Foto
E-mail mij

Gastenboek

portofolio

19-02-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PowerPoint opdracht
We moesten in een groepje (ik, Stijn en Andy)een powerpoint opdracht maken over mysteries.
Ik heb dus de bermuda driehoek genomen. Stijn Nasca lines en Andy Area 51/UFO'Sµ
Ik heb veel informatie gevonden over de bermuda driehoek, wat de mogelijke oorzaken zijn en een aantal verdwijningen van vorige eeuw

19-02-2007 om 00:00 geschreven door dennisvdv  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)



Zoeken in blog


Inhoud blog
  • Voorstelling
  • Waar wil ik meer van weten?
  • PowerPoint opdracht

    Laatste commentaren
  • area 51 (P.)
        op Waar wil ik meer van weten?
  • Veel succes met je site (André)
        op Voorstelling
  • 7Publiciteit
  • Stijn Snijers
  • Sanne Cuyvers
  • Andy Debondt
  • Michael klaassen
  • Mireille Vandijck

    7Verkoop
  • Tim Vanhoof
  • Caroline Appels
  • Sabine Keustermans
  • Mao Dewandel
  • Sanne Lauwen
  • Daan Makker
  • Kristof Vanloon
  • Dirk Driesen
  • Tom Hermans
  • Mo Alassan

  • layla Vanloon
  • KlasBlog


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs