damesschoenen, damesschoenen online, damesschoenen kopen, exclusieve damesschoenen, damesschoenen winkel, damesschoenen kleine maten, grote maten damesschoenen
18-11-2009
De online Verkoop neemt nog een hoge vlucht
De detailhandel in Australiƫ, het UK en de V.S. is onderaan jaarlijks,
maar de online verkoop omhoog, en presteert constant in de meeste
landen bij +/- 30% de groei.
Maakt u het beste van uw online verkoopkans?
Of u een hoofdstraatwinkel, is een boutique in een wandelgalerij of
slechts een online aanwezigheid daar hebt nooit een belangrijkere tijd
geweest om verkoopkans te maximaliseren.
Wanneer u een fysieke winkel hebt het een grote trekkrachtrug voor
bezoekers aan uw winkel, is hen naar uw website kunnen doorverwijzen.
Dit verzekert u een passieve of pro-actieve verhouding met potentiƫle
klanten kunt voortzetten.
Een passieve verhouding is waar u interessante informatie en inhoud
online aanbiedt om hen te houden regelmatig terugkomend.
Een pro-actieve plaats is waar u e-mailadressen, en fysieke adressen,
vangt houden doorverwijzend hen naar uw website, en herinnerend hen
over uw fantastische zaken.
Als u hen het voordeel kunt ook aanbieden om online tot opdracht te
geven, gaat u werkelijk de beste kansruimte in. U ziet, kennen zij u
omdat zij uw opslag bezochten - bouwen zij nu vertrouwen met u, zo nu
is de ideale tijd om hen online het winkelen ervaring aan te bieden.
Er is een schoenwinkel in een nabijgelegen stad die dit doet, en ik
koop regelmatig online van hen. Als zij didn' t heeft de website, zou
ik slechts ongeveer 10% besteden van wat ik nu besteed! Waarom, omdat
ik bezig ben en het is een ruzie daar te worden - maar online neemt me
5-10 minuten om tot een paar schoenen opdracht te geven.
Hebt u een online webshop, of uw eigen website gekregen?
Het zijn een e-mailgebruiker is uw eerste stap in online zaken, vragend
uw klanten om hun e-mailadres (en belangrijk) toestemming om hen te
contacteren. Deze manier u kan hen over speciale bevorderingen, verkoop
en andere nieuwe dingen in uw zaken vertellen.
U kunt de beste resultaten slechts verwachten en aan de online
verkoopboom deelnemen als u een website, en bij voorkeur een winkel
online hebt.
Er zijn twee manieren om dit te doen:
Eerst kunt u gaan en iemand hebben u ontwikkelen een volledige website,
afhankelijk van wat verkoopt u, zal dit u tussen $250 en $5.000 kosten.
Ook, staat er de opwindende nieuwe onmiddellijke dienst op het punt van
de winkelbouwer die op de wereldInternet markt in November moet worden
gelanceerd, als u verdere informatie over dit ons gelieve willen
worden= op het punt contacteren.
Alternatief kunt u een Webwinkel op de meeste erkende geclassificeerde
websites hebben. Deze kosten gewoonlijk een paar dollars per maand
vastgestelde prijs, hoewel sommige plaatsen u ook % verkoop bovenop dat
laden.
Normaal hangt het type van winkel u zou kiezen af van wat verkoopt u,
en het type van beeld u wilt hebben.
De kleine ondernemingen, met beperkte voorraadpunten, kunnen goed
vinden dat het voldoende is om een webshop op een geclassificeerde
plaats te hebben. Nochtans, als u een waaier van te verkopen punten
hebt en meer nieuwe klanten naar uw opslag zou willen aantrekken, dan
is uw eigen website met volledige betalingsfaciliteit de betere manier
te gaan.
Als u een fysieke opslag hebt zal uw vroegste verkoop direct komen uit
uw fysieke klantenbasis, en hun vrienden, die extra verkoop van mensen
vangen die u hebben bezocht. In mijn mening, werkt dit beter dan een
loyaliteitskaart - ik weiger alle loyaliteitskaarten (ik schijn nooit
om juiste in de juiste tijd te hebben), maar ik geef gelukkig mijn
e-mailadres aan winkels die ik heb gehouden van - ik wil weten wanneer
zij een bevordering hebben, en ik wil online winkelen!
U kunt een kleine korting ook aanbieden, gelijkend op een
loyaliteitskaart voor alle klanten van wie e-mailadres u houdt.
Als u slechts online zaken, en geen fysieke aanwezigheid toen
natuurlijk hebt moet u ook wat werk in nieuwe het aantrekken klanten
aan uw opslag zetten! Bekijk nu sommige van uw behoeften.
Hebt u uw online opslag die voor het krijgen van klanten wordt
gemaximaliseerd?
In tegenstelling tot de Hoofdstraat die, enkel zullen uw websitedeuren
u geen klanten brengen opent; in feite zal niemand u waarschijnlijk
zelfs vinden.
Eerst moet u op zoveel mogelijk relevante folders worden vermeld; er
zijn zelfs de diensten die dit voor u zullen doen. (damesschoenen, damesschoenen online, damesschoenen kopen, exclusieve damesschoenen)
Daarna moet u Google ervoor zorgen en Yahoo zal u vinden, betekent dit
u goede sleutelwoorden moet hebben relevant voor uw inhoud op de
homepage. Als u schoenen verkoopt, vermeld de woordschoenen minstens
tien keer op uw homepage en voeg het aan uw sleutelwoorden toe. Dan
misschien zou u kunnen houden van de merken toe te voegen u, de stijl
van schoenen enz. verkoopt, zelfs het district of demografisch die u
als uw doelmarkt ziet. Zeker ben dat de sleutelwoorden u gebruikt, de
onderzoeken Google zal vinden die sleutelwoorden op de relevante
pagina!
Beware van het gebruiken van woorden met teveel concurrentie.
Bijvoorbeeld het woord ' shoes' alleen, niet genoeg zal zijn om u op de
eerste duizend pagina's van een onderzoek te krijgen. Als nochtans, u
schoenen had, Nike, sportschoenen, sportenschoenen, ' uw town' , ' uw
region' , tennisschoenen, golfschoenen enz. Dan zult u een groot aantal
van uw concurrenten voor het rangschikken verwijderd hebben.
Aangezien u meer savvy Web wordt, kunt u de hulpmiddelen van het
sleutelwoordonderzoek gebruiken om de beste sleutelwoorden voor uw
plaats te kiezen, maar de waarheid is het zal ondermijnen omhoog heel
wat uw tijd voor slechts een klein voordeel. Er zijn andere dingen u
kunt doen sneller rangschikken.
DamesschoenenDamesschoenen BlenzoDamesschoenenDamesschoenen BlueboxDamesschoenen EccoDamesschoenen online FuguDamesschoenen BALLERINADamesschoenen online kopen