 |
|
24-03-2016 |
5B - Vrolijk Pasen! |









24-03-2016 om 17:00
geschreven door de leerkracht
|
|
20-03-2016 |
6A - Gezellig samen 'sober' tafelen voor Broederlijk Delen |





20-03-2016 om 16:51
geschreven door de leerkracht
|
|
19-03-2016 |
Sober maal |
Heerlijke soep, lekker vers brood en samen lachen. Top!!



19-03-2016 om 11:46
geschreven door de leerkracht
|
|
18-03-2016 |
Sober maal 5A |


18-03-2016 om 18:23
geschreven door de leerkracht
|
|
|
Meli bezoek 5A (deel 2) |

















18-03-2016 om 18:12
geschreven door de leerkracht
|
|
|
Meli bezoek 5A |

















18-03-2016 om 18:10
geschreven door de leerkracht
|
|
|
5B - Sober maal |











18-03-2016 om 13:51
geschreven door de leerkracht
|
|
|
Sobermaal in 4B. |








18-03-2016 om 12:43
geschreven door de leerkracht
|
|
03-03-2016 |
Zout? Zoet? Zuur? Bitter? Laat je niet vangen! 3B |










03-03-2016 om 08:44
geschreven door de leerkracht
|
|
26-02-2016 |
4B schrijft een brief... |





26-02-2016 om 00:00
geschreven door de leerkracht
|
|
|
4B schrijft een brief... |











26-02-2016 om 00:00
geschreven door de leerkracht
|
|
19-02-2016 |
Kunstige derdeklassers! |










19-02-2016 om 00:00
geschreven door de leerkracht
|
|
05-02-2016 |
Carnaval in 5A ! |

















05-02-2016 om 19:22
geschreven door de leerkracht
|
|
|
Carnaval in 3a! |





05-02-2016 om 13:15
geschreven door de leerkracht
|
|
|
Carnaval! |






05-02-2016 om 12:46
geschreven door de leerkracht
|
|
|
Carnaval! |

















05-02-2016 om 12:45
geschreven door de leerkracht
|
|
|
5B - Smullen van de pannenkoeken mmmm! |












05-02-2016 om 12:40
geschreven door de leerkracht
|
|
29-01-2016 |
5A op interview in woon -en zorgcentrum Sint-Bernardus |





29-01-2016 om 17:24
geschreven door de leerkracht
|
|
28-01-2016 |
Merlot op bezoek! 3B |















28-01-2016 om 15:40
geschreven door de leerkracht
|
|
27-01-2016 |
Journalisten van 5B - interview in het rusthuis |








27-01-2016 om 10:53
geschreven door de leerkracht
|
|
|
|
 |