De Staart Van Rusland

04-08-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.00. Also there are words

>> Reageer (0)
03-08-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.01. Apocalypse (the circle of life)
Klik op de afbeelding om de link te volgen

 

Jongens zijn alleen, permanent alleen, en worden boos en wraaklustig, maar het ding is, het ding is: jongens, jonge jongens, zijn daar veel radicaler in dan zware criminelen: ze willen geen moord plegen, ze willen geen vrouw verkrachten, het enige dat ze willen, het enige dat ze nastreven is de totale en definitieve annihilatie, de complete vernietiging van de wereld, om hun verpletterende wraaklust af te koelen. En vrouwen willen moeder worden en kinderen uitbaren, zodat er nog meer zulke wraaklustige, boze jongens op de aarde kunnen rondlopen die op de Apocalyps uit zijn. De jongens vallen uit de boot, en hun moeder laat hen in de steek, en ze worden boos, en dan worden ze een man en denken ze, nee weten ze: Ik had nooit een kind moeten zijn, want het kind in mijn hart is buitengewoon boos en wraaklustig, en streeft het einde van de wereld na, en dat kind in mijn hart sterft nooit af, en de boosheid en de verpletterende wraaklust van dat kind sterven nooit af, en er is wel degelijk een remedie, één enkele remedie: simpelweg het gezelschap van een vrouw krijgen, zodat ik niet meer alleen, permanent alleen, moet zijn, maar al blijft er nog maar één enkele vrouw over op gans de aarde, ze zal mij geen gezelschap willen houden, want geen enkele vrouw wil zo 'n man gezelschap houden, al is ze de laatste vrouw op aarde, en ben ik de laatste man op aarde. Ik ben alleen, permanent alleen, met de permanente storm die in de eenzaamheid van mijn hart ravages blijft aanrichten, van de geboorte tot de dood, en dat is de cirkel van het leven, en het plan van God, en ik kan de cirkel van het leven, en het plan van God niet ongedaan maken.

De reden dat men zich slecht voelt, is dat de onschuldige in de plaats van iemand anders moet boeten. De reden dat men zich slecht voelt, is dat er een schuldige is, die voortdurend de last die zijn schuld meebrengt van zijn kar naar de kar van de onschuldige overzet, omdat hij zijn eigen last zelf niet wil voortzeulen. De last in de kar is de duivel. Op een dag zal er veel minder belang gehecht worden aan glamour en pretentie, en zal er veel meer belang gehecht worden aan de echte dingen, aan de dingen die echt belangrijk zijn. En de mensen die verdienen om sterk te zijn, zullen sterker zijn, en de mensen die verdienen om zwak te zijn, zullen zwakker zijn. En de mensen die verdienen om weerloos te zijn, zullen weerloos zijn. De maatschappij neemt de mensen op sleeptouw in een twijfelachtig verhaal. De medaille is zo geweldig, dat de maatschappij de keerzijde van de medaille moet bewaken alsof dat een onomkeerbare gruwel is. De schuld, de megagrote schuld, dat is de onomkeerbare gruwel. Er is geen focking verbond, ziedaar de keerzijde van de medaille. Er is geen ring, ziedaar de keerzijde van de medaille. Leugens, allemaal leugens. Ze zijn blind voor de keerzijde van de medaille en ze zijn blind voor het leed van de mensen. Het draait allemaal om een beetje medeleven. Een beetje empathie. Dat is alles. Op een dag zullen al mijn nachtmerries voorbij zijn. Op een dag zal het evenwicht in mijn universum hersteld zijn, en zal de duisternis verdreven worden. Op een dag zal iemand de kosten betalen. Waarom heb ik geen vriendin? Dat is supervervelend, maar ik verveel mij niet. Kijk met Google welke marteltechnieken je op mijn hart kan uitvoeren. Probeer het uit, laat je gaan. Leg mijn hart in een emmertje met zwavelzuur en film met uw Smartphone hoe het oplost, en zet uw filmpje op YouTube, en kijk dan hoeveel likes je krijgt. De scheiding heeft de afwezigheid van liefde tot gevolg, maar de hereniging is de geboorte van verzoening en genezing. Er is geen bus, er is geen trein. Vandaag was er geen, maar morgen zal er weer een zijn. Het zal wel zijn. En mijn afwezigheid doet niemand pijn. De engel die bij de mensen komt vertellen dat alles wel goed komt, mag bij mij ook wel eens langskomen. Ik wil ook wel eens mijn gevoelens aan iemand van vlees en bloed communiceren. Jezus zei: "Al wat je voor één van deze mensen gedaan hebt, heb je voor mij gedaan." Jezus zei ook: "Al wie op de laatste dag aangetroffen wordt, en niet in het bezit van naastenliefde is, is niks." Het staat in de Bijbel. Ik zoek het niet op, ik ben geen wandelende Bijbel. Nou, wie achterblijft is gezien. Iedereen weet dat er geen troost is, en dat er geen troost in de wereld is. Omdat het privéleven het enige is dat telt, moet iedereen zijn privéleven voor zich houden. Iedereen moet zijn privéleven voor zich houden, want het privéleven is al wat telt. Laat het even bezinken. Als je niet in de geest van de duivel kan kijken, kan je niet begrijpen hoe de wereld in elkaar steekt. De geest van de duivel kent in ieder geval een duister lot.

Ik wil al vanaf ik klein was een wereld waar meer zichtbaar(heid) is, maar ik moet mij aanpassen aan de machten en de heerschappen, en mijn zichtbaarheid op het stort smijten, en dan nemen ze het mij nog kwalijk. Ik vind zichtbaarheid gewoon onschuldig. Waarom zouden mensen meer baat hebben bij verborgenheid dan bij zichtbaarheid? Met verborgenheid weet ik geen raad, maar met discretie wel. Ik herhaal: Ik vind zichtbaarheid gewoon onschuldig, dus verborgenheid is misschien niet zo onschuldig, denk ik dan. Ze nemen mij kwalijk dat ik niet mijn zichtbaarheid, maar wel de conventies en de tradities op het stort smijt, hahahaha! Het enige dat mij kan redden is de ultieme en definitieve ondergang van uw kloterotwereld, meneer de gezagsdrager. Zeg dat de nietgezagsdrager het u gezegd heeft. De aarde zal beven en de bergen zullen naar beneden brokkelen. Het land zal uit mekaar splijten onder luid gedonder. De voegen van de wereld zullen barsten en de heerschappen zullen vallen. De zon zal verduisteren en de geheimen zullen onthuld worden. En dan zal ik op de top van de berg staan.

Mooie muziek mag af en toe keihard staan, maar lawaai liever niet. Als mensen last hebben van stress moeten ze mooie muziek opzetten in plaats van lawaai. Bezit versterkt de gebreken en de kwaliteiten van de mens, net zoals een versterker het lawaai en de muziek tussen de geluidsbron en de luidsprekers versterkt. Mensen die zich afvragen wat armoede is kennen vaak veel meer angst en agressie, dan mensen die zich dat niet afvragen omdat ze dat weten. Mensen die weten wat armoede is hechten meestal meer belang aan de vergeving van de zonden, en aan vrede. Angst zit in de mens, maar vrede versterkt de angst niet, agressie versterkt het. Materieel bezit verlost de mens wel van armoede, maar verlost het innerlijke van de mens niet.

Dat sommige mensen door internet aan te schaffen in de waan zijn dat ze alles gewonnen hebben, en niks verloren, is ook een kwestie van bezit. Op sociale media staat gewoon veel prietpraat. Het is niet nieuw. Op nationale zenders op TV bedriegen en misleiden ze de mensen al lang met prietpraat. Ofwel moeten ze stoppen met beweren dat het hun taak is om objectief en neutraal te zijn, ofwel moeten ze objectief en neutraal worden. Maar geen van beide zal ooit gebeuren. Wat is objectiviteit en neutraliteit? Leg het mij alstublieft uit. Is het een manier om mensen te negeren, omdat hun meningen niet objectief en neutraal zijn? Mensen zijn per definitie niet objectief en neutraal. Misschien is uw mening objectief, maar dat is dan uw probleem, want de buitenwereld zal uw mening zeker niet als objectief beschouwen. Wanneer uw mening niet objectief is, is er nog meer kans dat de buitenwereld uw mening als objectief zal beschouwen, dan wanneer uw mening wel objectief is. Als uw mening objectief is, kunt u ze beter in een gesloten omgeving houden. In de openbare ruimte beperken we ons beter tot simpele constateringen, zelfs al houdt dat in dat we ons dommer voordoen dan we zijn. De openbare ruimte en een gesloten omgeving zijn twee verschillende niveaus. Ieder zijn niveau, dat is vastgelegd. Heb je God nodig, of heb je de patronen in de collectieve ideeën van eilandbewoners ergens in de Stille Oceaan nodig? Want dat is precies wat de mainstream is: patronen in de collectieve ideeën van eilandbewoners ergens in de Stille Oceaan. Heb je de referenties van God nodig, of de referenties van de kolonisator van je hart?

Any action, music, or literature that reminds mankind of the fact that his darkness is located in the minds of human beings, is considered as the source of darkness itself. That's why the important part of the human body is the body without the mind. At times the mind may be darkness, but in the pants the light shines very bright. That's fantastic, but the problem is: a body without a mind is probably lying somewhere in a cemetery.

Les philosophies orientales possèderaient la sagesse qui mène à la sérénité et à la paix. Ils n'ont pas compris que la vie n'est pas paix et sérénité mais vénération et adoration. Si le dalaï lama a trouvé paix et sérénité dans le bouddhisme, c'est parce que les bouddhistes l'adorent. En Asie ils n'ont pas compris, et en Europe non plus d'ailleurs. En Europe les gens pensent que ceux qui sont devenus de grands messieurs et de grandes dames, le sont devenus grâce à leur force intérieure. La force intérieure est indispensable mais insuffisante, donc en fait, non pas du tout. On vit en société, on vit en communauté. Ils sont devenus de grands messieurs et de grandes dames grâce à tout ce que la communauté leur a apportés. La vénération et l'adoration, vénérer et adorer, c'est la vie. Sans ça, ce n'est pas la vie, c'est la mort. La vie de l'un est la mort de l'autre, même si on vénère le Bon Dieu.

Catholic churches are prostitutes; mental institutions are also prostitutes. They steal the life that's inside of you, and give you nothing but sh° in return. In de wereld zijn machten en heerschappen die mij zot verklaard hebben. Ik zal ze blijven bestrijden tot mijn laatste adem. Ze hebben de gave van het supersnel oordelen ontvangen, en noteren de diagnose nadat ze je amper vijf seconden hebben aangekeken. Ze maken mensen bang. No way in hell dat dat dokters zijn. Zij zijn de mensen die we moeten opsluiten, vastbinden, en drogeren, met naalden, veel naalden. En dan moeten we in hun hoofdje prenten dat niemand nog meester over zijn eigen lichaam is, en dat niemand nog meester over zijn eigen bloed is. Op een dag zal God zijn beleid implementeren; die psychiatrische instellingen zijn toch alleen maar gore vuile hoerenkoten! Although we should do that, they are not the ones with the mental disease. Who's the one with the mental disease? The one with the mental disease is the one that managed, somehow, to get you into the madhouse. I always call it Radu-Radu, but I don't give a ra+'s a++ what you call it. As long as you recognize that it is a smelly beast, and that we should put it into a truck, and bring it to the slaughterhouse a.s.a.p!

De aarde is rond, en de aarde draait rond de zon. Allee, echt waar? Ik mag dat zomaar zeggen, zonder dat mijn theorie in de WC belandt, en de WC doorgespoeld wordt? Amaai, de wereld maakt vorderingen. En ik die dacht dat we de mensen niet mogen overschatten. Ik kan dat zomaar zeggen, maar meneer Galileo kon dat niet ze! Ik ben Galileo niet, ik ben Ambrosius, en ik bouw verder aan mijn kasteel met mijn kromme rug van een kluizenaar! Geloof maar gerust dat mijn kasteel plat is, het zal mij ##### wezen! Was Galileo soms bang dat de aarde plat zou worden omdat de wetenschappers hem niet geloofden? Geloven de mensen misschien dat mijn ideeën niet waar zijn omdat ze mijn werk niet lezen? Natuurlijk geloven de mensen dat! Immobiliteit! Immobiliteit in de geest van de mensen, daar heb ik een probleem mee! Het inzicht, en het geloof in mijn werk, en de kennis van mijn werk waren bepalend voor mijn succes. Ik schep plezier in de creatie en de uitvoering van mijn werk; ik vind het fascinerend. Ik vind het het tegendeel van saai.

Het leven is elke dag het hoofd bieden aan de mensen en de eenzaamheid. Dat is gewoon, dat is niet zo erg, maar er is geen morgen. Er is alleen de verblindende pijn van de oorlog. Je zou kunnen denken dat ik helder zie als mijn bril goed afgekuist is, maar nee hoor, de pijn verblindt mij. Adam wilde niet alleen leven, waarom zou ik alleen willen leven? En God heeft voor Adam Eva geschapen. Is Adam meer waard dan ik? Neen, hij is even waardeloos als ik, en ik zal u zeggen waarom hij niet meer waard is dan ik! God had beter niks geschapen! God had beter niemand geschapen! En Adam en Eva hadden beter niet de wereld bevolkt! Ziet g'et nu? Verstaat g'et nu wat eenzaamheid is?

Het kan mij niet schelen dat geen enkele vrouw vanaf mijn geboorte ooit tegen mij wil praten tot als ik dood ben. De eeuwen gaan voorbij. Het wachten voelt aan als eeuwenlang wachten. Ik begraaf de zonden van de wereld in hun graf. Ik leg de zonden van de wereld naast mij neer in hun graf. En ik ga verder met mijn leven. Het kan mij niet schelen dat de wereld vanaf mijn geboorte mij tot levenslang onbegrip en onverschilligheid ten overstaan van mijn persoon veroordeeld heeft. De eeuwen gaan voorbij. Het wachten voelt aan als eeuwenlang wachten. Ik begraaf de zonden van de wereld in hun graf. Ik leg de zonden van de wereld naast mij neer in hun graf. En ik ga verder met mijn leven. Niks, niks, ik schrijf voor een hond zijn k|Oten. Een beetje succes is kut. Ik heb veel succes nodig. Veel succes.

 


>> Reageer (0)
02-08-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.02. The back door


Rusland draagt een masker hè, vergeet dat niet. Allee, beeld u eens in dat u in Rusland leeft, u kunt beginnen over politiek, maar een Rus heeft daar geen boodschap aan. Hoe kunt u nu een dialoog aangaan met een politieke macht die zo ver van de realiteit staat? Rusland, dat zijn tsaren en zo, dat is keihoog boven het volk verheven. In Rusland bezit 1% van de bevolking het geld, en 99% van de bevolking niet. De autoriteiten en de overheid doen er niks voor de bevolking. Moskou is wel een verwesterde stad, maar Moskou is Rusland niet, Rusland is een onmetelijk groot land. Dus hoe kunt u daar als Rus een dialoog aangaan met de politieke macht? De Russen leven maar hè. Als ze zich een beetje willen ontwikkelen op vlak van cultuur, muziek, en media en zo, zijn ze toch altijd op een soort van underground aangewezen hè, of hoe moet je dat anders noemen? Uiteindelijk is Rusland één en al underground, op die 1% na, en die 1% slaagt er in om die 99% van de bevolking achter een masker te verbergen.

En wat is dat masker? Het zijn leugens die afgeschermd worden met nog meer leugens, om het reeds bestaande spoor van leugens uit te wissen. En aan sporen van leugens is er geen gebrek in Rusland. Over de mensonteringen, de moorden, en de mensen die als beesten moeten leven, is het laatste woord nog niet gezegd. Als je A zegt moet je ook B zeggen, begrijp je? Als je een spoor aantreft, moet je dat spoor tot het einde volgen. En als je een leugen op je spoor aantreft, steek die op zak en blijf dan het spoor volgen totdat je de leugen aantreft die diende om de eerste leugen af te schermen, enzovoort. Ik weet dat als je met iemand kennismaakt je bij het masker begint, behalve bij een kind. Maar we moeten zo niet naar de wereld kijken als we door het venster kijken. We moeten bij het puntje van de staart beginnen en zo het spoor blijven volgen tot aan het masker. A ja, het masker dat komt op het laatste. Waarom onthult het puntje van de staart veel meer dan de voorkant? Waarom wilt u instinctief achterhalen wie ik ben in plaats van wat ik zeg? Dat is juist hetzelfde. Het verschil ligt in het feit dat mijn oeuvre is begonnen met de legendarische zinnen: Ik kom van de planeet Venus. Goeiendag. Dat is mijnen tisch. 't zijn toch altijd ek ik. Verstaat u het niet? Staart, tisch... Het gaat om vernedering hè. We komen binnen langs de achterdeur...


>> Reageer (0)
01-08-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.03. Vue lointaine sur un cimetière...
Klik op de afbeelding om de link te volgen


Père Céleste, sans la foi, mon coeur serait pauvre comme la rue. Pour moi personnellement, la foi est un réel recours. Et s'il y a sur cette terre maudite une chose qu'il ne faut pas me demander, c'est de garder le silence. Non, je ne garderai pas pour moi le fait que ce peuple m'a rabaissé jusqu'à ce que mon coeur soit pauvre comme la rue, et ensuite a jugé opportun me déclarer schizophrène. Ce peuple est en majeure partie assujetti au malin, et soumis à la servitude du péché. Les 'lumières' de ce peuple sont les prolongements des idoles et sont à rejeter, tout comme les mensonges dont elles se servent. Non, je ne garderai pas pour moi que ces gens sont faux, insensibles, qu'ils se moquent des autres, qu'ils cèdent à la raison du diable, que leurs comportements et leurs paroles sont insensés, qu'ils succombent au sommeil collectif, qu'ils repoussent les justes, qu'ils sont desséchés et pourris, et font tout ce qui va à l'encontre de la créativité et de la souplesse de l'esprit. La modestie leur est étrangère. L'immoralité, la bassesse, l'esprit superficiel, les conneries et la violence, par contre, ils connaissent comme pas un. Ils se sont détournés de Dieu, rejettent les nécessiteux et les faibles, et se croient tout à la fois la norme ! Au nom de Jésus-Christ, Amen !


>> Reageer (0)
31-07-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.04. Verenigd achter een idee blijven staan die een grote pijler die structurele samenwerking ondersteunt ondergraaft.


Corrigeer eerst deze fout, dan zullen we verder praten. Je successen en je nederlagen hangen af van je samenwerking met andere mensen, en hangen niet 100% compleet van jezelf af. Ja, maar er zijn altijd kwaadaardige mensen die je willen laten denken dat je zwak bent, en er zijn zelfs kwaadaardige mensen die andere mensen gebruiken om je te laten denken dat je zwak bent. Dus reageren de mensen daarop door op die manier te denken: Ik zou liever 100% onverschillig zijn, want zwak zijn (zelfs zwak overkomen) is niks voor mij, en ik zou liever sterk zijn (en sterk overkomen) en onafhankelijk zijn, want door onafhankelijk te zijn kan ik mijzelf steviger in een positie vastzetten die nodig is om te vermijden dat ik bij de andere mensen zwak overkom. Daarom beweren veel mensen altijd op glamoureuze feestjes dat de successen en de nederlagen van mensen, in het algemeen, in hun leven, 100% compleet aan zichzelf te danken zijn. Want als er nog maar het minste idee is dat hen niet 100% onverschillig laat, en ze dat ook nog moeten toegeven, dan is dat wel enorm zwak van hen, en zoiets moeten toegeven maakt ze heel kwetsbaar. De Belgische manier van denken is zoals een grote boom (er zijn verschillende Belgische manieren van denken, maar dat zijn verschillende takken van dezelfde boom), en dit probleem is van die grote boom een belangrijke wortel. Volgens mij is het een boom die haar schaduw werpt over gans het westerse denken. En zelfs de oosterse manier van denken. Zelfs de ideeën waar vele traditionele oosterse filosofieën oorspronkelijk uit voortkomen, zoals de ideeën van Confucius, staan in de schaduw van die boom. Als Belgische kinderen, Vlaamse kinderen opgroeien, worden ze gevormd en gemodelleerd, opnieuw en opnieuw en opnieuw, en dat is een heel pijnlijke zaak. Naar verluidt zei Einstein ooit: "Zet je gewoon even op een stoel neer, en denk rustig na, en je bent veel slimmer dan je je kan inbeelden." Waarom? Waarom hanteren Vlamingen een ontiegelijk achterhaalde overtuiging over een soort van totale onaanraakbaarheid en onbewogenheid in relatie tot andere mensen? Die overtuiging is deze: Als je succes behaalt, of als je faalt, wat je verwezenlijkingen als mens ook mogen zijn, ze hangen compleet en 100% van jezelf af. Vlamingen blijven tot vandaag verenigd achter die ontiegelijk achterhaalde overtuiging staan. Ja, maar de basis van die overtuiging is dat je je niet moet verenigen, er is geen enkel verenigend aspect aan die overtuiging. Het lijkt me tegenstrijdig dat ze verenigd moeten blijven om achter een idee te blijven staan die eigenlijk een grote pijler die structurele samenwerking ondersteunt ondergraaft. Het is belangrijk om dat te begrijpen, omdat dat een tegenstrijdig element is in de essentie van heel veel vlakken en niveaus van het menselijk bestaan. Het bewijs dat we NIET onbewogen en NIET onaanraakbaar zijn is de pijn die we allemaal gehad hebben wanneer we opgegroeid zijn, die pijn is immers veroorzaakt door het feit dat we geen stenen zijn. Dus de pijn die BEWIJST dat het een ontiegelijk achterhaalde overtuiging is, is de OORZAAK van het feit dat de mensen dat blijven denken, omdat de mensen op die pijn reageren door (als) stenen te willen zijn. Corrigeer eerst deze fout; dan zullen we verder praten, want als de mensen dat snappen, zal de maatschappij er heel anders uitzien. Het is belachelijk dat we moeten zeggen dat je zelf een rol speelt in de successen die je behaalt en in de nederlagen die je ondergaat, iedereen weet dat, maar alleen zeggen dat je successen en je nederlagen afhangen van je samenwerking met andere mensen, is niet het tegendeel beweren. Het is een pijler die structurele samenwerking ondersteunt, gewoon toegeven dat je successen en je nederlagen afhankelijk zijn van je samenwerking met andere mensen. Maar elke keer opnieuw komen er mensen met boosaardige bedoelingen bij jou om je het idee aan te praten dat indien je die overtuiging niet laat varen zij, zowel als andere mensen, je zullen laten denken dat je zwak bent, zodat je niet altijd sterk zal kunnen overkomen. Het is een pijler die structurele samenwerking ondersteunt, gewoon toegeven dat je successen en je nederlagen afhankelijk zijn van je samenwerking met andere mensen, maar elke keer opnieuw komen er mensen met boosaardige bedoelingen bij jou om je trots te maken, door je in te fluisteren dat je zelf sterker bent, en het beter kan, en dat je de andere mensen niet nodig hebt, dat je beter onafhankelijk bent want dat komt sterker over, en dat uiteindelijk al je successen en al je nederlagen in je leven van jezelf zullen afhangen, en van niemand anders. Dan gaan de mensen dat geloven, geloven dat ze sterk zijn omdat ze op hun eigen voeten kunnen staan, muren bouwen, niet meer met andere mensen samenwerken want dat is zwak, en op familiefeestjes aan al de kinderen de boodschap meegeven dat in het verdere verloop van hun leven al hun successen en al hun nederlagen van hun eigen zullen afhangen. Wat dacht je, dat een dikke boom met een dikke rotte wortel niet zal omvallen? Natuurlijk wel. Ze willen alleen het noodlot uitstellen.

 


>> Reageer (0)
30-07-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.05. Eastern wisdom is a lot like Western wisdom.


Sadhguru Sadhana, just because you see something with your second eye and you ignore it, doesn't mean it's not the truth. Stones stay where they are, unless something or someone moves them. Stones don't worry about being hot or cold. If you deny you have two eyes, why not deny you have skin? The stone don't worry about being thrown in a fire because it has no skin. If the stone doesn't worry about being thrown in a fire, you can also not worry about being thrown in a fire, like the stone. Why not? If you can deny you have two eyes, then you can also deny you have skin. You've been hurt, and you like to be a stone, because stones don't get hurt, because stones are strong. Your theory is the theory of the stones. If you don't feel like a stone, you feel weak and vulnerable. Maybe you saw something with your scond eye that you ought to tell everyone, instead of repeating the same eastern narrative over and over again: Let it all go, all is equal, nothing exists, and everything sideless. Instead of ignoring your second eye, use the eye, please tell me what you saw with it, I want to know. Please tell me.


>> Reageer (0)
29-07-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.06. Jesus is victim of not separating accountability of institutions from accountability of people.
Klik op de afbeelding om de link te volgen


This is a comment I left in the comments section of a YouTube video called: Don't be Hostages of Western History (YouTube channel Middle Nation). I erased it.

I grew up in a small town just outside of Brussels, the capital of Europe. I'm also a resentful kid that's locked in a locker at school, because the bully can't stand that I outsmart him. So, even if I pass that message, which I've been doing my whole life, are you going to unlock the door, because if you don't, you're not better than the bully. So, do you have the key? OPEN THE DOOR! The virus will spread if we don't detect it before it's too late. Being locked in a locker room is not a good situation to be in if you want to pass a message. The problem is: you don't want to listen to the smart kid either, the bully didn't want to, and neither do you, but for a different reason. The reason is prioritizing institutions at the expense of humans. You have a better education system than our education system, which makes you believe, or should I say which tricks you into believing that the problem with the education system is a far greater issue than the smart kid that is still kept hostage in the claustrophobic locker. Did it ever occur to you that you need to free this hostage, that you have to free this prisoner, instead of blaming a failing education system? A good education system needs smart people, right? You can connect the dots, don't you? Why did the bully lock me up in the first place? To pull me down. But you don't want to pull me down. Is that so? Indeed, you don't want to pull me down, unless I can prove that you're the bully. I mean are you actually aware of how painful your testimony is? Yes, I'm talking about your video! We are real people, you know. I don't care what continent you're born in. I don't care if you're born in the global north or the global south. I don't care if you have Confucius wisdom, Qur'an wisdom, or Nietzsche wisdom. I care about humans. If it had been left to you, they would have all been left in the dustbin of history, those are your words. But do you literally mean: if it had been left to me? To me? See, as a smart kid locked in a locker, I don't mind that you think I'm lucky to be born in the west, but if you think there's a difference between reverse discrimination coming from every person in this world that's not lucky enough to be a white boy in the west towards that white boy in the west, if you think there's a difference between reverse discrimination coming from all the creeds and races in the world that are poor victims of white western supremacy towards that white boy, and a bully that thinks it's funny to chain lucky white boys tightly in a narrow space for a long period, then you obviously make a mistake, because then you are the bully. You are the bully if you think locking me up makes the world a better place because my parents are guilty of all wars, stupidity, diseases and colonization all the way, and I have to pay. Yes, you're gonna have to face the place where everyone's hiding everything they do, kind of like in a locker. Some people think that when you hide the problems long enough they eventually pop up at the most uncomfortable moment, and the worst thing is: when they do pop up they are very sticky, like a virus. Yes, you will have to face the fact that you picked an innocent child to make him pay for the transgressions of his ancestors with raw, unhinged, heavy bloody suffering. Sadly, no one ever hears about the one that pays for the mistakes of other people. Listen to yourself: The west this, and the west that, and the west yap yap yap, it goes on and on and on. When are you going to understand that you are fueling hatred towards innocent children, because they are lucky to have won the lottery: the supreme heritage of western colonial civilisation! Thank you! Thank you to everyone all around the world for looking up to me like that! I was born in the same world, but not at the same place, I was born in this echo chamber called a locker, I heard already in another video of yours that you approved of the separation between your place and this damn place from where I'm trying to reach you, because this place from where I'm trying to reach you is a vacuüm that lacks reason and comprehension, which is basically just approving of separatism, which is the root of everything you criticise, as I expect you to know. You can bear the idea of separating your place from my place, but how come you can't separate the accountability of institutions from the accountability of people that happen to be born at the wrong place at the wrong time? Despite my failed education they taught me about Malcolm X and Martin Luther King at school. They taught me about separatism. You don't have one good word for us in the west, but as it turns out you cling to the same principles of separatism, even though we all know it's the root of many problems in the western way of thinking. It looks like my lottery ticket has a serious downside after all. Everyone agrees it's contradictory to criticise what you approve of, it basically means your morals and values are not integer but twisted. This problem is not new, this problem is a billion times older than you! Why don't you come over here and tell this lucky white boy who you call a person you make pay for the mistakes of his ancestors, because I don't know any other name than Jesus. Give me another name, or stop crucifying me! I love you, people of America, north and south, Europe and Africa, Asia and Australia! God bless you! I was just hoping someone would love me back some day.

 


>> Reageer (0)
28-07-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.07. Omerta (omelet à l'omerta)
Klik op de afbeelding om de link te volgen


Als je altijd een voorkeursbehandeling gekregen hebt, en op een gegeven ogenblik moet je je gedacht zeggen over iemand die zogezegd aan jouw kant staat, maar eigenlijk niet, dan ga je twee keer nadenken of je dat wel zou zeggen of niet, en dan zal je dat niet zeggen. Maar als je altijd zogezegd een voorkeursbehandeling gekregen hebt, maar eigenlijk helemaal niet, en op een mooie dag moet je op de nationale zender je gedacht zeggen over je baas, de paus, of de koning, dan ga je dat toch zeggen ze. Het verschil tussen degene die niet zegt wat hij wil, en degene die wel zegt wat hij wil, is dat ze aan de oppervlakte allebei een voorkeursbehandeling gekregen hebben, maar onder de oppervlakte heeft degene die zegt wat hij wil geen voorkeursbehandeling gekregen, en degene die niet zegt wat hij wil wel. Op het hoogste voetstuk komt de verborgenheid, pas op het tweede voetstuk komt de machtsstrijd. Het goud is voor de verborgenheid, het zilver is voor de machtsstrijd. Je bent vrij om te zeggen wat je wil, 't is te zeggen, ik word niet als een leider beschouwd, en dat wil zeggen dat ik eigenlijk niet mag zeggen wat ik wil. Ik moet andere mensen volgen, en ik moet ook de meningen van andere mensen volgen. Als men mij, of ons iets vraagt, dan stijgt de spanning ten top, en dan moet men proberen niet te liegen, dus dan moet men iets zeggen dat geen leugen is, maar men moet de waarheid wel weglaten. Meer dan dat kan men zich niet permitteren. De foute overleveringen worden ongehinderd overgebracht van generatie op generatie. Oorzaak: de bevestiging van de dwalingen. Ja, dat begrijpen we allemaal, zo dom zijn we niet. Dictators doen dat ook zo: eerst verbieden ze alle kritiek, en daarna verkondigen ze heel luid dat er geen kritiek is, dus dan moet zijn beleid wel goed zijn. Als er verkiezingen zijn, dan moet je gaan stemmen, en als je in het kiesbureau niet vrij bent om de keuze te maken die je zelf zou willen maken, dat is hetzelfde principe. Je mag nog een advocaat onder de arm nemen, dat blijft hetzelfde. Als je hem zegt waar het op staat, antwoordt je advocaat je dat je dat aan de rechter niet mag zeggen. Als je het hem dan nog eens durft te herhalen, is dat een schande. In het Frans kunnen ze dat mooi zeggen: "réduire au silence". Dat betekent: tot stilte herleiden. De maatschappij is 1 grote maffia, en ze willen dat ik niemand blijf, en ik zal altijd niemand blijven, want ze krijgen altijd hun zin. Ze hebben het recht om dat te eisen. Als ik iets bereik word ik teruggeroepen en moet ik mijn medaille inleveren. Als u mij helpt om iets te bereiken, wordt u teruggeroepen en moet u uw medaille inleveren, ook al bent u mijn advocaat. Geen wonder dat niemand mij nog wil helpen. Neen, uiteraard hebben zij het recht, dat recht hoeft niet gemotiveerd te worden zoals een pleidooi. Pleidooien moeten gemotiveerd worden, een recht niet. Ik ben niemand, gewoon op grond van het feit dat ik een achterlijk probleemkind/nietsnut ben. Of vraagt dat soms om een toelichting? Neen hè. Het gaat niet om een rechtszaak. Het gaat gewoon om het onderdompelen van 1 ziel, in een doemwereld waar niemand uit terugkeert. Het gaat maar om 1 persoon. Het is niet het moment om alarm te slaan. Als een belangrijke persoon sterft, dan heb je een reden om alarm te slaan, maar niet voor Ambrosius, neen. "Ambrosius zal wel goed terechtkomen, neen, om hem hoeft u zich geen zorgen te maken. Maar mocht u zich toch met zijn welzijn willen bemoeien, dan breken we uw rug wel op een waterrad. Nadat we uw beide ogen eruit gehaald hebben met een lepel. Want we krijgen altijd onze zin. Want we hebben het recht om dat te eisen. Want hij is onze eigendom, en onze eigendom is onaantastbaar. En berust in vrede." Hoe hoogmoedig kan je zijn. I belong to you and you belong to me. Dan zegt Jezus Christus: "You belong to me." Dat is een soort peetvader van de maffia. "You belong to me..." Yes, Father. Nothing is simple. I can always try to merge with the house where I was born. My own blood, that's crazy shit. That's sick. Bob Marley wanted to thank the Lord all the time. Yes, thank you for all the hate and the violence that crossed my path. Oh no, that's not good. Okay then, sorry for all the hate and the violence that crossed my path. But who put it there? One can only assume that it was me. Right there on the spot. Hit the target. Make me feel it.

We zitten aan tafel en ik zeg aan heel het gezin: "Ik heb mijn nieuw manuscript op internet gepubliceerd. Ik heb er weer zeven jaar aan gewerkt. Aan de vorige heb ik ook zeven jaar gewerkt, en aan deze ook." Mijn stem wordt steeds stiller. Aan tafel heerst een drukkende stilte. Ik buig mijn hoofd. Vandaag krijgen we omelet à l'omerta voorgeschoteld. De maffia wil niet dat ik mijn geest open naar de wereld toe. Ze wil dat ik mijn geest sluit. Bovendien, als ik de keuze heb, verkies ik een peetvader die mij aankleedt boven een die mij uitkleedt.

In mijn blogs schrijf ik in de taal van God. Voor het volk van Radu Radu is de taal van God de taal van de duivel. Het volk van Radu Radu hanteert altijd uitgangspunten die uitgaan van de stelling: Als je iets zegt, bewijs dan eerst dat wat je zegt waar is, want indien je niet kan bewijzen dat wat je zegt waar is, moeten we er wel van uitgaan dat het niet waar is. Maar dat wat de profeten gezegd hebben de taal van God is kan ik niet bewijzen hoor, ik ben maar een eenvoudige mens. Alleen de duivel kan zichzelf zo in de schaduw verduisteren, en niet in gebreke gesteld worden. Niemand krijgt de schuld toegewezen, maar mijn geweten is zuiver. Radu Radu staat aan het hoofd van Radu Radu, het volk. Radu Radu is de leider, en het volk ligt aan de voeten van de leider, en het volk is vernoemd naar de leider. Wie de waarheid ziet, weet dat het de waarheid is. Het is zoals een ongelooflijke fontein, een vat dat overloopt. Er is nooit gebrek aan geweest, en er zal nooit gebrek aan zijn. Maar...


>> Reageer (0)
27-07-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.08. Het uur van de beproeving
Klik op de afbeelding om de link te volgen


Prikkeldraad dient om mensen buiten te houden. Houdt angst de mensen weg? Ja. Dus prikkeldraad is zoals angst. Dat zijn twee dingen die de mensen weg houden, die de mensen buiten houden. Soevereine staten dienen altijd gesloten te blijven. Riooldeksels dienen altijd gesloten te blijven. Maar soevereine staten zijn geen riooldeksels. In de riolen kunnen alleen de harten van de ratten gekoloniseerd worden. En wij zijn geen ratten hè. Ja, sommigen onder ons zijn ratten, ja. Ongelijkheid maakt in onze soevereine staten geen deel uit van de normen en waarden. Daarom moet prikkeldraad ongelijke mensen buiten houden. Dan kunnen de burgers verder leven als gelijke mensen. Ja maar laat ze maar gelijke mensen zijn hè. Alleen clowns denken dat ze gelijk zijn aan de andere mensen. En zijn clowns gelijk aan de andere mensen? Sommige mensen zullen vinden van wel...

Niemand wil vrienden buiten houden, alleen vijanden. En in het theater, in de theaterzaal. Op het podium zijn er alleen maar vrienden, geen vijanden. Maar de acteurs en actrices spelen wel rollen die vijanden zijn van elkaar, maar in het echte leven zijn ze wel vrienden. Maar is het niet eerder omgekeerd, dat ze op het podium elkaars vrienden zijn, en in het echte leven meer elkaars vijanden? A natuurlijk is het meer omgekeerd. De happy end is verplicht. Op het einde van het verhaal sterft het luidruchtige beest. En dan gaan de acteurs en de actrices naar de coulissen, dan gaan ze terug naar het echte leven. En daar zit geen luidruchtig beest, maar daar zit een sluipend beest. Ja, een beest dat u langs achter besluipt. God heeft ons een vrije wil gegeven. God heeft ons de vrije wil gegeven om te kiezen tussen God en Satan, en ge kunt dat sluipend beest niet overwinnen. Maar als ge kiest voor God, dan kan dat sluipend beest u niet overwinnen. Dat sluipend beest kunt ge niet overwinnen. Waarom niet? Satan stuurt dat sluipend beest. Als ge dat sluipend beest wil overwinnen, dan moet ge Satan overwinnen. Maar Satan is de heerser van de wereld, als ge Satan zou overwinnen, dan zou Satan verdwenen zijn, maar als Satan verdwenen zou zijn, dan zou de wereld verdwenen zijn. Dus dat kunt ge niet doen. Dat sluipend beest zal u langs achter blijven besluipen tot het einde van uw leven, maar ge kunt tot het einde van uw leven dat beest overwinnen, in die zin dat dat beest u niet kan overwinnen, als ge voor God kiest. Ge kunt ook ontkennen dat er een sluipend beest is, en dat is eigenlijk in zekere zin voor Satan kiezen. Misschien kiest ge op heel veel vlakken in uw leven voor God, maar ontkennen... Maar ik begrijp dat, alles gaat goed in uw leven, en ge hebt geen problemen, en ge hebt uw dikkenek, en uw imago is top-top-top, voor de buitenwereld ziet uw leven er fantastisch uit, maar ontkennen, of niet ontkennen, dat er een beest, of een sluipend beest is, dat verandert er niks aan. Dat sluipend beest, dat is daar. Dat is psychologie, dat zijn gevoelens. Maar zou het niet echt fantastisch zijn als uw leven echt fantastisch zou zijn, en als ge u niks zou aantrekken van hoe de buitenwereld uw leven ziet? Ja natuurlijk, dat zou pas echt fantastisch zijn. Dat dat sluipend beest er is, zoals ik al zei, dat is psychologie, dat zijn gevoelens, en dat is niet bewezen hè.

Ik hou van duidelijkheid, en waarheid en duidelijkheid zijn gezworen bondgenoten van elkaar. De betrachting van de wetenschap is haar inzage in de psychologie te verbeteren, zodat ze deze beter zou kunnen aansturen. Maar laten we de rangorde niet omdraaien. Psychologie is een vakgebied in de wetenschap. Anderzijds, psychologie is geen vakgebied. Psychologie is leven. Niet enkel mensenlevens, maar leven in het algemeen. Psychologie is leven, en leven is psychologie. En, geloof het of niet, er is leven ontstaan voor de wetenschap ontstaan is. Het ontstaan van leven, de kern van de zaak, de grond, de oorsprong, de essentie van de dingen, dat is heel leerrijk. De grond heet niet toevallig de grond. Waar er land is, is de aardbol met aarde bedekt. En de aarde, of de grond, daarin kan je graven, en diep graven. Met het geheugen is het gelijkaardig. Om zich dingen te herinneren, moet men soms blijven graven, heel vaak zelfs. De waarheid en de duidelijkheid zijn gezworen bondgenoten. De waarheid is duidelijk, en is dat altijd geweest, ook voor het ontstaan van de wetenschap. Of misschien moet ik zeggen dat voor het ontstaan van de wetenschap de waarheid duidelijk was, of is geweest. Het is hoog tij voor de wetenschap in West-Europa, met alle gevolgen van dien. Hier is de vraag: "Is het de waarheid? ", dan ook dezelfde vraag als: "Is het bewezen? " Er zijn veel mensen in de wereld die een direct verband tussen gevoelens en de waarheid leggen, maar hier zijn er niet veel. Als men zich bij de psychologie, de waarheid en de gevoelens steeds de vraag stelt: "Is het bewezen? ", kiest men ervoor die drie in het schemergebied te plaatsen. Het schemergebied is de tegenpool en de antagonist van de duidelijkheid. De antagonist voert oppositie tegen al wie duidelijkheid nastreeft. De duivel voert oppositie tegen al wie duidelijkheid nastreeft. Anderzijds, als men de psychologie, de waarheid en de gevoelens duidelijk vindt, en als men het verband tussen de waarheid, de psychologie en de gevoelens duidelijk vindt, zonder zich om bewijzen te bekommeren, kiest men ervoor die drie in het vak te plaatsen waar alles duidelijk is.

De ladder van de samenleving dient eigenlijk alleen maar om op het podium te geraken, in een rol te kruipen, en het echte leven onder zich te laten. Wij zijn nooit op het podium geraakt, wij die op de lage trappen van de ladder zijn blijven steken. Wij zijn schemergebied, en mogen plaatsnemen in de zaal, en niet in het vak waar alles duidelijk is, maar in het vak waar alles onduidelijk is. Rechters die oordelen over wie waar een plaats toegewezen krijgen, hetzij in het schemergebied, hetzij in het vak waar alles duidelijk is, hebben alle macht gekregen. De maatschappij, dat zijn mensen, daarover zijn we akkoord. Het is niet zo dat de maatschappij argwaan heeft voor die rechters. Het is eerder zo dat de maatschappij argwaan heeft voor machteloze mensen, bedelaars, zwervers, en tankstations langs snelwegen. De maatschappij dat zijn mensen. Mensen die ons zeggen hoe we moeten denken. Ik en de maatschappij, wij zijn twee vrienden, dat is toch theater... De maatschappij dat zijn mensen. Het zijn wel mensen die op de school der verraders op de eerste rij zaten. Hoewel, de school der verraders... Het is eerder de klas der verraders in de toneelschool. Als ze mij verraden hebben, is het om als ware gediplomeerde zakken de rest van hun leven theater te kunnen blijven spelen, en op het podium de schijn te kunnen blijven ophouden: Wij zijn twee vrienden, jij en ik. Men moet in een diepte zinken, die heel diep is, om het goede in de mens te vinden. En als u zich afvraagt waar hij het over heeft: Wanneer het uur van de beproeving komt, dan zult u diep zinken, en dan zult u weten waar hij het over heeft. 

 

>> Reageer (0)
26-07-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.09. Ik eis mijn grond op
Klik op de afbeelding om de link te volgen


De tradities en conventies zijn een probleem in alle naties en alle volkeren. Ik kan de tradities aanvallen. Ik kan de conventies aanvallen. Ik kan dat allemaal. Dan kan jij het toch ook. Maar je moet het niet op eender welke manier doen. Je moet het doen zoals een beeldhouwer een beeldhouwwerk maakt. Niemand zal ooit straffeloos al wat slecht is kunnen verkondigen, zonder voorafgaand ten volle respect te hebben betoond voor wat goed is. De beeldhouwer begint ook met een vierkant blok, maar als hij dat blok zomaar wat afbreekt, is het beeld dat er van overblijft ook niet wat het moet zijn. Je moet zoals die beeldhouwer zijn, en het beeld voor zich laten spreken.

De katholieken, dat zijn de leden van de katholieke kerk, mogen sterven in hun eigen hel. Het is hun eigen hel, die ze zelf gecreëerd hebben, en ik ben niet bang, noch voor de katholieke kerk, noch voor hun hel. En het is niet mijn hel. De katholieke kerk zal afstorten door haar angst. De katholieke kerk zal vallen en niet meer opstaan door de angst in haar hart. Als je tegen de paus over boze geesten begint... "Wat? Boze geesten? " De paus gelooft niet in boze geesten. Nee, hij gelooft misschien in boze geesten, maar hij gelooft niet dat ze op dit moment op al zijn velden aan het zaaien zijn.

Ik zat rustig aan zee een stripverhaal te lezen, en lag in een deuk van het hoofdpersonage, genaamd Professor Ambrosius. Maar de hilariteit nam al snel een kwalijke wending. Een niet nader gespecificeerde geest kwam mij duidelijk maken dat hij mij in ongenade zou doen vallen, onder de mensen. De geest was wel niet nader gespecificeerd, doch het was wel meteen duidelijk dat hij boos was. Ook kwam hij over als een almachtige, slechte geest, ja, een god. En kinderen hebben nog geen verweer. Ik was nog een kind hoor. Aldus was ik vanbinnen verpletterd tot in mijn ziel. En ik dacht bij mezelf: wie kan mij redden? Dat moet ook een almachtige God zijn, maar een goede, een rechtvaardige. Maar nee, er was niemand anders. Er was geen goede God, nee, er was alleen een boze god. It can be pretty dark in a child 's mind. Nee, ik had geen harnas. Wat de wereld de kinderen aandoet, door hen haar verkeerde tradities door te geven, is de oorzaak ervan dat ik geen harnas had. Ik probeer alle kinderen te onttrekken aan het lot dat ik heb ondergaan, door jullie aan het verstand te brengen dat er heel wat ideeën in het hoofd van de mensen zitten die gewoon verkeerd zijn, maar naar mij luisteren zit er niet in omdat ik... in ongenade gevallen ben? Daarmee heb ik de schuld bij de boze geest gelegd, dacht ik. Ja, dat heb ik gedaan. Verder in de brief komt de schuld van de mensen die met de boze geest collaboreren nog aan bod. Maar eerst nog wat meer uitleg, want dat de mensen niet naar mij luisteren omdat ik in ongenade gevallen ben is niet zo simpel.

De hel is de angst. De angst is de boze geest. De kerktoren blijft overeind staan bij de gratie van die drie. Ja, de hel, de angst, de boze geest, dat is de heilige drievuldigheid. De heilige drievuldigheid is de heilige stoel. De heilige stoel is de katholieke kerk. De katholieke kerk mag niet afstorten. De kerktoren mag niet instorten. Als je er een tekening bij wil, moet je de punten verbinden. Dat heb ik ook gedaan als ik klein was. Dus de boze geesten blijven de kinderen terroriseren. Nou ja, de mensen hebben liever dat dan naar mij te luisteren. Ik ben geen profeet hè, maar ik heb het wel van Jezus geleerd. We blijven rondjes draaien tot er iemand door heeft dat de naam van Jezus door de katholieke kerk misbruikt wordt. Daarmee praat ik een andere kerk die de naam van Jezus gebruikt niet goed hè. Ik heb geen enkele kerk goed gepraat. Ik spreek gewoon alleen over de ene kerk die ik ken, en in mijn geval is dat de katholieke kerk. Dat is alles. Wat mensen geloven en niet geloven, vergis u niet, dat trekt de aandacht. Men gelooft in machtige kerken omdat ze machtig zijn, en men verwerpt zwakken en machtelozen omdat ze zwak en machteloos zijn. En waarom zijn machtige kerken machtig? Omdat ze zwakken en machtelozen verwerpen. En waarom zijn zwakken en machtelozen, zwak en machteloos? Om dezelfde reden. En men denkt dat er een reden achter zit. Ja, dat er een reden achter zit waarom ze boven machtig zijn, en beneden machteloos. En met een reden, bedoelt men een rechtvaardige reden. Nee, er is geen rechtvaardige reden. De enige reden is degene die ik net gegeven heb. Daar komen weliswaar talloze boeken uitleg bij, maar niets van al die uitleg uit die boeken spreekt de bovenstaande reden tegen. Ik weet niet of ge u daarvan bewust zijt. Het zijn de zwakken en machtelozen die de machtigen machtig maken. En als beloning voor hun goedheid worden hun kinderen door boze geesten belaagd. En de zwakken en machtelozen zijn de kinderen zelf. Aan de top van de verticale constructie is het "pleidooi" voor gelijkheid een constante. Wie een sterke opmerkingsgave heeft ziet direct het tegenstrijdige ervan in. Verticaal staat haaks op gelijkheid. De katholieke kerk geeft de mensen datgene waarvan ze weet dat de mensen het sowieso geloven. Het verhaal van de boze geest geloven de mensen sowieso niet! Des te beter voor de kerk. Zo kunnen de boze geesten de prooien die er werkelijk toe doen buit blijven maken, en ze bij het fortuin van de macht voegen. Where would the church be without foolish ignorant persons? En waarom blijven foolish ignorant persons lid van de kerk? Omdat ze er toch niks kunnen aan doen! Losers.

Wat volgt is de clandestiene-parasietenanalyse. In feite zijn boze geesten clandestiene parasieten die zich aan een gastheer hechten. Eerst verschuift de parasiet de aandacht van de gastheer naar een deel, of een aspect van hem, zodat hij een ander deel van zichzelf over het hoofd ziet, en daar hecht de ongewenste gast zich vast aan het slachtoffer. Vervolgens vereenzelvigt de boze geest zich met hem, zodat hij zogezegd niemand anders hoeft te zijn. Maar zo is hij net wel iemand anders natuurlijk. Dat is de kracht van observatie. De gastheer kan zijn eigen geest en de ongewenste gast niet van elkaar scheiden. Onderscheiden wel, maar scheiden niet, zou ik zeggen. Dan neemt de geest de macht van zijn slachtoffer af, en onderwerpt hem tot een soort slaaf, om uiteindelijk de oogst van zijn gastheer binnen te halen. Ja, om uiteindelijk de oogst van de velden van zijn slaaf in zijn parasitaire schuren op te slaan. Wanneer? Wanneer hij zelf beslist dat het tijd is om te oogsten hè. Daar beslist de slaaf niet over hè. Da 's duidelijk. Wat niet duidelijk is, is wie de echte eigenaar van de grond is. Is dat de onrechtmatige eigenaar, of de rechtmatige eigenaar? Geen van beide. 

Er is overigens - om een stapje opzij te zetten - niets meer duidelijk in deze wereld. Het verschil tussen licht en duisternis is niet eens duidelijk. Wie ziet nog het verschil, ja wie? Niemand, nee, alles is grijs geworden. Er is alleen nog schemering, schaduw en mist. Alle duidelijkheid is naar de achtergrond verdwenen. Wie doorziet nu het schemergebied als het werk van de duivel? Ook niemand, daar is het hem juist om te doen. Nochtans, er is geen enkel werk dat Satan verricht, tenzij het schemergebied is! Doch dit was een stapje opzij. Even in 5 punten het verschil tussen de rechtmatige en de onrechtmatige eigenaar uitleggen: 

 

  • 1. De oogst van de rechtmatige eigenaar is voor eens en voor altijd oogst. Wat hij bekomt, bekomt hij voor eens en voor altijd
  • 2. De rots waar hij zijn huis op bouwt, blijft voor eeuwig en voor altijd een rots
  • 3. De criteria die hij in zijn leven hanteert zijn voor eens en voor altijd
  • 4. Wat niet uit God is, hanteert tijdelijke maatstaven en criteria. Die kan men heel goed vergelijken met excuses om te doen alsof. En dat vereist onduidelijkheid
  • 5. De enige echte eigenaar van de grond is niet de onrechtmatige, noch de rechtmatige, maar is God zelf.

 

""Er zullen schijnchristussen en schijnprofeten opstaan, die tekenen en wonderen zullen doen, zodat zij, als dat mogelijk was, zelfs de uitverkorenen zouden misleiden. " (Het Evangelie volgens Marcus: 13,22) Schijnchristussen en schijnprofeten, zijn dat onrechtvaardige mensen, die boos zijn? Zijn dat parasieten en kwaadaardige goden? Zijn dat religieuze wereldleiders? Ja, zij zijn het, en ze zijn nog geen glimp van goedkeuring waard. Aan hen zeg ik: "Ga weg. Ga heen. " En het is onomstotelijk: omdat ik dat zeg, zijn er sommige mensen die tegen mij een contactverbod uitvaardigen. Dus ze zijn vrienden van de schijn en de kwaadaardigheid? En dus moet ik er ook bevriend mee worden? Ik kies mijn vrienden zelf, en bovendien is dat voor mij allemaal dikke zever. Je moet naar de mens kijken, niet naar de groep, of kerk, waar die toevallig lid van is. Maar voor de kerk is het nu eenmaal iedereen of niemand, ja alles of niks, dus moet je ze met gelijke munt betalen. En de collaborateurs horen in dezelfde zak thuis. Waarom brengt niemand ooit met succes iemand anders op andere gedachten? Waarom proberen ze hun naasten met dwang op het verkeerde been te zetten? Een antwoord, wat is een antwoord nu? Een verklaring, wat is dat? Er is verandering nodig! Verandering!

 


>> Reageer (0)


Foto
Foto
Links
  • The Alcove Hill (YouTube kanaal)
  • The Alcove Hill (blog)
  • Scriptures (Geschriften)
  • Uitgeverij Ambrosius
    Inhoud blog
  • 00. Also there are words
  • 01. Apocalypse (the circle of life)
  • 02. The back door
  • 03. Vue lointaine sur un cimetière...
  • 04. Verenigd achter een idee blijven staan die een grote pijler die structurele samenwerking ondersteunt ondergraaft.
  • 05. Eastern wisdom is a lot like Western wisdom.
  • 06. Jesus is victim of not separating accountability of institutions from accountability of people.
  • 07. Omerta (omelet à l'omerta)
  • 08. Het uur van de beproeving
  • 09. Ik eis mijn grond op
  • 10. La bibliothèque (David vs. Goliath)
  • 11. De Kern van de Vrijheid
  • 12. De ratacombe
  • 13. Vrouwe Sextitia (public document/resistance/rejection)
  • 14. Reddingsbootje
  • 15. De cirkel
  • 16. Het feest van de zonden
  • 17. Paranoia
  • 18. 666, het prijsbeest
  • 19. EXIT
  • 20. Ja
  • 21. Ongelijkheid is taboe
  • 22. De bruggen
  • 23. The black globe
  • 24. Een misstap on The Alcove Hill (memory)
  • 25. De weg die naar The Alcove Hill leidt
  • 26. Drama
  • 27. The meaning of life
  • 28. God heeft mij zo gemaakt
  • 29. Baba Wawayara
  • 30. Zeg het met een roos.
  • 31. The power shutdown
  • 32. Mijn favela
  • 33. De kraaiman
  • 34. De sjamaan
  • 35. C'est quoi? C'est le labyrinthe que tu as construit.
  • 36. Angst (Yang)
  • 37. Voorwaarden die gelijk zijn voor al de mensen
  • 38. De kus
  • 39. De verwoesting
  • 40. Ge zijt verdord
  • 41. Het wereldbeeld
  • 42. Afgoden (onmensen)
  • 43. Het geloof
  • 44. Het negatief
  • 45. Mijn thuis is bij God
  • 46. Het einde van de wereld
  • 47. Graffiti 2.5
  • 48. Psychologie
  • 49. De engelen van de duivel
  • 50. Op het gemakske
  • 51. Mijn kasteel
  • 52. Voor de schoonheid
  • 53. Mensen dingen aanleren, laat het niet enkel aan het onderwijs over.
  • 54. Voor mensen die er nog aan zouden twijfelen dat er geen enkele menselijkheid meer meespeelt
  • 55. Een pijl die naar binnen draait
  • 56. De belijdenis van de trots van de dood
  • 57. The antichrist
  • 58. Genees alstublieft mijn linkerkant.
  • 59. Mijn tevredenheid en mijn plezier, die inferieur zijn.
  • 60. Strangers to the system will be held accountable for the same system.
  • 61. Qu'est-ce que se repentir signifie exactement?
  • 62. The wall of wrath
  • 63. Van mij iets aannemen
  • 64. Judas
  • 65. On m'a maudit et on m'a condamné et tu n'as rien dis.
  • 66. De weegschaal (balans)
  • 67. Het universum is oké
  • 68. Gesprek met de chatbot
  • 69. Als het zo is
  • 70. About that
  • 71. Een open boek
  • 72. White Style and Blackdrop
  • 73. Black souls
  • 74. Love
  • 75. Yin and yang, and deviant art (images)
  • 76. Eyes
  • 77. Nururesegents
  • 78. Maria
  • 79. Zorg dat de wind uit de goede richting komt
  • 80. The neverending story
  • 81. The contest
  • 82. Het justitiepaleis
  • 83. De definitie van ______ (ik moet u het woord schuldig blijven)
  • 84. Einstein heeft zijn imago zelf niet gecreëerd
  • 85. Forgot to lock the door
  • 86. La visite des anges
  • 87. Jezus Christus spreekt
  • 88. Het schaalgevoel
  • 89. Ze noemen mij een weegschaal want dat is mijn horoscoop.
  • 90. Trauma (Impact)
  • 91. Een mooie spirituele natuurlijke evenwichtige redenering
  • 92. IQ test
  • 93. Contact hebben met mensen - ja wat?
  • 94. Growing up as a child of Radu-Radu
  • 95. Avoir beaucoup sur son assiette
  • 96. De nacht van zondag op maandag
  • 97. We just replaced the word recognize by see.
  • 98. Het belang van vechten om te overleven
  • 99. De kroon van het koppel, je moet ermee naar buiten komen.
  • 100. Alle eigenschappen van de geest zijn afhankelijk van de zintuigen.
  • 101. The more understanding people you meet, the less you suffer.
  • 102. Être mendiant
  • 103. A sermon against secular music on the internet.
  • 104. For whom the bell tolls.
  • 105. It's like that.
  • 106. Terminus
  • 107. I'll fight you to hell and back
  • 108. There's one law, only one.
  • 109. De bij mijn weten vroegste oorsprong van mijn psychose
  • 110. Ik heb een andere kant van de wereld gezien.
  • 111. No fear
  • 112. Take these chains from my wrists.
  • 113. Het effect van het middel in het lichaam van mensen die drugs samen gebruiken is gemeenschappelijk.
  • 114. Wie heeft de woorden van God geïnterpreteerd?
  • 115. De oplossing blijft altijd dezelfde.
  • 116. A whole life story at a stupid place in a few stupid words
  • 117. La fin est proche, et le niveau zéro de l'humain-kaka aussi.
  • 118. De heel mooie, heel hoge en machtige poort van de Katholieke Kerk
  • 119. The start of my pathway
  • 120. Either you live, or you die.
  • 121. De hel van de hemel
  • 122. I love children.
  • 123. I'm weak - this is the world.
  • 124. Stil
  • 125. Het huis van Zellik
  • 126. De zellikenaren en het alziend oog van God
  • 127. ...
  • 128. The pendulum
  • 129. Eternity
  • 130. Les semences des idéalistes, changer le monde.
  • 131. De positieve kant van wanneer iemand je neerslaat
  • 132. Anger is a weapon. First get rid of the weapon.
  • 133. Baby
  • 134. Ha ha ha ha ha ha.
  • 135. La bibliothèque (David vs. Goliath)
  • 136. The A B C of the base of psychology of the mind of humans
  • 137. Hit the target.
  • 138. Het hoeft niet onder de aandacht gebracht te worden?
  • 139. The LSD death
  • 140. Populariteit
  • 141. Once upon a time there was a graveyard...
  • 142. the mother-issue
  • 143. Wie mag over mensen oordelen?
  • 144. Ik heb dat altijd gezegd.
  • 145. L'arche de Yannick Noé se perda et son coeur se brisa.
  • 146. The question: Who are you? (Engelse en Nederlandse versie)
  • 147. Het raadsel van de man die alles over iedereen kent
  • 148. De Schepping
  • 149. disrespecting unconditional love and pure hearts, a victory
  • 150. Gambiet
  • 151. Dr. Thys
  • 152. De kern van de oorzaak van de meeste problemen van de psyche van de mens
  • 153. People who are hacked in a collective context are not aware of what happens.
  • 154. Wat denk je van wat ik over de wereld weet?
  • 155. Road Signs
  • 156. Intentional communication problems
  • 157. Woodstock (rather a funny generation than a sexual revolution)
  • 158. About the concept of right or wrong, innocence or guilt
  • 159. Refining the details of your own identity
  • 160. Why men REALLY shut down
  • 161. Zij beweren dat dit geen tegenstelling is.
  • 162. Je kan de orde van het geheel niet omkeren (antichristus).
  • 163. Minderwaardigheidscomplex
  • 164. Congratulations, you've just entered the Kingdom of Heaven.
  • 165. The Law (Defendant's Plea)
  • 166. STOP STOP STOP (POISON)
  • 167. Going no contact
  • 168. Poétique
  • 169. U.S.A. (POV on comments)
  • 170. The ugliness of a huge amount of very small things
  • 171. Bystanders are usually not helpful.
  • 172. De kroon der grieven
  • 173. La guerre
  • 174. Vivement l'enfer sans maman!
  • 175. Diagnose (De linkerkant)
  • 176. Pride
  • 177. Succes
  • 178. Teal Swan
  • 179. The branches (genealogy)
  • 180. Néant moins
  • 181. You wonder why christianity troubles you?
  • 182. Afrodisiacum (Yin)
  • 183. 2 Corinthians 4
  • 184. Destroying my name is the game.
  • 185. Is dit geweld?
  • 186. Why issues are revolving around ego.
  • 187. How I see my identity, philosophically speaking.
  • 188. een slecht geweten
  • 189. Ik mag niet antwoorden maar ze stellen mij wel vragen.
  • 190. A common error that musicians make
  • 191. Mijn Testament
  • 192. De naïeve fantasie dat kansen gelijk zijn
  • 193. The End
  • 194. The Last Train
  • 195. Les bornes kilométriques
  • 196. De vergiffenismanipulatie
  • 197. De weg van de hoogmoed
  • 198. Nacht macht aandacht
  • 199. Refrein
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs