Vandaag ben ik begonnen met de ontbrekende formulieren in orde te brengen door ze opnieuw af te drukken en ze op te sturen naar de klanten zodat ze hun handtekening er onder kunnen zetten en het terug te sturen naar Actief Interim. Dit heb ik voormiddag gedaan. Na middag mocht ik nog wat briefjes klaargemaakt en naar het postkantoor gegaan om al die brieven op te sturen. Van 15u tot 17.30 heb ik mensen gebeld om te vragen of ze nog op zoek waren naar een job en ze uitgenodigd op het kantoor. Dat was dan mijn vierde dag ...
Mijn derde dag begon met het klasseren van de overeenkomsten van gisteren. Na het klasseren van de overeenkomsten mocht ik de etalage aanpassen. Daarom kreeg ik van Evy (mijn stagementor) nieuwe vacatures die ik ingegeven heb op de computer en ze afgedrukt heb zodat ik ze in de etalage kon plaatsen. Na de etalage gaf Evy mij de opdracht om mensen (die al eerder ingeschreven waren) te bellen en te vragen of ze nog op zoek waren naar een poetsvrouw. De bedoeling was dus eigenlijk het updaten van het systeem. Daarmee ben ik bezig geweest tot half 4. Voor de rest mocht ik nog wat klasseren.. En zo eindigde mijn derde dag
Vandaag ben ik begonnen met contracten. Ik heb voor mensen die nog geen contract hadden gekregen, contracten klaargemaakt zodat ze opgestuurd konden worden. Na de contracten ben ik begonnen met het klasseren van "Arbeidsovereenkomst Dienstencheques Arbeiders", ik heb ze eerst per week gesorteerd en dan ze geklasseerd. Tot aan de middag heb ik doorgewerkt. Tijdens de middag zijn we gaan eten met kübraa xD. Na de middag kwam de office manager voor een vergadering met het personeel op het kantoor. Daarom mocht ik de inkomende oproepen beantwoorden en eventueel notities nemen voor na de vergadering. Ondertussen klasseerde ik nog altijd de "Arbeidsovereenkomst Dienstcheques Arbeiders". En zo eindigde mijn tweede fijne dag ...
Om 8.30 kwam ik aan bij Actief Interim en kreeg een kleine rondleiding van mijn stagementor. Mijn stagementor legde dan uit hoe ik moest klasseren en hoe ik met de programma op de computer moest werken. Daarna moest ik de loonbriefjes in enveloppen steken, de contracten klasseren, intentieverklaringen sorteren. Vóór de middag heb ik gegevens van de werknemers op computer ingegeven en de AO's gesorteerd en dan ze in de kasten in kaften gelegd. Om 12.30 hadden we pauze tot 13.30, ik bleef vandaag nog in de kantoor om waat kennis te maken. Na middag heb ik verder geklasseerd en nog wat taken uitgevoerd. Ik vond het een fijne maar een vermoeinde dag =). Mijn eerste dag eindigde om 17.30...