Wie ik ben ?
zie je op
mijn andere blog.


Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • Blogmeeting Hechtel
  • Jeepsafari
  • Foto's Tenerife
  • Foto Firenze (Italie)
  • Foto Venetie
  • Foto Venetie
  • Foto Venetie
  • Foto Venetie
  • Foto Venetie
  • de Rots van Gibraltar
  • Toren van Pisa
  • Foto Venetie
  • Foto Venetie
  • Foto Venetie
  • Foto Venetie
  • Foto Venetie
  • Foto Venetie
    Laatste commentaren
  • bezoekje uit zarren (Franske)
        op Blogmeeting Hechtel
  • Birdwatching by ERWIN (Erwin)
        op de Rots van Gibraltar
  • foefelaerke

    21-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto Venetie

    De gondels aan de waterkant met zicht op
    Isola di S. Giorgio Maggiore
    Klik op de foto






    Archief per week
  • 22/01-28/01 2007
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.




    Blog als favoriet !



    Gastenboek
  • Fijne Kerstdagen
  • hertenman
  • bezoekje uit zarren

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek





    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs