Dinsdag 23 oktober 2018
Vandaag had ik een afspraak met de Aankoopverantwoordelijke, om vragen te stellen in verband met opdracht 3 van bedrijfseconomie.
Op de vragen die van toepassing waren in het bedrijf, kreeg ik voldoende antwoord. Ook de vragen van opdracht 4 werden meteen zorgvuldig beantwoord.
Na dit gesprek had ik wat tijd gekregen om een samenvatting te maken van de twee gesprekken.
Na de middag heb ik van Mieke (administratief bediende van het bedrijf) de juiste documenten gekregen die we in de loop van deze week moest verzamelen en we hebben deze allemaal overlopen en besproken.
Willy ( verantwoordelijke CRM & aansturen van verkopers) heeft mij eventjes bijgestaan bij het maken van een Excel bestand voor opdracht 3 van bedrijfseconomie, omdat hij dit dagelijks doet in het bedrijf.
Nadien heb ik verder gewerkt aan de taak die ik gisteren (maandag 22 oktober 2018) heb gekregen, namelijk uit het oude systeem de e-mailadressen in de Exceldatabase plaatsen.
Op het einde van mijn shift kwam de baas langs met betaalde facturen die ik dan morgen in Excel mag ingeven.
|