Inhoud blog
  • veel plezier op ons blog
  • kerstmarkt in aachen met vrienden
  • yannick en zijn nieuwe vriendin
  • de zoon van erwin
  • op bezoek bij freddy en lina
  • kleindochters van rachel
  • mijn broers en zusters
  • feest zuster francesca en haar familie
  • motorhome
  • haar dochter brigitte en wim haar vriend
  • motorhome vrienden
  • kommunie femke
  • onze trouwdag
  • reis naar frankrijk normandie
  • vakantie 20007 duitsland reill
  • de twee honden
  • met de zwerfauto in ciny
  • voetbal foto fc de cock
  • mijn moeder
  • het feest van tante nonneken
  • trouwdag van erwin en rachel
  • katamarano
  • trouwdag
  • onze twee hondjes
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • elf
  • foto com
  • http://www.thebirthday.com
  • happybirthdaytoyou.com
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hertenman
    www.bloggen.be/hertenm
    Een interessant adres?
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u_culi
    www.bloggen.be/cat4u_c
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Een interessant adres?
    Blog als favoriet !
    Een interessant adres?
    Blog als favoriet !
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kris
    www.bloggen.be/kris
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    eddyvan
    www.bloggen.be/eddyvan
    Startpagina !
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Hoofdpunten blog erwin1954
  • op reis naar normandie
  • vakantie duitsland
  • onze camper van erwin en rachel
  • Proficiat!
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    eddyvan
    www.bloggen.be/eddyvan
    de goede jaren erwin en rachel en zwerfauto
    familieleven
    29-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.veel plezier op ons blog

                     welkom op ons blog 


                    erwin    &    rachel


               

    29-09-2009 om 17:51 geschreven door zeroman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kerstmarkt in aachen met vrienden
    met craig en gerry op de kerstmarkt in aachen





    29-09-2009 om 17:51 geschreven door zeroman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.yannick en zijn nieuwe vriendin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    29-09-2009 om 17:34 geschreven door zeroman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben deckers erwin
    Ik ben een man en woon in sint niklaas (belgie) en mijn beroep is arbeider.
    Ik ben geboren op 25/01/1954 en ben nu dus 70 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: voetbal.

    Archief per maand
  • 09-2009
  • 04-2008
  • 02-2007

    welkom op ons blog bij rachel en erwin
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     



    Welkom op mijn blog!
    rachel lyssens en erwin deckers zijn getrouwd op 08-06-2002 rachel heeft een dochter en ik heb een zoon elk uit ons eerste huwelijk houden er ook nog 2 honden op na een lasa apso en een chihuahua haar dochter is getrouwd en heeft twee kinderen, femke en marieke mijn zoon woont tesamen met brit zijn liefje wij houden van fietsen en wandelen in de ardennen mijn vrouwtje kan goed koken en maakt lekkere dingen
    Archief per week
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u
    www.bloggen.be/cat4u
    Zoeken met Google




    Foto

    Foto

    Foto

    hartelijk welkom op het blog van erwin en rachel uit sint niklaas
    Welkom op mijn blog!
    hartelijk welkom op het blog van erwin en rachel uit sint niklaas
    hartelijk welkom op het blog van erwin en rachel uit sint niklaas
    Foto

    Zoeken met Google



    Foto

    Foto

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • eten en drinken
  • restaurants

  • Blog als favoriet !

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs