Agenda

Belangrijke data in mijn agenda

Inhoud blog
  • Welkom!
    Zoeken in blog

    Diabeteseducator/vepleegkundige Britt Kerremans

    16-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom!
    Van harte welkom op mijn blog!

    Als verpleegkundige en diabeteseducator begeleid ik graag patiënten die de diagnose diabetes kregen.
    Via het zorgtraject hebt u als patiënt recht op deze educatie, afhankelijk van het soort educatie zal het aantal sessies worden bepaald. Bv. bij opstarteducatie bedraagt dit 5 x 30 minuten.

    Bent u diabetespatiënt of kent u iemand met diabetes in uw nabije omgeving, contacteer me dan gerust voor bijkomende informatie!



    Groeten,

    Britt

    0484 14 36 84
    brittkerremans@telenet.be

    Boechout, Antwerpen

    16-09-2011 om 10:42 geschreven door Britt  




    Archief per week
  • 12/09-18/09 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs