was u een van de velen die de Exit Summer Party mocht
meemaken? En zelfs nog kon navertellen? Dan was u waarschijnlijk ook een van de
gelukkigen die tot het laatst bleef hangen....
Of kon u er om de een of andere reden niet bij zijn? En
hoorde u alleen via via over deze bijzonder geslaagde schoolfuif?
Dan hebben wij goed nieuws voor u. De Exit Summer Party is
helemaal terug.
Same time, same place...
Met andere woorden, de verschrikkelijk dynamische, jonge
ouders van de ouderraad nodigen u dit jaar opnieuw uit voor een leuke,
ongedwongen, pretentie- en complexloze fuif. Met lekker eten, toffe mensen,
veel muziek en nog veel meer drank...De
Exit Summer Party 2. Op ... oktober 2006 in het Dienstencentrum van Schilde.
Meteen een gelegenheid om andere ouders te leren kennen,
juffrouwen op de dansvloer te zien shaken en misschien zelfs oud-leerlingen te
ontmoeten...We weten dat we er vroeg
bij zijn. Maar prik de datum nu al vast. U hebt nog een paar maanden om iets
aan uw conditie te doen.
En zeg nu zelf, er zijn minder prettige manieren om een
positieve bijdrage te leveren aan de school van uw kind. We hadden u ook kunnen
vragen te komen klussen ;-)
De opbrengst van uw uitspattingen die avond gaan integraal
naar de school van uw kind. Zij worden er uiteindelijk beter van.
fascination prijs - overeengekomen door thierry thierry bevestigt deze afspraak nog en vraagt of we
eventueel een voorschot moeten betalen. Deze prijs is inclusief DJ.
Eventueel nog extra kosten voor het licht nadat het optreden van
het groepje voorbij is.
groepje voor 2007 cirque Atomic we gaan hen toch nog eens bekijken en
beluisteren. Als ze in orde zijn en de prijs is OK dan kunnen we hen alvast
boeken voor het volgende schooljaar. thierry vraagt ook nog eens een exacte prijs. En
checkt wanneer we er eens naartoe kunnen.
PS zij treden op op de parkavonden deze zomer o.a. in Lier
wijnegem ZAPT eventueel in het oog te houden voor volgend jaar daar komen
veel verschillende groepjes optredenwww.wijnegemzapt.be
DOEL
navragen aan directie en leerkrachten wat het doel van deze activiteit - INGE
SPONSORING (patricia en diana voor aanspreken
sponsors, ronny voor lay-out presentatie)
Diana en Patricia
hebben echt al hard gewerkt. Zij zullen op de eerstvolgende ouderraad
vergadering hun sponsormapjes klaarhebben.
Daarin zit een uitnodiging (voorlopig van vorig jaar), de
powerpointpresentatie van vorig jaar, een overzicht van de sponsors, enkele
formulieren om te laten invullen, en een blad met handige tips en weetjes, plus
procedure die moet gevolgd worden
Toevoegen op het
contract: indien de sponsor dezelfde dia wenst als vorig jaar
Binnenbrengen ten
laatste op 7/10
Rappels mensen
kunnen dan nog aangesproken worden
Inge
zorgt voor een afdruk van een 30-tal uitnodigingen
Alle informatie
voor de sponsoring wordt gecentraliseerd bij Patricia.
Leveranciers van
de school
Hoofdsponsor
pats spreekt marleen aan ivm Graydon, Inge informeert bij State of Art, KBC
eventueel, Viessman (van echelpoel) anderen?
PROMOTIE (pats
en koen)
Pats
werkt voorstellen voor uitnodiging uit
tegen volgend vergadering.
Inge bezorgt haar hiervoor het materiaal van
vorig jaar.
Koen schrijft een brief die wordt opgenomen in de
nieuwsbrief, deze wordt ook nog afzonderlijk uitgeprint en meegegeven.
Pats zal nadien per e-mail de uitnodigingen/brieven
versturen, naar al de mensen die vorig jaar via e-mail hebben ingeschreven. Dus
ook eventuele oud-leerlingen die vorig jaar werden uitgenodigd.
Affiches deze
moeten klaar zijn tegen het kijkuurtje
Deadline
nieuwsbrief inge doet navraag bij Linda
Koen zorg ook voor een brief voor de oud-leerlingen
OUD-LEERLINGEN (marijke en inge)
Marijke en inge
nemen contact op met gerit
Makkelijkst
werken met aanwezigheidsregisters.
wachten tot na schoolfeest.
volgende vergadering wordt vooral verder gewerkt rond:
INKLEDING van de ZAAL (Ronny)
ETEN en DRINKEN (gerhild) iedereen zoekt voorstellen voor eten op die avond.
Zelfde idee als vorig jaar eerst een hapje en daarna muziek.
eventueel proeven van wijn
volgende
vergadering:6 juni 2006 om 20u15 bij
patricia.
1.wat met concept
Wordt in grote lijnen behouden
we voorzien iets om te eten, maar het zal iets anders zijn dan pizzas
live groepje met aansluitend DJ
cocktailbar of lounge in de kleine zaal met aangepaste muziek
oud-leerlingen was vorig jaar een succes, vraagt wel wat werk, maar gaan we
toch opnieuw doen
naam behouden, mits een wijziging
2.aanduiden verantwoordelijken
·algemene
coördinator Inge(ook lijst voor
helpers)
nieuwsbrief deadline reeds mondjesmaat doorgeven wanneer we deze activiteit
plannen
·administratieve
opvolging ook contacteren van zaal, gemeente ivm drank Marijke (ook bedankbrieven,
verzekeringen)
·sponsors
documentatie bij bezoeken winkels, opvolgen van sponsorlijst, wordt in twee
gesplitst Patricia en Diana doen het opvolgen van de sponsorlijst,
samenstellen van de documentenatiemappen, opvolgen van betalingen van sponsors
belangrijk nagaan wat we doen 100 of ook de mogelijkheid bieden van 50
·zoeken van
hoofdsponsors?
·presentatie
voorbereiden- Ronny
·muziek groepje,
dj, lounge of cocktailbar is een verantwoordelijkheid die door iedereen
gedragen wordt en waar we vlug werk van moeten maken. Thierry coördineert dit
info ivm groepje doorgeven aan hem en dan wordt er bekeken wanneer we op
prospectie kunnen gaan
spirit power op 22/04 Inge gaat en waarschijnlijk ook Gerhild
opzoeken wie er op de parkavonden heeft opgetreden - Thierry
Pats cirque atomic?
·oud-leerlingen - Marijke
inschrijvingsdocumenten of beter nog de aanwezigheidsregisters of een
combinatie van beide
geboortejaar 59 64 -69 -74 -79 84
3.Deadlines of belangrijke activiteiten die op korte
termijn moeten ingepland worden
zoeken van een groepje dringend
4.Actielijst wordt nog aan iedereen bezorgd, per
verantwoordelijkheid opgesplitst
6.geschikte vergadermomenten
er is geen enkele avond waarop iedereen vrij is
volgende vergadering 10/05 om 20u15 bij thierry (heeft reeds een voorraad drank
en chips in huis!!!)
had gisteren er zin in! Omdat mijn printer geen kleur meer kan printen heb ik er een jpeg-bestand van gemaakt zodat ik het hier aan jullie kan laten zien. De kwaliteit is dan wel minder. groetjes Pats
1.wat met concept
live-groepje, iets om te eten, cocktail bar, dj, uitnodigen oud-leerlingen .
afhankelijk hiervan een aantal verantwoordelijken
specifiek thema
2.aanduiden verantwoordelijken algemene coördinator administratieve opvolging ook
contacteren van zaal, gemeente ivm drank catering eten, drinken, cocktails
(inclusief brouwer) inkleding zalen promotiemateriaal, uitnodigingen,
affiches, brieven sponsors documentatie bij bezoeken
winkels, opvolgen van sponsorlijst, presentatie
voorbereiden muziek groepje, dj, lounge of
cocktailbar oud-leerlingen
3.Deadlines of belangrijke activiteiten die op korte
termijn moeten ingepland worden
dit is het eerste bericht op onze blog.
een nieuwe manier om met elkaar te communiceren...
snel, geen overvolle postbussen, informatie blijft bewaard en is ook
beschikbaar voor deze die geen deel uitmaken van onze werkgroep
geen ellenlange berichten meer, met replies, 'reply to all', geen
forwards meer, alle informatie op één plaats te vinden en ook makkelijk
te consulteren als je niet thuis aan je eigen pc werkt,...
kortom, niets anders dan voordelen, nu nog enkel ten volle benutten
en............ we kunnen verder voor ons volgende evenement,.......
Neen, uw blog moet niet dagelijks worden bijgewerkt. Het is gewoon zoals je het zélf wenst. Indien je geen tijd hebt om dit dagelijks te doen, maar bvb. enkele keren per week, is dit ook goed. Het is op jouw eigen tempo, met andere woorden: vele keren per dag mag dus ook zeker en vast, 1 keer per week ook.
Er hangt geen echte verplichting aan de regelmaat. Enkel is het zo hoe regelmatiger je het blog bijwerkt, hoe meer je bezoekers zullen terugkomen en hoe meer bezoekers je krijgt uiteraard.
Het maken van een blog en het onderhouden is eenvoudig. Hier wordt uitgelegd hoe u dit dient te doen.
Als eerste dient u een blog aan te maken- dit kan sinds 2023 niet meer.
Op die pagina dient u enkele gegevens in te geven. Dit duurt nog geen minuut om dit in te geven. Druk vervolgens op "Volgende pagina".
Nu is uw blog bijna aangemaakt. Ga nu naar uw e-mail en wacht totdat u van Bloggen.be een e-mailtje heeft ontvangen. In dat e-mailtje dient u op het unieke internetadres te klikken.