Inhoud blog
  • optreden in mei
  • hoi hoi
  • afvallers
  • sytycd
  • DAVINIA !!!
  • muziektip
  • stemmen !!!
  • nog foto's
  • geen danstips
  • professionele dansers
  • hiphop-vrouwen
  • dansstijlen
  • foto's van pointes
  • muziek
  • pointes
  • stem op davinia !!!
    Rondvraag / Poll
    hoelang sta jij s'morgens voor de spiegel ?
    nooit
    2 min.
    5 min.
    10 min.
    15 min.
    een half uur
    45 min.
    een uur
    anderhalf uur
    langer ......
    Bekijk resultaat

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Foto
    dans !

    Uw beoordeling is opgeslagen
    De waardering die u gegeven heeft aan dit blog werd correct opgeslagen.

    U kan hieronder de tussenstand bekijken:


    Heel goed 40 %
    Goed 20 %
    Voldoende 0 %
    Nog wat bijwerken 0 %
    Nog veel werk aan 40 %

    Totaal aantal stemmen: 5



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...



    Over mijzelf
    Ik ben stefanie, en gebruik soms ook wel de schuilnaam dansertje.
    Ik ben een vrouw en woon in sint-truiden (belgie) en mijn beroep is chillen.
    Ik ben geboren op 28/10/2001 en ben nu dus 22 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: dansen !! .
    dansen is heel leuk en ook nog heel gezond ! dus doe het veel !!


    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • ....

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • youtube
  • blog juf greetje
  • blog natasja v.
  • spelletjes

  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs