Foto
Inhoud blog
  • elke bij moeke
  • Kaartjes
  • 9de Verjaardag
  • Nieuwjaar aan zee
  • Spelen met Bram
  • Kunstacademie
  • 3de leerjaar
  • In De Panne
  • MIJN VRIENDIN JINTE EN IK
  • Bram
  • BABYBEZOEK
  • Grote zus ELKE en kleine broer BRAM
  • kLEINE BROER BRAM LACHT AL VEEL
    agenda

    24-1-11 mama (36) 3-2-11 papa (39) 24-2-11 ike!!!!(11) 26-2-11 broer (3) 4-3-11 moeke (61) 12-6-11 metje (39)

    ik ben trug !!!!!
    Zoeken in blog

    paarden love
    Elke Van de Voorde
    10-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spelen met Bram













    08-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunstacademie

    HOUTSKOOL






    01-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3de leerjaar
    Ik zit bij juf Lieve






    26-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In De Panne

    Dit is een speciaal berichtje van aan dezee.

    Wij zijn aan de zee in De Panne en nu denk je misschien: " In De Panne?"
    We zitten hier in een tof appartement en we hebben meegedaan aan een zandsculptuur wedstrijd in Oostduinkerke.


    18-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN VRIENDIN JINTE EN IK
    Jinte (mijn vriendin) en ik kennen elkaar al 3jaar. Wij turnden allebei en we zijn allebei gestopt. We zitten ook op de zelfde school en onze mama's zijn ook vriendinnen. Ze zijn verpleegsters. (Jinte en ik zijn 2 handen op 1 buik)












    14-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bram
    Bram eet groentenpap, slaapt veel, ligt op zijn buik en lacht al veel en dat is zooooooo schattig!












    30-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BABYBEZOEK
    We hebben veel bezoek gekregen van vrienden en vriendinnen

    William


    Emily-Charlotte


    Michelle


    Jelko Maes



    26-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grote zus ELKE en kleine broer BRAM
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op 26 februari 2008 werd mijn broertje BRAM geboren.
    Wat een feest!
    Het was wel fijn om een broertje te krijgen maar ook niet fijn.
    Nu geven ze zoveel aandacht aan mijn broer en ik denk dat ze mij niet meer zien staan. Het is ook wel fijn om met hem te spelen en hij lacht veel.
    Maar nu op 26 mei is mijn broer 3 maanden oud, of jong

    27-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kLEINE BROER BRAM LACHT AL VEEL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het maken van een blog en het onderhouden is eenvoudig.  Hier wordt uitgelegd hoe u dit dient te doen.

    Als eerste dient u een blog aan te maken- dit kan sinds 2023 niet meer.

    Op die pagina dient u enkele gegevens in te geven. Dit duurt nog geen minuut om dit in te geven. Druk vervolgens op "Volgende pagina".

    Nu is uw blog bijna aangemaakt. Ga nu naar uw e-mail en wacht totdat u van Bloggen.be een e-mailtje heeft ontvangen.  In dat e-mailtje dient u op het unieke internetadres te klikken.

    Nu is uw blog aangemaakt.  Maar wat nu???!

    Lees dit in het volgende bericht hieronder!





    Zoeken in blog


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Rondvraag / Poll
    juf of meester
    juf is leuk
    meester is leuker
    geen van bijde school weg
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs