)
rekenen T+L: les 131 [] of <l
OVSG: 5 blz
20-05-2014, 15:36 geschreven door meester
19-05-2014
19/5/14
rekenen:L:les 132
T: OVSG : 8 pagina's(naar keuze)
dag
pierre en wouter
19-05-2014, 11:33 geschreven door meester
13-05-2014
agenda 13/5
Rekenen : T+L :les 124 [] of <l
Français : L :u36: voc.
T : C.T. pag. 73+74
OVSG-bundel: 3 pagina's naar keuze
! fiets meebrengen op maandag (19/5) dinsdag (20/5) vrijdag (23/5)
!vrijdag (23/5) fietsexamen
13-05-2014, 15:30 geschreven door meester
29-04-2014
Agenda 29/4/2014
Hallo iedereen!!!
De agenda van vandaag is de volgende:
Rekenen: T: les 121 ([] of l>)
L: les 115
!kledij dansje
!berijd u voor op de toetsen van getallen+meten+controledictee
!knutselmateriaal
!USB-stick
29-04-2014, 15:18 geschreven door meester
28-04-2014
Agenda 28/4/2014
Hallo allemaal, De agenda voor vandaag is de volgende: Français: U34: L: alles Taal:T : thema 10, les 2 (tekst lezen+ moeilijke woorden) !opp. bouwgrond woe 30/4 Spelling: controle dictee WP 25 => 44 ! menkom/schoendoes/ vormpjes/ USB/zwemmen ma 5/5 Rekenen: toets getallen 105=>125 woe 7/5 Rekenen: toets meten
28-04-2014, 15:58 geschreven door meester
25-04-2014
Agenda 25/4/2014
!Toetesen verbeteren en laten tekenen
28/04
Taal: L: WP 13
GR.
Bram
25-04-2014, 11:33 geschreven door meester
24-04-2014
Agenda 24/04/2014
l: Toets: Français ! Boekbespreking ! Brief stagiare ! klasfoto's ! Schoendoos-mengkom=>5/5 ! USB-stick (5/5) ma 28/4T:Affishe: Logo school+ logo SKcommittee Vrijdag 9/5/2014 19:30 Hapje en tapje Opbrengst SK 2015 Refter hazensprong Haasrode GR.Bram
24-04-2014, 14:38 geschreven door meester
28-02-2014
Agenda 28/2/2014
hallo, De agenda, Français: L: U 29-32 voc.+gramm. W.O.: Spreekbeurt Alpendier SK: deel 1 (toets 10/3) !Zwemmen! kijk regelmatig op de sneeuwklassenblog (www.bloggen.be/saintluc2014 ) GR. Bram
28-02-2014, 14:58 geschreven door meester
27-02-2014
Agenda 27/2/2014
Hallo, De agenda is vandaag Français: T: C.T. p 57 W.O.: T: SamensvattingSK L: Thema SK GR. Bram
27-02-2014, 15:09 geschreven door meester
26-02-2014
Agenda 26/2/2014
Hallo, Dit is de agenda van vandaag: W.O.: T+L: thema Sneeuwklassen (samenvatting!) Français: T+L: U32 voc.+texte : C.T. p. 55+56 En mijn excuses dat ik het de laatste tijd vergeten ben grtz, Bram
26-02-2014, 11:35 geschreven door meester
18-02-2014
Agenda 18/2/2014
Hallo iedereen! De agenda is vandaag: Wiskunde: -T les 99 ([] of ^) W.O.: -L: thema SK (sneeuwklassen) Grtz, BRAM
18-02-2014, 14:57 geschreven door meester
17-02-2014
Agenda 17/2/2014
Hallo iedereen, Nederlands: L: Spreekwoorden (zie blaadje) Wiskunde: L: les 96 Français: L: U 31 Toneeltje grtz, Bram
17-02-2014, 15:40 geschreven door meester
05-02-2014
Agenda 5/2/2014
hallo, Rekenen: Toetsen verb. en laten tekenen. Je moet je fouten begrijpen. Grtz, Bram
05-02-2014, 11:53 geschreven door meester
27-01-2014
agenda 27/1/2014
HALLO wiskunde herhaling: (getallen les68-90) toets T cilinder uitknippen L les86
27-01-2014, 15:24 geschreven door meester
websites voor spreekbeurten
Middelbaar onderwijs ?!?!