Foto
Interessant om weten...
18 mei: fiets L.O.-les
25 mei: Fiets L.O.-les
29 mei: schoolfeest gaat online
29 juni: einde schooljaar 16 uur

schoolcode Kweetet= 1322
wachtwoordcode duif..
Foto
Stadsklas Gent
Jeugdhotel
De Draecke
Sint-Widostraat11
Inhoud blog
  • Rapportbespreking
  • Uitstap Wippebos
  • Afscheid
  • Uitstap IJzertoren
  • SCHOOLFEEST
    Foto
    Klaar om erin te vliegen?
    Interessante sites
  • Onze Ark Recordsboek
  • Leren schaken
  • Leerstof 6de dictee en Frans
  • Teach 2000 downloaden
  • Alfabetiseren
  • Foto's sportdag
  • Landen van Europa
  • Foto's stadsklas Gent
  • Secundair onderwijs
  • Romeinse getallen
    Mijn favorieten
  • woorden raden
  • Overstap middelbaar
  • I like
  • I study
  • Oefenen typen
  • IDP
    Test:
    dinsdag 11/05 VM voor de speeltijd.
    Toetsen:
    maandag 07/06 VM voor en na de speeltijd.
    dinsdag 08/06 VM na de speeltijd.
    Gebruikersnaam:
    020776/6A/01:Ernesto
    .../02:Lisa
    03:Owen
    04:Lore
    05:Fé
    06:Estelle
    07:Leonie
    08:Daan
    09:Aron
    10:Celine
    11:Julia
    12:Dukdik
    13:Keano
    14:Stiene
    Wachtwoord:
    Krijg je van meester
    Inloglink:
    Klik op de foto hieronder
    Foto
    Klas van de duif, 6de leerjaar Woesten, 2020-2021
    Toffe kinderen = een toffe klas!
    06-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Beste ouders, beste kinderen, 
    Welkom op de klasblog van het 6de leerjaar van Woesten. Dit blog zal een plekje zijn dat je vaak zal bezoeken dit schooljaar. Je zal er steeds alle belangrijke info over jouw klas, de klas van de duif, kunnen terugvinden: belangrijke data, de huistaken, info over de uitstappen, ... 

    06-09-2020 om 00:00 geschreven door wim  


    05-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ouderavond 6de leerjaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Beste ouders,
    Op donderdag 17 september gaat de ouderavond van het 6de leerjaar door. Ik zal er graag de werking en de accenten van het 6de leerjaar aan jullie toelichten. 

    Omwille van de corona-maatregelen moeten we in 2 groepen werken, zodat iedereen ver genoeg uiteen kan zitten. Per kind mag er ook maar 1 ouder aanwezig zijn...
    Ik ontvang groep 1 van 19 uur tot 20 uur en groep 2 van 20 u.15 tot 21 u. 15. 

    Indien je er graag bij zou zijn gelieve mij dan een mail te sturen met daarop je voorkeur moment. Indien het moment om het even is, gelieve dit dan ook te melden, zodat ik 2 even grote groepen kan samenstellen. Dankjewel voor jullie begrip!

    Volgende ouders zullen aanwezig zijn om 19 uur:
    - Evelien (Celine)
    - Evelyne of Frederik (Leonie en Estelle)
    - Kim (Silas)
    - Sofie (Daan)
    - Fien (Fé)

    Volgende ouders zullen aanwezig zijn om 20 u. 15:
    - Griet (Julia)
    - Stefanie (Stiene)
    - Wietze (Lisa)
    - Samja (Lore)
    - Jozua (Dukdik)
    - Petra of Karl (Owen)
    - Giovanni (Aron)
    - Joost (Silas)

    Kunnen niet aanwezig zijn: Lien (Ernesto), Sarah (Keano)

    05-09-2020 om 00:00 geschreven door wim  


    25-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sportdag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op vrijdag 18 september gaat de sportdag door. Het 6de leerjaar rijdt met de fiets naar Diksmuide en gaat daar kajakken. Door corona moet ik het aantal begeleiders tot het minimum beperken...  Volgende ouders helpen op de sportdag:

    Volgauto (bij voorkeur met trekhaak): Sofie (Daan)
    Begeleiding op de fiets: Jan (Fé), Joeri (Celine)

    25-08-2020 om 00:00 geschreven door wim  


    22-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 leerkrachten in het 6de leerjaar!?
    Welke leerkrachten heb je dit schooljaar?
    In het 6de leerjaar zal je vijf leerkrachten hebben: juf Sarah Vandewynckel komt op dinsdagnamiddag en op donderdag van 8 u. 50 tot 10 u. 30. Op de andere momenten staat meester Wim voor de klas. Meester Wim maakt dit schooljaar wat tijd om de zorg van zijn ouder wordende mama wat op zich te nemen. Juf Sarah is nieuw op onze school: een toffe, enthousiaste juf met heel wat ervaring.  Uiteraard blijft ook juf Lies paraat om jullie conditie op peil te houden! Tijdens hoekenwerk (op donderdag) en toepassingen (op vrijdag) komt juf Céline helpen met meester Wim. En dan is er nog juf Janne: zij is een juf van het 'lerarenplatform' van de Poperingse scholen. Dergelijke juffen moeten overal inspringen wanneer een juf of meester in een Poperingse school ziek is. Maar soms is er niemand ziek en dan kan juf Janne bij ons komen helpen tijdens hoekenwerk op donderdag en vrijdag. 

    22-08-2020 om 00:00 geschreven door wim  


    21-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even kennismaken met juf Sarah :-)
    Beste ouders en kinderen, 

    Graag wil ik me eventjes voorstellen. Ik ben juf Sarah Vandewynckel. 
    Komend schooljaar zal ik op dinsdag en donderdag een paar uurtjes lesgeven aan jullie. 
    Ik gaf reeds 14 jaar les. De laatste 4 jaar was dat in Krombeke en ook komend schooljaar 
    zal ik daar lesgeven aan het 1e en 2e leerjaar. 

    Ik woon samen met mijn man en 2 kindjes in Geluveld, niet zo ver van Bellewaerde. 
    Mijn dochter June is 6 jaar en mijn zoon Milo is 7 jaar. Ze zullen in Krombeke bij mij
    in de klas zitten. Ik hou ervan om samen met mijn gezin te wandelen, fietsen of een 
    leuke uitstap te maken. Ook ga ik af en toe lopen. 

    Zo, nu kennen jullie mij al een beetje. Ik ben ook benieuwd om jullie te leren kennen. 
    Op dinsdag 1 september zien we elkaar! 

    Wie mij iets wil zeggen of vragen kan dit gerust. 
    Stuur dan een email naar sarah.vandewynckel@kbrp.be. 

    Tot gauw! Groetjes, juf Sarah 

    21-08-2020 om 00:00 geschreven door wim  




    Foto

    Contacteer juf of meester

    sarah.vandewynckel@kbrp.be

    wim.vercruysse@kbrp.be

    GSM Wim 0492/64.76.22


    Franse kinderliedjes
  • Tourne, petit moulin!
  • Un éléphant qui se balançait.
  • Ah! Tu sortiras, Biquette.
  • FRANSE SPELLETJES

  • INFO OUDERS Leren leren doe je zo!
  • Herlezen, overschrijven en markeren heeft geen zin...
  • Vergeten is niet erg.
  • Elke toets maakt je sterker.
  • Van spieken word je slimmer!

  • Weebly's
  • Celine
  • Lisa
  • Daan
  • Owen
  • Lore
  • Leonie
  • Aron
  • Julia
  • Stiene
  • Dukdik

    Weebly's 2
  • Keano
  • Estelle
  • Ernesto


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs