Inhoud blog
  • Werkplekleren dag 5
  • Werkplekleren dag 4
  • Werkplekleren dag 3
  • Werkplekleren dag 2
  • Werkplekleren dag 1
    Zoeken in blog

    Werkplekleren

    26-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werkplekleren dag 5
    En ook op mijn laatste werkdag moest ik eerst de post sorteren en hem daarna rondbrengen. De facturen afdrukken en in de juiste mapjes steken was ook weer 1 van mijn taken. Daarna kreeg ik de tijd om wat GIP-opdrachten te maken. Na de middag mocht ik terug naar de boekhoudafdeling om papieren te klasseren. Ook moest ik de brieven en pakjes voorzien van een postzegel om te versturen daarna. Later mocht ik Valerie nog helpen met het ingeven van ziektebriefjes. Op het einde van de dag had ik pralines mee voor iedereen om hen te bedanken dat ik er een week mocht helpen. 😊

    26-10-2018 om 17:26 geschreven door Dina Van de Weghe  


    >> Reageer (0)
    25-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werkplekleren dag 4
    Vandaag begon ik de dag opnieuw op 8 uur met het afdrukken van de
    facturen, het sorteren van de post en het rondbrengen ervan. Daarna
    mocht ik wat documenten klasseren, terwijl ik bezig was aan het
    klasseren kwam mijn papa mij halen (die daar ook werkt) om samen naar
    het magazijn te gaan in Erpe-Mere. Rond half 12 waren we terug en
    mocht ik verder klasseren. Na de middag was ik even alleen op de
    bureau en moest ik alle telefoons van iedereen opnemen en de mensen
    ontvangen die een afspraak hadden. Rond 3 uur was iedereen terug was
    het minder druk, ik mocht dan aan mijn Gip-taken werken. Ook ging ik
    langs bij de boekhouding om de nodige documenten te kopiƫren voor een
    opdracht. Dit was mijn donderdag.

    25-10-2018 om 18:49 geschreven door Dina Van de Weghe  


    >> Reageer (0)
    24-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werkplekleren dag 3
    Ook vandaag begon ik de dag met het sorteren van de post en het rondbrengen ervan. Ook moest ik weer de inkomende facturen afdrukken en in de juiste map steken. 
    Daarna mocht ik terug hun database controleren, daarmee was ik gisteren al bijna klaar dus dit duurde niet zo lang meer.
    Na de middag had ik een afspraak met Frederik om alles te bespreken over de voorraad voor de Gip - opdracht. Van hem kreeg ik zeer veel informatie maar voor bepaalde vragen moet ik nog naar een andere afdeling. Na de afspraak met Frederik keerde ik terug naar mijn bureau en kreeg ik de tijd om alles van het gesprek samen te vatten. En ook daarna mocht ik verder werken aan andere Gip - opdrachten. 
    De dag ging heel snel voorbij!

    24-10-2018 om 18:01 geschreven door Dina Van de Weghe  


    >> Reageer (0)
    23-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werkplekleren dag 2
    De eerste taak van de ochtend was opnieuw de post sorteren en rond brengen naar de juiste persoon. 
    Ook moest ik de facturen die op mail waren toegekomen afdrukken. Dit duurde ongeveer van 8 uur tot 10u. 
    Daarna mocht ik even naar een andere afdeling in het bedrijf om facturen te klasseren. Ik moest alle facturen van dezelfde maand klasseren op hun klantennummer, perforeren en samenvoegen. Dit deed ik van 10u15 tot tot half 2. 
    Na het klasseren mocht ik terug naar mijn eigen bureau om hun database te controleren zoals gisteren. Ook ging ik langs bij Frederik om een afspraak te maken over de vragen die ik moet stellen over de voorraad.
    Tussendoor nam ik ook nog de telefoon op en plakte ik wat postzegels.
    Dit was mijn tweede werkdag.

    23-10-2018 om 00:00 geschreven door Dina Van de Weghe  


    >> Reageer (0)
    22-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werkplekleren dag 1

    Om 8 uur begon de eerste werkdag. Ik kwam aan op hetzelfde moment als mijn 2 collega's. Ik kreeg een bureau toegewezen en ze gaven mij een kleine rondleiding. Daarna mocht ik met Valerie de inkomende mails nakijken, facturen afdrukken en in de juiste map steken en de post sorteren.
    Toen alles was uitgelegd mocht ik zelf verder de post afhandelen. Daarna kreeg ik de opdracht om in hun database elke werknemer te controleren of ze geschikt zijn om te werken of niet. Als ze geschikt zijn moest ik de nodige documenten afdrukken en in de juiste map van die werknemer klasseren. Dit was redelijk wat werk dus hier was ik een tijdje mee bezig. Tussendoor nog wat postzegels op brieven plakken voor de postbode die kwam en zo vulde ik mijn namiddag. 


    Dina Van de Weghe

    22-10-2018 om 00:00 geschreven door Dina Van de Weghe  


    >> Reageer (0)

    Archief per week
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs