Inhoud blog
  • SLIDESHOW VAN MUURSJABLONEN
  • CREATIEF IN DE TUIN
  • BUITENMUUR TERRAS MET OLIEVERF
  • PASTELS
  • Alles in een nieuw kleedje...
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
    Over mijzelf
    Ik ben Van de Perre Linda, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Den Artiest.
    Ik ben een vrouw en woon in Opwijk (België) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 25/04/1964 en ben nu dus 59 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Airbrush - Pastels - Oliepastel, Olieverf.
    Inhoud blog
  • SLIDESHOW VAN MUURSJABLONEN
  • CREATIEF IN DE TUIN
  • BUITENMUUR TERRAS MET OLIEVERF
  • PASTELS
  • Alles in een nieuw kleedje...
    Foto
    Laatste commentaren
    Foto
    Foto
    Amateurkunsten / Airbrush - Pastels
    Voor de amateurkunstenaars
    Al sedert mijn kindertijd was ik graag creatief bezig, ik heb geen onderwijs genoten in een kunstrichting maar heb een brede interesse in alles wat mensen maar kunnen creëren met hun handen vanuit een rijke fantasie. Jaren heb ik de gave die ik had niet tot uiting kunnen laten komen, tot ik vroegtijdig gepensioneerd werd. Op een moment was de tijd gekomen om mijn doos pastels weer boven te halen om weer voeling te krijgen met mijn talent :-) Op Youtube vond ik filmpjes over airbrush en ik raakte er door gefacineerd. Ik volgde hiervoor een 10-tal basislessen en ging er met vallen en opstaan mee aan de slag. Ergens ben ik best fier met de vooruitgang die ik hiermee heb geboekt, Ook al weet ik dat bijkomende lessen mij nog meer mogelijkheden zouden geven, ik heb er voldoening van dat ik hier zelf mijn weg in zoek en op mijn manier werken maak met de middelen waarover ik beschik. Naast airbrush, pastel hou ik me ook graag bezig met mijn interieur, van oude kasten iets geheel nieuws maken en door kleurencombinaties een huiselijke sfeer creëren, het is leuk om te doen en je kan met weinig onkosten heel veel veranderen aan je interieur. Tuinieren is ook één van mijn passies, mijn tuintje heb ik helemaal zelf ingericht, ik hou vooral van diversiteit aan bloemen en van kleurschakeringen. Dit blog werd opgemaakt omdat ik dit graag met andere mensen wil delen en ook graag in contact wil komen met mensen die dezelfde passie hebben dan ik. Dus al wie net als ik creatief is aangelegd, groene vingers heeft en info & handige tips heeft, kan deze altijd kwijt in een mailtje of in de dropbox. Ik wens iedereen die dit blog bezoekt veel kijkplezier.
    28-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLIDESHOW VAN MUURSJABLONEN

    Ik maak ook gepersonaliseerde sjablonen, mooi in moderne interieurs of slaapkamers.

    Bijlagen:
    http://www.kizoa.com/slideshow/d4833696k2188220o1/muur-sjablonendiaporama%20kizoa   

    28-07-2013 om 06:00 geschreven door Den Artiest  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CREATIEF IN DE TUIN
    Even langs een bandenkerkhof, autolak opspuiten en stapelen maar !
    En zoals het spreekwoord zegt : scherven brengen geluk, gooi dus uw bloempotten niet weg maar maak er een kunstig stukje mee ! 



    17-05-2013 om 10:58 geschreven door Den Artiest  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    15-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BUITENMUUR TERRAS MET OLIEVERF
    Eerst de muur een kleurtje gegeven en dan geschilderd met olieverf











    15-05-2013 om 17:20 geschreven door Den Artiest  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    14-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PASTELS










    14-05-2013 om 23:21 geschreven door Den Artiest  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alles in een nieuw kleedje...
    Afwasbaar behangpapier rond de kastdeurtjes vast maken, een likje verf en ik heb de verouderde dressoir veranderd in een modern meubel.
    De keukenkastjes voorzien van nieuwe handgrepen en op het versleten keukenblad mozaïktegels aangebracht






    14-05-2013 om 23:14 geschreven door Den Artiest  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Decoreren slaapkamer (Airbrush) MARILYN MONROE














    14-05-2013 om 23:02 geschreven door Den Artiest  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENKELE VAN MIJN AIRBRUSHWERKEN












    14-05-2013 om 21:00 geschreven door Den Artiest  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (9 Stemmen)


    Archief per week
  • 22/07-28/07 2013
  • 13/05-19/05 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Dropbox

    Via deze dropbox kan u een bestand aan mij verzenden. Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    Foto

    Foto

    Foto

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs