Inhoud blog
  • pasen ♥
  • pasen
  • opnieuw een paar gedichten
  • hoi ik leef nog
  • manga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    mijn gedichten
    heel veel gedichtjes
    sommige komen van internet andere heb ik zelf gescreven hier komen allemaal heel veel gedichten op te staan
    25-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.opnieuw een paar gedichten
    hey hey hey hey hey hey hey hey iedereeen
    alles goed ???ik hoop het van wel
    en ik heb voor jullie een paar nieuwe gedichtjes :)


    1. rozen zijn rozen
    ze doen soms iemand blozen
    ik ben een dichteres
    dus wens me succes


    2.ik ben stapelgek op jou
    ik sta nu in de kou
    rozen zijn rood
    viooltjes zijn blauw
    ik hou super veel van jou


    3.je bent misschien stoer
    ik lig op de loer
    je krijgt me niet klein
    en dat vindt ik fijn :)



    4. fijn dat je dit las
    ik zit nu niet in de klas
    ik moet nu gaan
    en ik eet graag een banaan


    oke dit waren mijn nieuwe gedichtjes
    -x- jes
    erica :)

    25-03-2013 om 19:20 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    19-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoi ik leef nog
    srry dat ik al tijden geen berichten meer de wereld heb in gestuurd
    maar het leek egt alzof ik dood was
    en nu ga ik jullie ff weer op de hoogte brengen
    1. ik heb lenzen :) alleen mijn rechterlens is gescheurd (oepsie)
    2. iemand heel speciaal heeft me toegevoegd
    3. ik ben al meer van mijn velregenheid af
    4. het leek soms alzof ik dood was
    5. ik ben een tijdje ziek geweest en lag bijna dood in de zetel :(
    6. ben volop aan het leren voor mijn exames
    7. ben op project week geweest
    8. mijn exames komen eraan
    9. HET SPIJT ME EGT SUPER MEGA HARD DA IK DE AFGELOPEN WEKEN NEITS GESCHREVEN HEB EGT SORRY DAAR VOOR MAAR IK LEF NOG HOOR MENSEN

    euhm owja
    lysm k...... ik hoop/wou dat je eht wist je hetb gwn heel mijn hart gestolen er gaat geen dag voorbij of ik denk ni aan u ik wou da ge dit kunt leze want ik hou ziels veel van u maar ik durf eht ni te zegge via chat ,fb ,recht in u gezicht ,...... want daar ben ik veel te verlegen voor en als ik nog maar eits tege u zeg via chat op fb  zeg dan gebeurt er al eits met mij
    ik hou gwn ziels veel van u en ge betekent meer voor mij dan ge kunt denke dankzij u ga ik graag naart school enzo en altijd wnr ik u zie maakt mijn hartje een sprongetje jij betn de zon in mijn leven jij bent zo'n vrolijke ,grappige ,coole, ........ jongen :)
    ik hou gwn ziels veel van u en heel de wereld mag eht weten want het kan me niks schelen ik wil da ge mij kent zoals ik egt ben helemaal neit verlegen . ik ben een meisje dat een beetje heel erg gek ,grappig ,gestoord is ,en waar je altijd lol mee kunt hebbe, maar ik ben ook iemand die altijd voor u klaar staat en u aant lache maakt :) ik wou dat je die ik va mij te zien kreeg :)
    maar eht leven is zoals het is
    en dit was het voor nu

    grtjes  erica (hc)

    19-03-2013 om 20:20 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    01-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.manga
    hey eidereeen
    srry
    weet de laatste tijd geen nieuwe gedichtjes meer :(
    snik snik snik snik
    oke genoeg gehuilt
    want dankzij een vriendin heb ik ontdekt dat ik
    eigenlijk heel mooi kan tekenen:)

    jeej ik heb wel een paar talenten jippie
    en ik vindt ze eindelijk

    jullie kunnen warschijnlijk niet volgen
    dus dankzij een vriendin heb ik manga ontdekt
    zij kan dat heel mooi tekenen
    en ik heb 1 ding overgetekent en dat is kei mooi geworden :)
    alleen snap ik neit hoe ge aan zoiets begint
    maarja

    owja en ik ben ook nog aan eht sparen voor eits
    en ik krijg het warschijnlijk van mijn ouders :) :) :) :)
    voor € 100  heb ik alle leuren
    :)

    misschien scan ik er enkele in en zet ik ze op mijn blog

    ok dit was het-xxx- erica
    (ik ga gwn weer zoals vroeger op mijn blog chrijven maar dan emt gedichtjes , en tekeningen enzo )

    01-03-2013 om 19:23 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    24-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht
    hey iedereen hier is weer een gedichtje 

    dichten doe ik graag
    het is helemaal geen plaag
    maar ik dan wel?
    hier is geen bel
    er zweven zoveel vragen door mijn hoofd
    alles is precies uitgedoofd
    waarom leef ik dan nog?
    mijn leven is een en al bedrog

    ok ik ben weer helemaal leeg 
    srry iedereen :'(
    ly
    en tnx dat jullie allemaal mijn blog lezen :)

    (srry =sorry)
    (ly=love you)




    24-02-2013 om 09:03 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    20-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedichten ♥
    hey eidereen de naam van mijn blog is vernaderd
    nu heet hij mijn gedchten in plaats van mijn leven dus mijn blog komt vol te staan emt gedichten
    owja 1. er kunnen gedichten van internet opstaan
    2. van mezelf
    3. gedichten die jullie mij doorsturenvia mal (e-mail mij knop aan de rechterkant van eht scherm)
    4. van mijn vrienden :)


    dus
    ik ga nu zo te werk
    1. een voorstukje (met hey enzo en eht is helemaal aan eht begin duuh)
    2. dan gwnwat exstra neiuws (dit dus)
    3. mijn gedichten (ja dat zijn dan gewoon gedichten)
    4. eht einde (met daag eidereen en dan eventueel nog andere dingen

    oke  dan nu enkele gedichten

    1. geef mij je hand
    geef mij ze allebij
    en zeg dan heel even
    dat je neit kunt leven
    zonder mij

    ok ik ga stoppe
    tot de volgende keer
    grtje erica
    (ps om naa rmijn blog te gaan is nog steeds eht zelfde)

    20-02-2013 om 20:51 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedichten :)
    hey eideren srry dat ik alweer ff neit geschreven ehb maar eht si de meoite want hier zijn weer neiuwe gedichten

    1. er zwemmen genoeg vissen in de zee
    daar ben ik niet mee
    ik ben natuurlijk gwn verliefd
    en ik zeg nu alsjeblieft
    voeg me plz toe
    ik ben eht wachten helemaal moe
    je vind gamen en voetballen tof
    en ik ben helemaal geen prof

    2.liefde is mooi
    het is geen rotzooi
    het maakt me blij
    het zit in jou en mij
    liefde is grappig
    het is ook heel erg sappig
    leifde is zoals magie
    en dit heet poëzie

    oke dit zijn 2 gedichtjes
    tot de volgende keer

    16-02-2013 om 19:35 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    12-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn
    hij voegt iedereen toe zelfs een vriendin van mij 
    dankzij haar is het begonnen .
    hij voegt haar op 1.2.3 toe en ik ik zit al van vrijdag/zaterdag te wachten 
    het is gwn ni meer normaal 
    ik ben smoor op hem tot over mijn oren 
    pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ni leuk helemaal ni leuk maarja 
    het leven si zoals het is 

    (gwn= gewoon  ni =niet)

    -xxx- erica

    12-02-2013 om 21:06 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.-hoi-
    hey sorry dat jullie paar dagen neits van mij gehoort hebben maar hier komt een verslag van de afgelopen dagen
    (ook van donderdag en daar begin ik mee)

    donderdag : wereldag ,Brussel
    hey wij moesten dondardag heel vroeg op school zijn (om 07.30)
    iets daarna stapten wij met zijn allen de bus in en gingen we richting brussel
    ik en eenv riendin van mij hebben spelletjes opd e gsm gespeeld , muziek beluistert , gepraat ,.....
    we hebben zeker een uur gereden .
    en eindelijk we zijn aangekomen we werden in 2 groepen gesplits (ik zat gelukkig bij mijn vriendin)
    we zijn naar brussle noord (denk ik ) geweest
    naar de asielszoekers op zich heel intresant we hebben verschillende gebouwen gezien
    dit was s'morgens (vanaf 09.00-09.30u))
    na het eten hebben we een getuigenis in het engels kegregen (ik kan bijna gene engels)
    maar gelukkig snapte ik er een groot deel van en er werd op eht bord geschreven en de leerkrachten vertaalde af en toe eits
    na de getuigenis gingen we dansen , toen is eht veranderd in boksen maar toen hebben we zelf verdedeging gedaan
    en waneer  mijn vriendin mij moest neerleggen legde ik haar neer en omgekeerd dus dat was kei grappig
    om half 4 zijn we dan richting de school terug gegaan en ons koffer stond toen open + we zijn langs het belgisch koningspaleis gerden ,eits na 5 uur zijn we op eht school aangekomen

    het was een kei leuke dag in brussel
    normaal ging ik die avond een verslag schrijven maar ik moest toen gaan turnen (toestelturnen)

    vrijdag
    vrijdag was het een gewone schooldag
    zonder vele adnere dingen buiten dat eht na de laatse bel vakantie was :)
    en toen wou ik ooks chrijven maar had ik geen zin

    zaterdag
    zaterdag was het klj wc-papierslag
    we zijn uitverkocht :)
    en we moesten om 09.00 uur aan het lokaal zijn
    s'middags hebben we toen hotdogs gegeten en schocomelk gedronken
    en daarna zijn we teug om de tractors gesprongen env erder wc-papier gaan verkopen
    maar zaterdag was ik te meo om te schrijven (heel de dag in de kou wc-papier zitten verkopen)
    dus ja sorry daarvoor
    zondag was het een gewone dag zonder eits speciaals alleen had ik toen ook geen zin om te bloggen en daarom is eht op vandaag
    maandag 11/02/13 (denk ik)
    en dondardag is eht valentijn:) :) :)
    en ik ga het overleven halelua
    oke dit was het -x-x-x-x-x-x-x
    van my

    owja nog een tip als je met iets zit
    1.stuur dan een mail naar jezelf (werkt egt)
    2. stuur via dit blog (e-mailmij knop) een mailtje naar mij  en zeg dan gewooon alles wat je kwijt wilt
    hopelijk ben je er nog eits mee

    11-02-2013 om 19:29 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    06-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn
    hey iedereen
    sorry dat dit berichgt zo laat komt maar
    ik beloof jullie 1 ding
    morgen krijgen jullie uitgebreid verslag van mijn uitstap naar brussel

    ik heb morgen werelddag  en ik ga naar brussel samen met een vriendin
    en voor die lieve vriendin
    1. je verpest mijn leven niet
    2. ik hou van je (vriendschappelijk)
    3.ik haat je neit
    4. je bent geen trol /heks/.. maar dat is vriendschappelijk net zoals jij mij bitch en trut noemt
    5. je luijkt voor geen emter op mij broer

    en eidereen morgen krijgen jullie een uitgebreid verslag van mij uit brussel hoe het was enzo
    -x-x-x-x-x-x-x-x- van my

    06-02-2013 om 20:31 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    30-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hey hey
    hey eidereen hier is weer een berichtje sorry dat jullie zo lang meosten wachten maar eht si de moeite waard
    want ik heb weer een paar neiuwe gedichtjes enzo
    hier is nmr1.
    rozen zijn rood
    viooltjes zijn blauw
    ik dacht dat feeën niet bestonden toen zag ik jou

    nmr2
    ik ben een feeks of een hrks
    ik heb geen s*ks
    ik ben een trol
    en ik leeef in een afgesloten hol

    nrm3
     zwanen zijn mooi en elegant
    we leven in een verij land
    parijs is de stad van romantiek
    en ik doe geen atletiek

    ze zijn misschien raar maar ze schrijven mijn gevoel
    en ik voel me soms egt alleen
    maarja ik heb bijna een week overleefd
    met veel hoi 's enzo en irritante vragen
    en met bijna een uitvlieger
    en bijna met scheldwoorden
    maar iks ta sterker in mijn schoenen dan anders
    ik weet wat ik wil
    ik wil duidelijkheid en ookal kwets het me ik heb er recht op
    ik wil niet meer al de rest van heeeeeeeeeeeei h (afkorting mijn naam)
    zo irritant
    maar ja ik laat mij ni doen
    ik ben niet meer verlegen als ze me uitlokken dan
    krijgen ze ni de verlege stille mij maar
    de ik die op haar strepen sta en die duidelijk heid wil alleen vraag ik mij af hoe want mijn verlegenheid zit wel een beetje in de weg
    maar ik bens terker dan ooit en die eene leive vriendin laat mij toch gwn uitvliegen dan zien ze de andere kant van mij
    dan ben ik ni meer verlege dan kan eht mij ni meer schelen zijn reactie en dan is het nog een normaal gresprek en ni zoals vorige week donderdag
    laat mij gwn doen ik weet wat ik doe en ik heb het al eerder gedaan bij eimand ook zoals die eene leuke jongen dus
    lieve lieve lieve aardige super toffe vriendin laat mij doen en je zult zien dat eht goed komt en het zou leuk zijn als het er is uit komt da ze mij niet in den boom kunne jage
     oke en aan al de rest wens me succes en duim voor mij
    grtjes erica (hc)

    30-01-2013 om 18:51 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.up 2 date
    hey iedereen sorry dat ik donderdag en vrijdag niet geschreven heb 
    maar donderdag kan ik nooit iets erop zetten want dan moet ik gaan toestelturnen 
    en soms weet ik niet hoe ik iets moet vertellen ofzo

    bijna iedereen weet (als je mijn blog altijd leest) weet je dat ik verliefd ben 
    awel ik hoop al zolang op een gesprek en donderdag had ik het gesprek  alleen liep het niet zoals ik gehoopt had
    hij zei  hey en ik zei hey terug en daarna klapte ik dicht 
    pfffffffffffffffffffffffffff ik vraag mij af of ik dit school jaar nog overleef 
    en voor gedichten dag ga ik en een vriendin misschien zingen 
     vandaag zaterdag 26/01/13 
    had ik gewestspel  het was opzich wel leuk maar ik heb al leukere dingen gedaan 
    en we hebbe nadien warme chocomelk gedronken kei leuk 
    en ik vraag mij af of ik dit jaar overleef ??????????????????????????????????????????
     jullie komen het hier warschijnlijk te weten 

    -x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    my  





    26-01-2013 om 18:40 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hello
    hey iedereen sorry dat het zoalng gelden is
    moest ff nadenken
    pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
     wat haat ik mijn leven soms hard
    gemarteld worden in de kals en diegene die mij martelen weten het neit
    ben te verlegen om te zeggen dat ik ook op die jongen ben
    ben helemaal neit knap
    en ikw eet neit wat ik moet doen
    delukkig is etr nog 1 passie van mij waar ik me helemaal open bloei (met mijn blog antuurlijk ook)
    en dat is zingen als eht kon zong ik hier nu wnr ik dit schrijf op de fiets waar mijnv rienden bij zijn in de klas in de gang waneer hij voorbij loopt
    en dan natuurlijk gewoon tekst die ik uit mijn uim zuig (niet letterlijk)
    of gwn liedjes van youtube ofzo
    i love  die eene leuke jongen  , zingen en bloggen natuurlijk
    ik ben stepelgek helemaal gek stapelgek op jou
    op je mooie ogen en op je lach
    ik hou gwn zoveel van jou
    met 1 blik en lach smelt ik bekan
    ik hou super veel van jou ik ben smoor op jou

    ik hou gwn zoveel van jou en ik wou dat ik het aan jou kon laten merken en aan  de rest van de klas
    4 van  de12 weten eht dat ik en een meisje van mijn klas op de zelfde jngen zijn
    pfff kon ik het hen maar duidelijk maken op 1 of andere manier

    -x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-xx--x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x---x-x-x-x-x-x-x-x-x--x-x-x-x-x-x-x-x-x-x- van my

    23-01-2013 om 20:20 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    18-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heeeeey
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey iedeeen
    we hebben een super leuke taak voor mode gekregen
    de taak heet ontwerpen en we hebben 4 modellen gekregen waar we eits op mogen ontwerpen kei leuk

    owja nog een paar mededelingen
    op 31/01/13 is het gedichtendag (in belgie dan toch) en eht thema is muziek
    op 7 februari ga ik misschien naar brussels en daar krijgen jullie ook een samenvatting van
    euhm na de krokus vakantie meot ik een week geen les want dan heb ik project week
    ook veer een samenvatting van
    en meer weet ik niet
    -x-x-x-x- van my

    18-01-2013 om 18:59 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een berichtje
    hey iedereen
    sommige zeggen dat ik mijn blog over mode ofzo moet doen
    maar het is toch mijn blog????
    en ik wil mensen helpen dus als er probleempjes zijn mag je eht altijd tegen me zeggen via e-mail mij of gastenboek
    en ik reageer altijd terug (het kan wat later zijn want ik meot soms nog wat info enzo gaan zoeken)
    maar ik help egt met alles met leifdes verdriet , liefde , eetstoornissen ,............
    -x-x-x-
    van my (sorry voor eht korte berichtje heb neit veel te zeggen

    16-01-2013 om 18:32 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    14-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn
    hey eidereen sorry voor de spel fouten maar ik typ heel snel en ikv ergeet soms mijn blog na te lezen egt sorry
    en ik heb een super geweldig klasje alleen haat ik eht soms
    er word zwaar gepest en geroddeld in mijn klas helemaal niet leuk
    er zijn leukere dingen het is egt niet gezellig want we zijn geen klas maar 2 groepen
    en die groepn zijn dan soms nog is onder verdeeld egt ni leuk
    pffffffffffffffffffffffffffffffffff
    pesten en rodelen eht laagste wa ge kunt doen
    oke ni eidereen vind dezelfdde persoon leuk in 1 klas maar dan nog
    we zijn een klas en het is helemaal geen gezellige klas
    maar bo het is zoals eht is en we maken er het beste van dit jaar
     
    als er iemand tips heeft om mijn klas te overleven dan zijn ze altijd welkom
    en als jullie meteen probleem zitten zijn jullie problemen ook welkom
    stuur dan gewoon een e-mail
    (knop e-mail mij ) en dan help ik je
    en misschien komt je bericht hier dan op
    veel plezier nog -x-x-x-van my


    14-01-2013 om 20:10 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    13-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leven wrm??
    hey iedereen
    mijn elven si helemaal enti simpel
    en daarnet van een jongen zijn hart opnieuw gebroken
    sorry er is maar 1 jongen in mijn leven
    en ik ben gwn kei verlegen ik durf ni op hem aftestappen
    en soms heb ik eht gevoel dat neimand me begrijpt
    soms hoor ik van mensen wrm ben je een blog gestart awel dit is mijn reden
    omdat ik gwn kei verlegen ben , ik zit vaak met emzelf in de knoop
    en ik voel me helemaal alleen op de wereld
    dit blog is neit zomaar een blog maar een dagboek voor me
    en ik meot dingen van me afschrijven
    en het boet me neits wat mesnen ervan vinden
    het is mijn leven mijn blog
    met mijn karakter en hier zit mijn hart en ziel in
    soms waneer ik berichten schrijf meot ik huilen
    en bijna elk bericht is met muziek geschreven want dan concentreer ik me beter
    ik ben blij dat jullie mijn blog lezen
    en daarom heet mijn blog ook mijn elven
    omdat eht mijn leven is
    hier is een gedicht
     aleen helemaal alleen
    met neimand om me heen
    verdriet heel veel verdriet
    en dit is geen lied

    ik voel me gwn helemaal alleen opd e wereld neimand is zoals mij en ik wil graag emsnen helpen

    -x-x- van jullie (droevige) blogschrijfster erica


    13-01-2013 om 17:03 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn
    hey iedereen
    alles goed????????????????
    met my wel
    en ikw eet neit wat ik meot zeggen
    maar ik verveel me
    pfffff
    ik zal even zeggen van wie ik fan ben (muziek) katy perry rihanna avril lavinge en lady gaga
    en ik ga proberen om mijn blog populair te maken
    ookal weet ik niet hoe
    want ik ben gwn veel te verlegen
    maar we zijn goed bezig
    ja jullie mijn bloglezers zijn nu tot mijn leven betrokken
    en mijn blog is misschien niet zo intresant
    ik steek er wel mijn ahrt en ziel in
    en ik maak dit blog met veel plezier
    alleen zit ik de laatste tijd emt mezelf in de knoop
    ik wil vanalles doen alleen weet ik neit hoe
    maar het gaat lukken ik geneit elke minuut van mijn leven want ik weet dat het rap gedaan kan zijn

    en nu hup mensen zoeken die mijn blog willen lezen enzo

    -x-x-- van my
    ♥ ♫ ♪   ☺

    13-01-2013 om 16:34 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    12-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoi
    hoi iedereen
    gisteren is met serren op de dansvloer
    kevin van de perre gewonnen :)
    en vandaag had ik bevroren tenen (van de klj)
     dit gedichtje is van eenv riendin en neit persoonlijk opnemen aub

    rozen zijn rood
    viooltjes zijn blauw
    ik dacht dat draken neit bestonden maar toen zag ik jou


    en
      dit is ook grrappig

    hij: ha eindelijk ik heb zo lang hier op gewacht.
    Zij: Wil je dat ik wegga?
    Hij: NEE. Ik durf er niet eens aan te denken.
    Zij: Hou je van me?
    Hij: Natuurlijk. Met heel mijn hart!
    Zij: Heb je me ooit bedrogen?
    Hij: NEE. Waarom vraag je me dat?
    Zij: Wil je me kussen?
    Hij: Elke keer als ik de kans krijg!
    Zij: Zal je me ooit slaan?
    Hij: Ben je gek? Zo’n iemand ben ik niet!
    Zij: Kan ik je vertrouwen?
    Hij: Ja.
    Zij: Schat!
    Nu van onder naar boven.

    ok dit was het
    daag

    12-01-2013 om 18:53 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    09-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn
    hey iedereen
    jullie kennen mij nog niet zo goed en jullie weten alleen maar wat er gebeurt in mijn leven
    hier is speciaal voor jullie een 'paspoortje'

    blog-naam erica (erica23)
    leeftijd :13
    hobby's : toestelturnen , acrogim , ontwerpen , klj , bloggen , lezen , schijven , dichten ,....
    wat info over mij :ik heb een bril en blokjes
    ik ben blij zoals ik ben en ik heb heel veel hobby's en toch geraak ik altijd klaar voor school
    ik toestelturn op donderdag avond en daarom kan ik op donderdag nooit op mijn blog schrijven
    ik ben dol op geschiedenis en ben gefacineert door oudheid ,middleeewen nieuwe tijd en nieuwste tijd
    en ik wil iedereen bednakendie mijn blog bekijkt

    en nu nog een beetje neiuws uit mijn dagelijkse leven
    ik heb vandaag acro gedaan en ik ben leniger dan voor de vakantie (heb bijna niets gedaan in de vakantie)
    ik heb een super toffe dag achter de rug
    en dit was eht zo'n beetje want ik heb neit veel te vertellen
    owja soms maak ik lange teksten en soms korte
    want soms heb ik veel te vertellen en anders niet
    en ik probeer er altijd eits leuks van te maken dus
    alle tips enzo zijn welkom
    -x-x-x- erica
    en sorry voor de typ fouten

    09-01-2013 om 20:36 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn
    hey eidereen wat jullei nu gaan lezen
    daarbij gazan jullie denken oei ze heeft precies een rotdag gehad maar lees dan plz verder want je zult verbaast zijn

    dus ik heb mijn duim, wijsvinger en ring vinger pijngedaan ben bijna op de grond gegaan
    heb mijn brooddoos en portomonee  laten vallen . heb een kei drukke dag achter de rug me teen klas genoot

    en toch heb ik een
    super toffe leuke dag achter de rug

    en nu denken jullie wtf

    en dat mag en ik zal eht uit leggen
    het was vandaag leuk opdat ik deze morgend mijn cruch zag
    onder de speeltijden onder de middag in de gang
    en we hebben allebij op dinsdag orde
     en dankzij een vriendin heb ikd e botsing die ik zo lang al wou neit gehad
    maar hij heeft ozoo mooie donkere ogen
    ikn  ben stapel verleifd en na schoolk heb ik ook gezein en toen viel ik bijna

    het was vandaag een super toffe dag
    en ik zou eht leuk vinden als :
    -je eens een mailtje stuurde ( rechter kant 2de vakje druk op knop e-mail mij en dan kun je me normaal e-mailen)
    -in mijn gastenboek schrijft (rechterkant onder e-mail mij )
    - aan eidereenv ertelt hoe geweldig leuk mijn blog wel niet is (vertel het aan ej familie vrienden kenissen vijanden aan iedereen)

    en samen brengen we dit blog groot ik zou het leuk vinden als jullei zeggen wat jullei van mijn blog vinden en dat kan op verschillende manieren
    alvast bedankt (ik gebruik mijn creativiteit en ik zoek naar originele manieren)

    en dit is allemaal welkom:
    - tips om mijn blog groot te krijgen
    - yt filmpjes , berichten , alles wat ik in mijn blog kan gebruiken
    -fan-mails ,.........
    -tips voor leuke websites enzo
    -bijna alles is welkom

    EN ZONDER JULLIE WORD DEZE FANTASCHTISCH LEUKE BLOG NIET BEROEMD
    -xx- van erica
    (foto's zijn ook altijd leuk)
    hier enkele leuke foto's

    Heb je moeite met het kiezen van een goed voornemen? Hier is eentje: zorg dat je in 2013 àltijd Smiths in huis hebt. Zo heb je altijd een excuus voor een feestje!           




        
                                       Press "LIKE" if you'd hit C4.








    oke dit was eht tot morgen love you en tnx voor alle hulp

    08-01-2013 om 20:32 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    Archief per maand
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs