Foto
Mijn favorieten
  • Website Familie Decuyper
  • Blog over de bende van Polkovnik
  • Kunstgalerie MixArt
  • De bende van Polkovnik in de Tour de France 2008
  • Zoeken in blog

    Laatste commentaren
  • decuyper (jean paul decuyper)
        op Moorslede en Hooglede
  • filmpje (Fritz Gallein)
        op 30 mei 1959 - Julien Boussier 50 jaar muzikant
  • Hoofdpunten blog polkovnik
  • Tijdssprong
  • Senne
  • Oesje ... weer naar de Middeleeuwen
  • Oei ! UTAH Beach 1944
  • EINDELIJK TERUG !!! Bericht uit Stenen Tijdperk
    Familie DECUYPER
    Geschiedenis van onze familie uit Hooglede en omstreken, van hier en van de overkant
    04-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.30 mei 1959 - Julien Boussier 50 jaar muzikant

    30 mei 1959 - 50 jaar muzikant from polkovnik on Vimeo.

    Een filmpje uit de oude doos ... ter gelegenheid van 50 jaar muzikant van Julien Boussier, broer van mijn grootvader langs moeders kant bij de fanfare "De Verenigde Vrienden" uit Hooglede.

    Het muziek stapt van de markt (bemerk de kiosk) naar 't Hoge via de Kleine Stadenstraat. Vele bekende gezichten, een echt nostalgisch moment. We herkennen o.a. mijn grootmoeder Laura Maes, mijn vader, mijn zuster Christiane en natuurlijk de ganse familie Boussier. Twee jaar later zouden we, waar nu het volk staat toe te kijken (en het veldkanon staat) in een nieuw huis gaan wonen (recht tegenover het huis van Julien Boussier)!

    Op de foto bij de start van de film sta ikzelf in het deurgat van "tante Lieve"(Godelieve Boussier) mijn oren goed dicht te houden ...Verder herkennen we op deze foto Jan Gallein en vrouw Hedwige, zoontje Peter (die dag zijn tweede verjaardag) en mijn vader ...



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    12-12-2008
    filmpje

    leuk om plotseling mijn ouders te zien op een filmpje uit de oude doos! en idd mijn broer Peter was die dag 2 jaar!
    ik herken natuurlijk ook je vader, een aantal boussiers, galleins, mijn "meme" :) ...
    mvg,
    Fritz Sr

    12-12-2008 om 21:49 geschreven door Fritz Gallein





    Foto



    Gastenboek
  • Knap!
  • filmpje
  • hallo!

    Druk op onderstaande knop om het gastenboek te lezen of om een berichtje achter te laten ...


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs