Bank - en verzekeringsmedewerker
Functieomschrijving
Je staat in voor:
- Courante bankverrichtingen uitvoeren;
- Omzet verhogen door bankproducten, aangepast aan de klant, aan te bieden;
- Nieuwe polissen opmaken;
- Schadegevallen behandelen;
- Omzet verhogen door verzekeringen, aangepast aan de klant, aan te bieden.
Profiel
We zoeken een medewerker met volgende eigenschappen:
- Vlot met computer kunnen werken;
- Stipt en nauwgezet werken;
- Commercieel;
- In team kunnen werken;
- Klantvriendelijk;
- Je hebt bij voorkeur enige ervaring in bank- en/of verzekeringskantoor;
- Indien je geen ervaring hebt beschik je minstens over een opleiding in de bank- en/of verzekeringssector.
Jobgerelateerde competenties
- Telefonische oproepen beantwoorden
Klanten ontvangen
Klanten informeren of oriënteren - Dossiers van (potentiële) klanten of verzekeringsnemers verifiëren en opvolgen
- Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
- Brieven, verslagen, notas, ... opstellen en redigeren
- Prijsopgaves voor verzekeringscontracten opstellen en de contracten beheren (verzoek tot betaling van de bijdrage, controle van de betalingen, ...)
- Gegevens van klanten coderen en invoeren (registratie van chèques, beursorders, ...) en de opvolgingstabellen actualiseren
- Nieuwe bankrekeningen registreren of het beheer ervan opvolgen
- Schadevergoedingsprocedures opstarten voor verzekerden of slachtoffers op basis van een beoordeling van de schade en de aansprakelijkheden van de betrokkenen
- Telefonisch klanten werven
- De onderdelen van administratieve dossiers registreren en controleren (situatieoverzicht, identiteitsbewijs, bestand Nationale Bank, ...)
- Fiscale attesten, aflossingstabellen, beursoverzichten, overzichten van de situatie van klanten, opvolgdocumenten, opstellen
- De verzekeringsnoden van de klant analyseren en hem over de voorgestelde producten informeren
- Valuta wisselen en de transactie inboeken
- Het verzekeringscontract van de klant actualiseren en de opvolggegevens registreren
Aanbod
- Samenwerking met ervaren collegas die voor interne opleiding + omkadering zorgen;
- Je start met een contract van minstens 2 maanden bepaalde duur. Na positieve evaluatie zal je een contract onbepaalde duur aangeboden worden;
- Goede verloning;
- Onmiddellijke indiensttreding;
- Werkuren ongeveer van 9u00 tot 12u30 en van 14u00 tot 17u00 (maandag t.e.m. vrijdag)
Waar en hoe solliciteren?
Via e-mail: Katrien.Maes@vdab.be
Per telefoon: +32 56 266789
Contact: Katrien MAES
Solliciteren met CV.
Er is een probleem. Onze excuses hiervoor. Probeer het later opnieuw.