|
Vandaag was mijn tweede dag bij APF Autoparts en het verliep
niet allemaal van een leien dakje. APF Autoparts is met het hele bedrijf
overgestapt van operator Base naar Proximus. Verantwoordelijke Ann De Schrijver
die de overstap regelde, had aan Proximus gevraagd nog 3 weken te wachten met
de veranderingen omdat de bedrijfsleider vandaag naar Afrika vertrok. Het zou
dus erg ongelegen komen.
Deze morgen was zij tot de vaststelling gekomen dat Proximus
de overschakeling toch had gedaan, als gevolg bedrijfsleider Jürgen Sonck zat
op het vliegtuig met een gsm waarvan het netwerk niet meer werkte. Door deze
problemen met Proximus en het zoeken naar een oplossing, had ik dus niet veel
om handen. Van half 9 tot 9 uur heb ik de nieuwe simkaartjes gekoppeld aan het
juiste telefoonnummer en bezorgd aan de personen voor wie ze bestemd waren. Na
de korte wandeling door het bedrijf lag er terug een pakje aflevernotas op mij
te wachten, deze heb ik gesorteerd en geklasseerd in de juiste stapel.
Van 10 tot 11 uur heb ik aankoopfacturen gekopieerd die ik
nodig heb voor de GIP opdrachten. Toen ik daar mee klaar was, heb ik een
bezoekje gebracht aan Wim voor het organigram, ik heb deze dan ook aangepast
zodat het weer recent zou zijn.
Ondertussen was het dan al 12 uur en had ik mijn half uurtje
pauze.
Van half 1 tot half 2 had ik niet meteen een opdracht door
de problemen met de Proximus, er moest een oplossing gezocht worden. Aangezien
de baas te laat was ingechecked op de luchthaven en meer dan de helft van zijn
bagage moest achterlaten in Zaventem, ging het er nogal hectisch aan toe.
Om 14 uur heb ik dan de rest van mijn documenten verzameld,
ik heb deze opgezocht in het systeem Briljant en daarna ook afgeprint. Daarna
heb ik de rekeninguittreksel van 2014 van ING ingebonden en in een doos gelegd.
Om 16 uur mocht ik meevolgen met Tom, hij zou de openstaande
facturen overlopen, bij de facturen waarbij de vervaldag verlopen was ging Tom
de klanten die nog niet betaald hadden een herinneringsmail sturen voor
betaling.
|